onko fiksua maksaa hyvä lordi kaaokselle..
onko fiksua maksaa hyvä lordi kaaokselle..
vai pitäiskö käyttää pisteet perus solttuihi...
ja sama aspiring champpaan...
ja sama aspiring champpaan...
Roses are red,
Violets are blue,
God made me pretty,
But what the fuck did he do to you?
Violets are blue,
God made me pretty,
But what the fuck did he do to you?
Tai tasapainotat niitä, teet bossista keskiverron otat harkitut esineet ja/tai taiat ja perusolttuja joille H bolterit missilet tai jtn. tämän tapaista.
Tai otat sen Daemonin ja teet siitä über eliitti massacre tappajan.
Vai tarkoititkos kaupasta kalliin bossin ostamista?
Tai otat sen Daemonin ja teet siitä über eliitti massacre tappajan.
Vai tarkoititkos kaupasta kalliin bossin ostamista?
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Kyllä kannattaa ainakin Chaoksella olla se Uber pomo, koska se jos mikä maksaa kyllä ittensä takas..
Itse käytin joskus sellaista 170pts. pomoa ei princea ja se maksoi jokaisessa ottelussaan pisteensä takaisin. Ja vieläpä hankki voittoja sellaisissa peleissä missä se oli viimeisenä minulta hengissä, mutta silti täysissä ruumiin voimissa 
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
220 pisteen mättöprinssi tuppaa olemaan jo liian kallis hinta/laatu suhteessa. Sellainen 150-170 pistettä Straturella, Siivillä ja kahdella lähistelyaseella ajaa tarvittavat asit tarpeeksi hyvin.
Psyykerikään ei ole pakko olla, sekin maksaa sen nelisenkymmentä pistettä Tuulen kanssa. Gift on tosin joskus hauska, mutta siihen se jää. Halpa on hyvä, saat muutakin.
Psyykerikään ei ole pakko olla, sekin maksaa sen nelisenkymmentä pistettä Tuulen kanssa. Gift on tosin joskus hauska, mutta siihen se jää. Halpa on hyvä, saat muutakin.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Joo, siitä lähdetään että lordi on prinssi, lentää ja lyö kovaa. Toki olisihan se kiva jos se kestäisi ja löisi useamman kerran. AINOASTAAN IGtä vastaan voi kokeilla jotain pikkumiestä ja onnistua.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.