Oletko pitänyt "taukoa" miniatyyreistä ??

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
sanp0

Viesti Kirjoittaja sanp0 »

Kohta vuoden, eikä muuten vituta yhtään!!
Now, One Day I Started To Tell Everyone That `Killing is my Business...`
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Tauko? Siis missä vaiheessa sitä taukoa ehtii pitää, kun on 2 armeijaa maalattavana ja 1 hankittavana ;) Kyllähän sitä taukoa pitäs mutta kun aika ei riitä... Ja nyt maalaamaan.
Quintus

Viesti Kirjoittaja Quintus »

Minulla tulee tuota taukoa aina silloin tällöin olemaan. Syy kuitenkaan harvemmin on budjettivaje - parantumaton porvari, kjehkjeh... x) Sen sijaan tuppaa aina varsinkin turnauksettomina aikoina koko täkäläisellä porukalla vähän innostus lopahtamaan.
Dice are my best weapons.
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Ei mittään taukoja. Itsellä tuo maalaus etenee vähän laiskasti. Johtunee varmaan siitä että pensseliin tarttuminen ei oikein huvita mutta kun siihen tarttuu niin jaksaa maalata. Ja jos uhkaa tylsistyminen niin alottakaa uusi armeija tai llajentakaa omianne.
Ja minä pelailen lotria enkä yksinään toteuttele niitä tylsiä 500pts listoja vaan hommaan jokaista armeijaa laajalta alueelta enemmän.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Shakti

Taukoa.

Viesti Kirjoittaja Shakti »

En oikein osaa sanoa, onko minun harrastamiseni muuta kuin taukoa. Figuurikokoelmaa tulee lisättyä aina kun jaksaa keskustaan mennä asioimaan. Maalaaminen viivästyy usein, koska isojen metallimörsöjen kokoaminen on todettu hermoja koettelevaksi puuhaksi.
No jopas.
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Ei taukoa, ei elämää.
Juicide

Viesti Kirjoittaja Juicide »

Mulla taukoja tulee vain sillee että en millää jaksais maalata, kun sain jotai 32 örkkiä maalattavaks, niin siinä on ollut 2 taukoa toinen jotain 2 kk toinen 1kk ja oon suunnilleen 4kk aikana saanu maalattua jotain 24 örkkiä :D kun tuppaa olemaan sellainen onkelma että ei jaksa samanlaisia tyyppejä maalata 10 enempää. Paitsi sitten kun saa vähän uusia, ja on maalannut ne, jaksaa taas palata vanhojen pariin. Siispä lyhyesti sanottuna: vaihtelu virkistää...tai ainakin minua :)
Mitä aika on ?
teclis

Viesti Kirjoittaja teclis »

mulla oli noin puolen vuoden tauko etten koskenutkaan pennseliin...nyt taas maalailen ja kivaa on..sen verran voin sanoa että kyllä on sivut muuttunu sitten viime käynnistä :D
ELVIS ELÄÄÄ!!!!
Kuu-ukko

Viesti Kirjoittaja Kuu-ukko »

Taitaa olla semmoinen yli vuoden täydellinen taantuminen kaikesta miniatyyreihin liittyvästä. Nyt olen jostain huhtikuun puolesta välistä lähtien jaksanut alkaa käydä noin kerran kuussa GW:ssä, Fantsuun en ole vielä uskaltautunut :D. Nyt olen taas siirtynyt uudelleen tähän ihmeelliseen maailmaan, vaikka olenkin tiedoissani pahasti päivittämätön :( No joo, mutta moi vaan kaikille :)!
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Omat Helffini eivät ole nytten taistellet puoleen vuoteen kun kiirettä on pitänyt, ei en kyllä rahan takia taukoa ole pitänyt (mutta enhän kokoaikaani figuja ostelekkaan) vaan pidin yhdessä välissä parinkin vuoden tauon kun ei tahtonut kavereita kiinnostaa pelailu...

...piina kuitenkin loppuu kun pian pääsen kiinni kaverini Keisarikuntaan...
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Vastasinkohanmä tähän jo?No,kaippa voi vastata uudestaankin...

