Onks hyvä armeija? [NIDIT]
- Brood Lordi
Maali tippuu ukosta vähän väliä pois.Mokkasieni kirjoitti:Sitten kun maalaat ne niin samalla voisit maalata Bloodlordin loppuun... maalaamattomia kohtia on aika paljon.
One death is TRAGEDY. Million deaths is STATISTIC
Blow-up som' BrAiNs
Blow-up som' BrAiNs
Ratkaisun nimi on lakka. Spray tai sudittava, kiiltävä tai matta omien mieltymysten mukaan. Omat genestealerini ja Broodlordin olen sutinut GW:n kiiltävällä 'ArdCoatilla, ja ihan siistejä niistä tuli.Brood Lordi kirjoitti:Maali tippuu ukosta vähän väliä pois.Mokkasieni kirjoitti:Sitten kun maalaat ne niin samalla voisit maalata Bloodlordin loppuun... maalaamattomia kohtia on aika paljon.
Viimeksi muokannut Kurimus, Su 18.09.2005 02:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- Brood Lordi
Itse sanoisin ongelma kohdan olevan pohjamaalin puute, sikäli kun noista kuvista näen oikein. Lisäksi Gw:n lakka on aika kamalaa töhnää, suosittelen Talenssin matta akryylilakkaa, hintaa joskin kertyy purkille ja saatavuus on heikko mutta laadusta kannattaa maksaa. ( nimim. ostin puolen vuoiden odottelun jälkeen 3 purkkia ettei lopu ihan heti kesken)Stormlord kirjoitti:Ratkaisun nimi on lakka. Spray tai sudittava, kiiltävä tai matta omien mieltymysten mukaan. Omat genestealerini ja Broodlordin olen sutinut GW:n kiiltävällä 'ArdCoatilla, ja ihna siistejä niistä tuli.Brood Lordi kirjoitti:Maali tippuu ukosta vähän väliä pois.Mokkasieni kirjoitti:Sitten kun maalaat ne niin samalla voisit maalata Bloodlordin loppuun... maalaamattomia kohtia on aika paljon.