40k:n Siege?
40k:n Siege?
Fabassa voi tehdä pelejä joissa toisella on linnoitus ja siihen saa ostettua kaikkea kivaa puolustuslaitteistoa, toisella taas on tuplasti yhtä iso armeija ja tietty aika päästä linnoituksen tiettyyn kohtaan ja voi ostaa hyökkäyslaitteistoa esim. piiritystorneja. Kysyisin onko missään saatavilla saman tyylisiin peleihin sääntöjä 40K:ssa?
Bep.
Iso ruleböökki pelastaa. Itse en tähän hätään muista nähneeni missään muualla vastaavia sääntöjä.Dariel kirjoitti:Mistä voi saada Bunker Assault-mission? Meikällä on vain maggarage paketin mukana tullut mini-sääntökirja.Coridus kirjoitti:Bunker Assault-missio taitaa kuvata siegeä parhaiten, mutta FaBan tapaista kattavaa erikoissäännöstöä ei ole.
- Kynä-ääliö
Muistaakseni Codex: Cityfighissa tai jossain siihen liittyvässä WD artikkelissa kaupunkitaistelua kuvattiin 40 000 -luvun Siegeksi.
Codex: Cityfightissa on kasa kivoja scenaarioita, joista Grand Assault taitaa eniten muistuttaa piiritystaistelua. Molemmat osapuolet saavat jopa ostaa erikoisvarusteita kuten bunkkereita, esteitä ja kasapanoksia. Tutustumisen arvoinen kirja sekin.
Codex: Cityfightissa on kasa kivoja scenaarioita, joista Grand Assault taitaa eniten muistuttaa piiritystaistelua. Molemmat osapuolet saavat jopa ostaa erikoisvarusteita kuten bunkkereita, esteitä ja kasapanoksia. Tutustumisen arvoinen kirja sekin.
Sitten alkoi
Varmistus. Grand Assault on aika kova piiritys ja kunnon taistelu tehtävä. Puolustukseen saa tosiaan bunkkereita, ansoja, miinoja, esteitä, jne kun taas hyökkääjä saa tikkaita, oviräjähteitä, kasapanoksia, häiritsimiä... Suosittelen lämpimästi...Ozrius kirjoitti:Muistaakseni Codex: Cityfighissa tai jossain siihen liittyvässä WD artikkelissa kaupunkitaistelua kuvattiin 40 000 -luvun Siegeksi.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
-
RiviSotilas
Kyllä itse tekemällä saa parhaan
Mä oon pelannu vähän bunker assault- tyylisiä pelejä, vaikka mulla on vaan Macraggen sääntökirja, olen nimittäin tehnyt maastoa, johon kuuluuvat bensasäiliö, vartiotorni, laskeutumis/pudotusalue ja miinakenttä ja muureja olen ajatellut. Pahvista oon tehny myös muutaman pikkubunkkerin ja tätä tehtävää voi pelata ilman sen suurempia erikoissääntöjä, mutta se on ihn kiva:).
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
Tämän käyttäjän voi poistaa.
Tämän käyttäjän voi poistaa.