Onhan niitä taukoja tullut piettyä.Minulla on myös se vika,etten jaksa maalata viittä tyyppiä enemmän per rekimentti.(Nimimerkki Kohta kolme vuotta harrastanut ja tasan kolme rykmenttiä ikinä kokonaan maalannut)Tosin sain minä yhden noista kolmesta rykmentistä maalattua kokonaan illassa :D.Arvatkaa tuliko hienoja?
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
nomic
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja nomic »

jee, viestin keruu topic

Melkein kaksi vuotta olen figuja harrastanut, eikä paljoa taukoja ole tullut pidettyjä.
Ennemminkin välillä kiinnostaa vain 40k ja FB on tauolla, tai toisinpäin.
Nytkin viimeksi maalasin fb ukon jonkun kaksi kuukautta sitten, ja 40k figut taas ovat koko ajan työn alla.
Darlantan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darlantan »

Juu, jonkun aikaa on tullut pidettyä taukoa, en tarkalleen osaa sanoa kuinka kauan. Lähes vuosi varmaankin. Ei jaksa niin paljoa enää innosuta, tosin nyt kyllä ajattelin myydä kaikki ja aloittaa LotRin. Saas nähdä jaksanko sitäkään...
I'd like to be a human
...Maybe one day...

-Wolf & Raven, Sonata Arctica
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Itselläni asepalvelus on pakostakin aiheuttanut taukoa harrastuksesta. Toki lomilla luen uutiset ja hieman seuraan maailman menoa, mutta maalaamisesta ja pelaamisesta on turha haaveillakkaan.

Intti on kyllä sellainen älyllinen tyhjiö, että sitä palaa ihan mielellään pikku-ukkojen pariin sitten hamassa tulevaisuudessa kun kotiudun. Sitä ihmettä sitten odotellessa... hiljaista on.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Itse en ole pitänyt hirveästi mitään taukoja...Tai no maalaus on välillä tuntunut tylsältä, mutta mielenkiinnon menetämistä ei ole tullut...
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Draznik

Viesti Kirjoittaja Draznik »

Kyllähän sitä on tullut taukoa, vaikka ei olisi uskonut. Opiskelu- ja urheilukiireiden takia taukoa tuli aika tasan vuosi. Onneksi serkun kanssa tuli sen verran pelattua että muistan vielä säännöt...

No, nyt sain taas lisää virtaa ja on tullut maalattua ja pelattua taas pitkästä aikaa. Toivottavasti loman jälkeenkin riittää aikaa.
There is only one thing in life for sure:
You kill people...WAAGH!!!
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Vuoden tai kahden tauko oli juuri, mutta innostus palasi taas ja työstäminen jatkuu. Luovat tauot ovat kyllä paikallaan, kun alkaa nappeja tulemaan korvista ja nenästä ulos.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Tallaaja

Viesti Kirjoittaja Tallaaja »

Lomalla Oulussa käydessäni loppu tauko, jota olin pitänyt 3kk... "syy" oli ollut että pensseli oli niin huonossa kunnossa, enkä jaksanut kaupungista käydä hakemassa uutta/kauppa oli kiinni/ei jaksanut ostaa... Ostin samalla commanderin, assault squadin ja lassin...ennen marineja oli 3+ vuotta Mordheimista... 1+ vuosi ennen Mordheimia oli Kääpiöitä(300 ilman HQ:ta)

Kääpiöt meni paloiksi kun olin pitänyt "kotipileet", joskus 7.luokalla("villissä" nuoruudessa)...

Mordheimit murtu, sen jälkeen kun ne oli jäänyt kaverille...
Sitten kaverin isoveli oli kavereittensa kanssa leikkinyt pikku-ukoilla päissään... Sain korvaus summan, mutta ei jaksanut uusia/korjata...

Marineihin innoistuin kolmannen edikan "kuolinkouristuksien" aikana... olin ensin hankkimassa kaiken näköistä... mutta codex ei ollut vielä kaupoissa... luin fluffia 2kk:ta ennen codexia... luin muiden armeijoiden codexeja... tein ns. hankintasuunnitelma armylistat: Taulle, Örkeille, 'Nideille ja Maroille... sitten ostin "suuren" marsukirjan ja askin scoutteja... Seuraavaksi hankin askin Tacticaleja ja Kirjaston hoitaja-termoksessa. Sen jälkeen 3. edikan aloitus-muro-paketin 40:llä(10 marinea vieläkin maalamatta-kokoamatta[pohjamaalattu kylläkin])... ja nyt odotan että saisin rahaa termareihin tai assault squadiin...

Toivotaan parasta...
Consuetudinis magna vis est - The force of habit is great. (Cicero)
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam...
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Ostaa niitä jaksaa, mutta maalaus rasittaa välisä.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Viime aikoina ollu aika "melko" vähissä. Töihin menee matkoineen about 12 tuntia päivässä. Siihen päälle viellä liikuntaharrasteet. Viikonloppuisin jaksanu vähän tuhertaa. Pelaamaan päässy vissiin kerran kahden kk aikana. Voiskohan junassa maalata? =D
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”