Maalaus Musiikkia.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ancient Kroxigor

Maalaus Musiikkia.

Viesti Kirjoittaja Ancient Kroxigor »

En ole varma mihin tämä aihe kuuluisi. Mutta ajattelin että tänne.

Elikkä mitä/minkälaista musiikkia kuuntelette ku maalailette miniatyyrihahmoja? Vai ettekö kuuntele mitään vaan haluatte hiljaisuutta maalamiseen? Tähän voitte kertoa maalaus taustamusiikki jutuistanne.
Mmm... Zombie flesh... :P
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Dio, Iron Maiden, Megadeth... siinä muutama. Ihan kiva keskustelun aihe ja toive modeille että eivät lukota tätä.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Haha.. taidan olla sitten ainoa täällä, joka ei mitään uberheviskulldeathmetallia kuuntele :D.
Minä kuuntelen räppiä(lähes kaikki muukin, heviä lukuun ottamatta menee, mutta räppiä näin yleensä). On oikein rentouttavaa ja mukavaa maalata samalla kun musta moottoriturpa puhuu puhumistaan, taustalla tulevan rennon biitin tahtiin.

No antaa tulla. Tiedän mitä te kaikki haluatte sanoa. PISSIS! Asia, jota en ole, mutta siksi leimaannun aina musamakuni takia(kohta grond kuitenkin lukottaa sanoen minua liisaksi :().
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

SlipKnottia tietysti!I push my fingers into my eyes!

Mutta minäkin pidän aiheesta.Joten pliis,modet,älkää lukitko tätä!
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Ancient Kroxigor

Viesti Kirjoittaja Ancient Kroxigor »

Illumina kirjoitti:Haha.. taidan olla sitten ainoa täällä, joka ei mitään uberheviskulldeathmetallia kuuntele :D.
Minä kuuntelen räppiä(lähes kaikki muukin, heviä lukuun ottamatta menee, mutta räppiä näin yleensä). On oikein rentouttavaa ja mukavaa maalata samalla kun musta moottoriturpa puhuu puhumistaan, taustalla tulevan rennon biitin tahtiin.

No antaa tulla. Tiedän mitä te kaikki haluatte sanoa. PISSIS! Asia, jota en ole, mutta siksi leimaannun aina musamakuni takia(kohta grond kuitenkin lukottaa sanoen minua liisaksi :().
Ei räpin kuuntelu sinusta pissistä tee! ;)

By the way (osta tie), kuuntelen Dimmu Borgiria maalamisen aikana.
Viimeksi muokannut Ancient Kroxigor, La 23.07.2005 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mmm... Zombie flesh... :P
Da Purpla

Viesti Kirjoittaja Da Purpla »

Itse kuuntelen myös hevii. Bändejä: Kiuas, Rob Zombi, Slipknottia joskus ,In Flames ja muita hyviä mitä hyllystä löytyy ja radio Cityn perjantai(sunnuntai) illat tietty...
Jahas..
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Enpä oikein kuuntele musiikkia kun maalaan. EIkös tälläinen topic ollut jo toisessa ja se lukittiin.. :S
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Pikainen haku löysi kuusi musiikkia sivuavaa topiccia, kaikki lukossa.

En maalaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Muutama bändi:

Finntroll, nightwish, charon, sentenced, dimmu borgir, Cradle of filth, Sonata arctica, stratovarius, Turisas, pain confressor, kotiteollisuus, iron maiden, children of bodom, judas priest, downfall, wintersun, evemaster.

Eiköhän nuo nyt tähän hätään riitä? Ois niitä vielä toistakymmentä lisää.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Qtr

Viesti Kirjoittaja Qtr »

Reipasta punkin räimettä sen olla täytyy!
Dead kennedys, Clash tai Ramones muutamia mainitakseni.
Kyllähän se hevikin tietenkin menee, Gammaray ainakin on aika hyvvää maalaus musaa.
Useless Generation
Homer_Simpson

Viesti Kirjoittaja Homer_Simpson »

Mun mielestä paras musa mikä sopii warhammeriin on iron maiden tai metallica mutta riippu vähän mieli piteestä että mitä musaa kuuntelee mieluiten se siihen sopii mä ehdottaisin metallicaa ja iron maidenia

VALITKAA ITSE SE MUSA MISTÄ PIDÄTTE!!
Innokas puhuja
Leksa

Viesti Kirjoittaja Leksa »

Metallican The Frayed ends of sanitya kuunnellessa ne smootheimmat blendit tulevat ;)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Grond

Re: Maalaus Musiikkia.

Viesti Kirjoittaja Grond »

Ancient Kroxigor kirjoitti:En ole varma mihin tämä aihe kuuluisi. Mutta ajattelin että tänne.
Kokeile jotain musiikkiaiheista foorumia. Mutta ei tänne (Sotavasaraan siis).
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”