iron warrior "lord"(kuvia lisätty!)
iron warrior "lord"(kuvia lisätty!)
http://photobucket.com/albums/y272/Meta ... IM1435.jpg
Tässä minun IW lord. Mutta huomasin että se on enemmän luti tai sorcerer lord kuin loordi mutta ajatus on tärkeintä. Ja herran tyyli ei ehkä sovi IW:lle.
Huomasin myös että herran letti on vinks vonks.
Huomasin sen vasta koneella.
MUtta rakentavaa kommenttia! Kaikki risut ja ruusut on TERVETULLEITA!
(base tulee joskus myöhemmin)
Tässä minun IW lord. Mutta huomasin että se on enemmän luti tai sorcerer lord kuin loordi mutta ajatus on tärkeintä. Ja herran tyyli ei ehkä sovi IW:lle.
Huomasin myös että herran letti on vinks vonks.
Huomasin sen vasta koneella.
MUtta rakentavaa kommenttia! Kaikki risut ja ruusut on TERVETULLEITA!
(base tulee joskus myöhemmin)
Viimeksi muokannut Crapman, Su 11.09.2005 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Only if Bible were steampunk.
- figunarkki
Metalli näyttäisi olevan maalattu melkoisen paksulla maalilla, elikkä reippaasti vain valutat vettä sinne purkkiin (tosin kohtuus kaikessa!). Maali ei tosin enään välttämättä peitä kunnolla ensimmisellä maalauskerralla, mutta useampi kerros hoitaa asian ja tulee huomattavasti kauniinpi figu.
Muuten tosi nätti nappi.
Muuten tosi nätti nappi.
- Master Calgar
Suht perusukolta vaikuttaa. Eli en heti mieltäisi HQ jannuksi. Mutta ihan sopivasti tuo näyttää ajan patinoimalta panssarilta, kyseessä kun kuitenkin on melko "vanhat" mariinit
Aseessa oli jotain, mistä pidin. Kahva ehkä olisi saanut olla hieman toisenlainen, kuin pelkkä "metalli" tanko, mutta muuten käy vaikka mistä demoni aseesta mielestäni.
Iron warrior teema hukkuu kieltämättä hieman, kun ei ole niitä kaiken maailman mustakelta raidotuksia ja kultauksia. Mutta maalauksessa sinänsä en näe hirveästi haittoja, jos ihan pelinapiksi tarkoitettu. Eli kyllä tuollaisia janttereita pöydällä ihan mielellään näkee "taistelemassa".
Iron warrior teema hukkuu kieltämättä hieman, kun ei ole niitä kaiken maailman mustakelta raidotuksia ja kultauksia. Mutta maalauksessa sinänsä en näe hirveästi haittoja, jos ihan pelinapiksi tarkoitettu. Eli kyllä tuollaisia janttereita pöydällä ihan mielellään näkee "taistelemassa".
Itse en pidä yhtään, jos saan sanoa, yksi rumimmista figuista mitä olen nähnyt. Erittäin suttuinen, maalit paksuja, maalaus tekniikat taitavat olla aika hakusessa. Saattaa johtua myös kuvasta, en sitten tiedä.
Jotkut saattavat ihmetellä kritiikkini suora sukaisuutta, ottaen huomioon oman taitoni mutta näin se vaan on.
Jotkut saattavat ihmetellä kritiikkini suora sukaisuutta, ottaen huomioon oman taitoni mutta näin se vaan on.
Samaa mieltä yllä olevan kanssa.
Mukavan synkältä tyypiltä näyttää.
Mukavan synkältä tyypiltä näyttää.
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
-
Dark Master
No jaa...
Ihan kivahan toi on mutta selvennystä tohon figuun ... Maalit on paksuja (tarkempaa) Highlighttiä en tarkalla silmälläni näe...
Noh kyllä sä vielä opit.
Noh kyllä sä vielä opit.
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
(tai jotain sinne päin)
Ei se huono ole. Konversio on eteenkin mallikas, ihailen kaikkea joka ei ole suoraan laatikosta. Power wepa on tyylikäs, ja asento on ehdottomasti kohdallaan. Harmi että toisen käden ase ei näy. Viitsisitkö ottaa kuvia muista suunnista?
Itse olen sitä mieltä että komentajan tulee olla osa armeijaansa. Tästä syystä suuri osa omista johtajistani on rivimosurikonversioita. Iron Warriorella se on vielä enemmän niin, sillä vähänkin pienemmät pomot juoksevat siellä juoksuhaudoissa siinä missä muutkin.
Base vaatii kyllä vielä viilausta, hiekkaa vähintään. Ja nuo kallot voisi maalata luulla.
Ylipäätään kivaa vaihtelua yleisiin perusblisteriloordeihin.
Itse olen sitä mieltä että komentajan tulee olla osa armeijaansa. Tästä syystä suuri osa omista johtajistani on rivimosurikonversioita. Iron Warriorella se on vielä enemmän niin, sillä vähänkin pienemmät pomot juoksevat siellä juoksuhaudoissa siinä missä muutkin.
Base vaatii kyllä vielä viilausta, hiekkaa vähintään. Ja nuo kallot voisi maalata luulla.
Ylipäätään kivaa vaihtelua yleisiin perusblisteriloordeihin.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.