Slayer Culttia (olen oppinut ottamaan kuvia!)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Archibald

Slayer Culttia (olen oppinut ottamaan kuvia!)

Viesti Kirjoittaja Archibald »

http://photobucket.com/albums/y125/MrGamgee/Slayers/

Tuossa on osa slayer cultista. Väri ei ole ihan oikea, mutta jokaisessa basessa on goblin green, siitä voi sitten pääyellä, onko liian tumma/vaalea/keltainen. Lisää kuvia on tulossa: Goblin Hewer ja kokonaan konffattu Slayer Pirates -rekimentti. En vain ehdi maalata yhtä nopeasti kuin ostan, koska armeija on niin halpa. ;)
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

Kaunista. Muuta ei voi sanoa.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Ovathan nuo kyllä tosi kauniita.Olen myös sitä mieltä.Mutta sanon,että Dommneekerien kirveiden(tai mitä nyt ovatkaan)veri on aika epäaitoa ja paksua.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Archibald

Naulan kantaan. Doomseekereiden figut on muutenkin rumat ja vaikeita maalata, mutta on pakko sanoa, että en osaa maalata verta. Miten se tehdään?
LurkkiKapteeni

Viesti Kirjoittaja LurkkiKapteeni »

*kerää leukaa lattialta* todella nättejä!

Jyrzzä: mielestäni tuo veri on suht aitoa, jos tuollaisella kirveellä lyö kallon auki niin kyllä siitä nyt verta tulee :). (En ainekaan itse osaisi tehdä parempia...)

Plussat Dwarffien parroista...
Jyrzzä

Archibald kirjoitti:Naulan kantaan. Doomseekereiden figut on muutenkin rumat ja vaikeita maalata, mutta on pakko sanoa, että en osaa maalata verta. Miten se tehdään?
Katso Mikan Butcheria hieman alempana tai seuraavalla sivulla,siellä lukee miten tehdään OIKEASTI näyttävä veri.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Archibald

Ahaa, eli scab reddiä, jota en ole käyttänyt.
Rinkeli

Viesti Kirjoittaja Rinkeli »

Asiallisen näköisiä kääppiä :)
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Sly Cooper

Viesti Kirjoittaja Sly Cooper »

Juh, kuten jo tullut todettua kauniita ovat!

Taas näkee hienoa hilemaalien käyttöä: Ei mitään järjettömiä "NMM"-kirveitä.. Nuo aseet, helyt, ym. ovat upeita!

Maalauksen taso yleensäkin on figuissasi (ainakin Slayereissä) todella kova.

Vanhentumis-efekti luissa, yms. hyvä!

Ainoat nillittämisen arvoiset asiat tulevat verestä (kuten jo sanottu): Mielestäni sen pitäisi olla tummempaa ja roiskitumpaa --> raaempaa! :P. Ja se toinen asia; Silmät. Monilla onnistunut, mutta parilla jäänyt vähän vaiheeseen, tuloksena ns. "tyhjä katse". Tosin (ainakin joillekin) Dwarffeille on tosi rasittavaa tehdä rajauksia silmiin..

Kokonaisuutena erittäin kaunista! Ja pisteet vielä kotiin hyvin maalatusta Ungrimista!
CASKET

11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.

http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband

- Death Metal with Hardcore flavour -
Archibald

Kiitos kaikille kommenteille! Ensi viikolla tulee eturänkki piraatteja,,, Pitäisiköhän tehdä verta kaikkiin kirveisiin, jos opin, vai näyttääkö liioitetulta?
Sly Cooper

Viesti Kirjoittaja Sly Cooper »

Archibald kirjoitti:Kiitos kaikille kommenteille! Ensi viikolla tulee eturänkki piraatteja,,, Pitäisiköhän tehdä verta kaikkiin kirveisiin, jos opin, vai näyttääkö liioitetulta?
Juu, ilman muuta! Joihinkin laita verta hieman rajoitetummin, mutta pistä pariin oikein mättäen..;)..
CASKET

11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.

http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband

- Death Metal with Hardcore flavour -
Jyrzzä

Laita verta sillä tavalla(jos laitat),että sse näyttää siltä kuin se olisi roiskinut siihen.Tämä on helppoa ja se käy niin,että otat ihan vähän maalia pensseliin ja vedät sen kevyesti mutta nopeasti terää pitkin.Näin syntyy sellainen,sanoisinko "roiskahtava" effekti
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Näitä näkee nykyään paljon: Todella hienoja figuja, joilla on karseat beissit.
Goblin green on varmaan pinkin jälkeen kamalin mahdollinen väri beissin reunoihin. Musta tai ruskea ovat minusta ne kaikkein parhaat.
Flockista en myöskään pidä. Samalla vaivalla niihin saa pistettyä hiekkaa ja static grassia, mikä onkin jo huomattasti hienompaa.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Archibald

No onko se sen arvoista, että laitan uudet beissit kokonaan? Se on vain jäänyt ihan noob ajoilta kun kopsasin (ja kopsaan yhä edelleen) 'eavy metal figuista kaiken. Olen täysin samaa mieltä, että beissit on rumat, mutta "emmä jaksa"...

EDIT:
Viljanderi kirjoitti:Samalla vaivalla niihin saa pistettyä hiekkaa ja static grassia, mikä onkin jo huomattasti hienompaa
Eihän. Hiekka pitää maalata ja sitten liimata static grassia erikseen kun hiekka on valmista.
Archibald

Up, nyt on piraatteja.
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

todella hienoja !!
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

beissit ovat erittäin tärkeä osa ukosta ja saavat huononkin ukon näyttämään paremmalta. Maalaus näytti ihan hyvältä mutta beissit melkeinpä pilaavat sen. Eli mielestäni kannattaisi ehdottomasti laittaa beissit uudestaa, koska maalausjälki oli ihan pätevää.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Jyrzzä

Voithan toki myös maalata ruohon hiekaksi ja pistää niitä Static Grass-tuppoja sitten sen jälkeen.

No mutta,piraatit ovat oikein hienoja,varsinkin se musikantti.myös kaukoputken blendit ovat aika hyvät.Kyllä nuo ovat parempia ilman verta.

Ja,verestä vielä,että tiedän kyllä itsekin että se on vaikeaa tehdä.Olen itsekin saanut tasan yhdessä(!) figussa veren onnistumaan,eikä sekään ollut mikään kovin hyvä tulos.
Archibald

Jyrzzä kirjoitti:Voithan toki myös maalata ruohon hiekaksi ja pistää niitä Static Grass-tuppoja sitten sen jälkeen.
Voisi jopa koittaa, ehkä yhdelle ensiksi.
No mutta,piraatit ovat oikein hienoja,varsinkin se musikantti.myös kaukoputken blendit ovat aika hyvät.
Näkisit vielä viimeisen maalatun. IMO paremmat blendit... :)
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Upeeta, ja hyviä kuvia tosiaan =)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”