tapahtu tämmone pikkumunkki että mun hand gunnerit ampu niihin chargaavia susia. Vaati kutosia osuaksteen, muistaakseni oli kahdessa ränkissä eli 5 ampu. Sitten ku heitin nii tuli 5 kutosta ja kaikki kuoli
Sitte toisessa pelissä handgunner ryhmä chargasi 10 sauruksen ryhmään. Ite tein muistaakseni joku yhden tapon ehkä. sauronit ei tapa ketään. Minulla on rank, outnumber ja tappo, kamulla on vaan ränkki. Heitti kai triplakutoset breikkiin ja juoksi vielä ulos kentältä.
hävisin kyllä pelin totaalisesti, mutta handgunnerit vaan on tappajia.
Sitte yhes pelissä örkkejä vastaan tapahtu kans kummia. kahenkymmenen savage örkin ryhmä lähestyi uhkaavasti. Noh chargasin niiden fronttiin viidellä white wolffilla. Wolffit tappavat kaksi ja hepat tappavat kanssa 2. Noh tasurilta vaikutti mutta mulla oli muusikko ja juoksin niistä yli.
Sitten oli vielä semmone "hassu juttu" että fleeasin örkkien big unien ryhmän chargea. No örkit ei kätsää. mun vuorolla chargaan kymmenellä halberdierillä flankkiin ja tapan vielä 2 niitä, ne ei tapa ketään. niillä on outnumber ja lippu, mulla kaks tappoa ja flank, juostaan yli niistäkin
Sitte mä ammuin vielä samassa pelissä hieman pitkäksi menneen tykinlaukauksen joka tappoi niistä wolffeista kaks ritaria
sitte kaveri ampu thunderryssillä joita oli 2, mun maagin täysistä woundeista ja vielä pitkältä kantamalta.
Sitte yhessä pelissä lentävä strigoi thralli tappo vastustajalta 2 great cannnonia ja kakkosleveli maagin, mutta suli pois kahdelle viimeisen great cannonin miehistölle.
Samassa pelissä vielä seittemän ghoulin ryhmä tappoi 10 handgunneria ja yhden maagin. Toinen ryhmä tappoi 10 crossaria ja 5 pistolieria kun kaveri ei osunu stand n' shootissa, ja sitten se hävis ja heitti triplaykköset juoksuun ja menin yli.
Sitten vielä kaverin hieman huonoa nopan heittoa. No hän ampuu tykillä kenuani (Sama strigoi Vc) feilaan lookouttini, noh onnistuu woundaamaan. Ei hätää, on wardi. Tuli nelonen. Nyt alko pelottaa... noppa pyörii
1 woundi. jonka regeneroin vielä takaisin.