Über kombot

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

"tämä ei ole kallub" + "haluan vain tietää" + "bliis modet" on yksi hauskimmista.

EDIT:
Jyrzzä kirjoitti:Eli lukkoon vaan vai =(
Saa se minun puolesta auki olla.
Viimeksi muokannut jullevi, Ke 10.08.2005 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Eli lukkoon vaan vai =(
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Drgon

Viesti Kirjoittaja Drgon »

Tomb Kingille:
Spear of Anthrak, Scorpion Armour, (Cloak of Dunes) = Kingi nakertaa lähestulkoon minkä tahansa sankaria vailla olevan yksikön. Ei ehkä nyt mitenkään tehokkain yhdistelmä, mutta jonkinlainen sentään.
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Vieras123
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Vieras123 »

Eikö kukaan ole vielä sanonut sitä ilmiselvää?! No, täältä tulee:

1lvl maagi
- Dispel Scroll (25)
- Dispel Scroll (25)
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

JiVe kirjoitti:1lvl maagi
- Dispel Scroll (25)
- Dispel Scroll (25)
Mitäs hyötyä tästä on Khornea tai Kääpiöitä vastaan?
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Rokottaja kirjoitti:
- Dispel Scroll (25)
- Dispel Scroll (25)
Dispellaa Anvil of doomin spellit (jep, näitä esiintyy erittäin vanhoissa taruissa ennen kääpiö kirjan ilmestymistä. In case you were wondering ;)), sekä khornea vastaan laittaa sen pakollisen kääröcaddyn spellit selkä seinää vasten.
Vieras123
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Vieras123 »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:
Rokottaja kirjoitti:
- Dispel Scroll (25)
- Dispel Scroll (25)
Dispellaa Anvil of doomin spellit (jep, näitä esiintyy erittäin vanhoissa taruissa ennen kääpiö kirjan ilmestymistä. In case you were wondering ;)), sekä khornea vastaan laittaa sen pakollisen kääröcaddyn spellit selkä seinää vasten.
Eikä unohdeta niitä truthsayereitä ja Dark Emissaryjä!

Ja Rokottajalle: ovatko kaikki muut combot tässä postissa olleet yleispäteviä kaikkia vastaan, kun et niistä huomautellut? 2 Dispel scrollia maagilla on sen verran über, että esim. turnauksissa aika moni käyttää tuota yhdistelmää. Tai sitten kaikki turnauspelaajat ovat idiootteja.
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Hmmm...hmmm...? noooooo...jooo?....hmmmmm...???

Heh heh heheeeeeee, minun UBERGOMBO on lordille light armour ja halberd. Ja kaikki varmasti käyttää sitä? ;)
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
okka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja okka »

Chaos exalle GW + hevonen ;)
Ghaassas

Viesti Kirjoittaja Ghaassas »

Avarielle kirjoitti:Hmmm...hmmm...? noooooo...jooo?....hmmmmm...???

Heh heh heheeeeeee, minun UBERGOMBO on lordille light armour ja halberd. Ja kaikki varmasti käyttää sitä? ;)
Itse asiassa kovempi kombo on Helffilordi+ei mitään. Voi sille sen spearin antaa, mikäli kaveri kävelee, jos oikein tiukalta tuntuu.

Mutjoo, kai jotain asiaakin pitäs saada. Ench. Shiel+Hvy/dragon, jos siltä tuntuu armor+Vambraces of Defence pelastaa Helffilordin yllättävän usein monsun selästä. Sitä toki voi parantaa, jos haliaa, mikäli on kova hinku pitää kaveri ohjaamossa ihan yhdessä palassa.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

