Ruoho kasvaa ylöspäin, miten?
Ruoho kasvaa ylöspäin, miten?
Joo elikkä sitä GW:n modelling flockkia (mikälie) tuli kokeiltua. Aika huonoin tuloksin. miten itse saatte sen ruohon "sojottamaan" ylöspäin?
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Meinaat varmaan static grassia.
Sojottaminen saadaan aikaan, kun sivelet liimattavan alustan PVA-liimalla (mm. Eri-Keeper, mutta muitakin kauppanimiä on), ripottelet staticia päälle ja puhallat kevyesti ruohikon yli. Siis hellä puhallus läheltä pinnan tasoa, ei mitään keuhkot tyhjäksi sekunnissa-hyökyä.
Sojottaminen saadaan aikaan, kun sivelet liimattavan alustan PVA-liimalla (mm. Eri-Keeper, mutta muitakin kauppanimiä on), ripottelet staticia päälle ja puhallat kevyesti ruohikon yli. Siis hellä puhallus läheltä pinnan tasoa, ei mitään keuhkot tyhjäksi sekunnissa-hyökyä.
Set fire to the family tree.
En koskaan dippaa figua/beissiä static grassiin, vaan otan reilunkokoisen tupon ruohoa peukalon ja etusormen väliin, ja painan tuppoa pari kertaa kohtaan, mihin olen levittänyt liimaa. Tämän jälkeen käännän vigun ylösalaisin ja koputan pohjaan pari kertaa jotta ylimääräinen ruoho varisee pois.
Kun liima on varmasti kuivunut, harjaan alustan kovakarvaisella pensselillä (esim. tank brush). Tässä vaiheessa pitäisi viimeisetkin ylimääräiset ruohot varista, ja harjaus nostaa samalla vanhat ruohot pystyyn. Yleensä tämän jälkeen kuivaharjaan alustan ruohoineen päivineen vielä kerran bleached bonella, jolloin ruohon väri muuttuu vähän inhimillisemmäksi, ja tässäkin vaiheessa ruoho vielä oikenee ja huonosti liimautuneet ruohot varisee pois.
Olennaisimmat kohdat lihavoitu, eli 1. Älä dippaa ja 2. harjaa liimattu ruoho, joko kuivalla pensselillä tai kuivaharjaamalla sopivan maalin kanssa.
Lähikuva nurglingeista, joiden ruohon (GW:n static grassia) olen liimannut ja kuivaharjannut ylläolevalla tavalla.
Kun liima on varmasti kuivunut, harjaan alustan kovakarvaisella pensselillä (esim. tank brush). Tässä vaiheessa pitäisi viimeisetkin ylimääräiset ruohot varista, ja harjaus nostaa samalla vanhat ruohot pystyyn. Yleensä tämän jälkeen kuivaharjaan alustan ruohoineen päivineen vielä kerran bleached bonella, jolloin ruohon väri muuttuu vähän inhimillisemmäksi, ja tässäkin vaiheessa ruoho vielä oikenee ja huonosti liimautuneet ruohot varisee pois.
Olennaisimmat kohdat lihavoitu, eli 1. Älä dippaa ja 2. harjaa liimattu ruoho, joko kuivalla pensselillä tai kuivaharjaamalla sopivan maalin kanssa.
Lähikuva nurglingeista, joiden ruohon (GW:n static grassia) olen liimannut ja kuivaharjannut ylläolevalla tavalla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Minäkin pikaliimaan grassin alustaan ja hyvin on pysynyt tähän mennessä.jamopower kirjoitti:Itse käytän static grassin liimaamiseen pikaliimaa, en tiedä onko siitä oikeasti mitään etuja, mutta se tuntuu mielestäni hienommalta.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Re: hmm?
Ei. IMO pikaliiman tuhlausta jos sitä käyttää baseen, koska sinne sitä pitää työntää melko paljon. Hyvin pysyy erikeepperilläkin. Enkä taida uskoa että kivet pikaliimalla kovin hyvin tarttuvat. En ole kokeillut.Shaikujin kirjoitti:Onko erikeepperi turhan ei pitävää ruohon ja hiekan laittamiseen?