JiVe kirjoitti:Ja Rokottajalle: ovatko kaikki muut combot tässä postissa olleet yleispäteviä kaikkia vastaan, kun et niistä huomautellut? 2 Dispel scrollia maagilla on sen verran über, että esim. turnauksissa aika moni käyttää tuota yhdistelmää. Tai sitten kaikki turnauspelaajat ovat idiootteja.
Kyllä täällä moni combo on ihan yleispätevä, jolle löytyy käyttöä kaikkia armeijoita vastaan. Tämä rullakuski nyt nostettiin esille sillä tavoin korostetusti, että päätin kommentoida asiaa. Ei millään pahalla toki.
Ghaassas

Viesti Kirjoittaja Ghaassas »

rampale kirjoitti:High Elves:
Prince - Elven steed w/ ithilmar, Heavy armour, Enchanted shield, Helmet of Fortune

Eli 0+ rerollattava armour save. Siihen sitten vielä joku kiva ase.
Ihan näin mielenkiinnosta kysäsen, että saako samalle kaverille tunkea ench. sheildin ja helm of fortunen? Molemmathan ovat Magic Armouria. Taikka sitten pitäisi vain osata pilkunn*ssintaa paremmin.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Isompihaltia kirjoitti:
rampale kirjoitti:High Elves:
Prince - Elven steed w/ ithilmar, Heavy armour, Enchanted shield, Helmet of Fortune

Eli 0+ rerollattava armour save. Siihen sitten vielä joku kiva ase.
Ihan näin mielenkiinnosta kysäsen, että saako samalle kaverille tunkea ench. sheildin ja helm of fortunen? Molemmathan ovat Magic Armouria. Taikka sitten pitäisi vain osata pilkunn*ssintaa paremmin.
Enchanted Shieldin saa yhdistää toisen maagisen panssarin kanssa.
Rautaharakka

Viesti Kirjoittaja Rautaharakka »

no helf- herolle sword of might, ench.shield, helm of fort.
ainakin kestää...
ei käy sanoi kristitty
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Rautaharakka kirjoitti:no helf- herolle sword of might, ench.shield, helm of fort.
ainakin kestää...
Kunnes vastaaan tulee no armoursaves ötökkä. tai muuten vaan joku hai-strength.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Rautaharakka

Viesti Kirjoittaja Rautaharakka »

totta...
ei käy sanoi kristitty
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Laitetaan Great Unclean One armeijan keuks, 2Kpl undiva maageja, jotka käyttää Shadowia ja sitten heitetään likaiseen valittuun Steed of Shadowia ja heitetään se vihollisen selustaan. yksinkertaista eikö?
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Höpöttiuhka kirjoitti:Laitetaan Great Unclean One armeijan keuks, 2Kpl undiva maageja, jotka käyttää Shadowia ja sitten heitetään likaiseen valittuun Steed of Shadowia ja heitetään se vihollisen selustaan. yksinkertaista eikö?
Paitsi että se on laitonta nykyään.
http://uk.games-workshop.com/chronicles ... lebook.pdf
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
DeadBeat

Viesti Kirjoittaja DeadBeat »

Itse olen havainnut tälläisen hyväksi:
Blood Dragon Count
Flayed Hauberk, Hearth Pierching, Honor or death ja Ring of the night

4 attakia 9 WS ja 7 strenalla, re-rollattavissa ekalla kierroksella
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

flagu kirjoitti:
Höpöttiuhka kirjoitti:Laitetaan Great Unclean One armeijan keuks, 2Kpl undiva maageja, jotka käyttää Shadowia ja sitten heitetään likaiseen valittuun Steed of Shadowia ja heitetään se vihollisen selustaan. yksinkertaista eikö?
Paitsi että se on laitonta nykyään.
siis tarkoitin tota unseen lurkeria. Oma moka

Mutta toinén kiva on antaa Demoni princelle 4 leveliä taikuutta ja soul hunger. Käytä lore of fireä. flaming sword of rhuin on tällä hauska. ensimmäisellä taistelukierroksella 8 strenalla 6 hittiä jotka osuu rerollattavalla 2+:lla. se on ihanaa tulla flänkkiin vaikka yksin :)
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”