Konvertoidaan Black Knighteja
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Konvertoidaan Black Knighteja
Elikkäs tarkoitus olisi ottaa kohta puoleen työn alle VC Blood Dragon-armeija. Mielestäni suurin osa VCn figuista on kuitenkin susirumia, joten päätin tehdä suurimman osan figuista konvertoimalla muista.
Joten asiaan. Kaipaisin hyviä ehdotuksia Black Knightien konvertointiin Empiren ritareista. VCn armeijakirja on toistaiseksi vielä postissa (tai ainakin menossa sinne, I hope), mutta muistaakseni Blood Dragonit olivat aikaisemmin yksi Empiren Knightly Ordersseista, jotka Walach Harkon kävi eräänä synkkänä yönä käännyttämässä.
Toisin mielelläni ritareissa tätä menneisyyttä esille, eli jonkinlaista BD insigniaa olisi haarniskoihin ja hevosiin hyvä saada. Dragonit ovat/olivat eliittisotureita, joten mielestäni varusteita ei tarvitsisi hirveästi pahoinpidellä, ts. lommoisuutta, kuluneisuutta ja ruosteisuutta jonka Black Knighteihin yleensä mieltää ei tarvitsisi korostaa hirveästi. Kasvot toki vaihtuvat pääkalloihin.
Toinen juttu on ne Wight Bladet. Näihin kaipaisin hyviä ehdotuksia, itse ajattelin jonkinlaista vihertävää hohdetta, joko NMM:lla tai sitten inkkejä käyttämällä. Jos joku on törmännyt valmiiseen tuotokseen jossakin, linkkejä arvostetaan kovasti, samoin kuin kuvia mahdollisista omista projekteista.
Sitten vielä ratsut, Empiren war horset sopivat mielestäni paremmin ratsuiksi kuin ne luurankohirvitykset, joita GW itse pukkaa nihtien mukaan. Epäkuolleisuutta olisi kuitenkin hyvä tuoda esille jotenkin, eli ehdotuksia tähänkin kaivattaisiin. Omassa mielessäni kävi skulptata pienit liekit hevosten silmiin, jotka sitten maalaisi vihreiksi, jolloin saisi aikaan vaikutelman epäpyhästä tulesta joka palaisi hevosten sisällä.
Joten asiaan. Kaipaisin hyviä ehdotuksia Black Knightien konvertointiin Empiren ritareista. VCn armeijakirja on toistaiseksi vielä postissa (tai ainakin menossa sinne, I hope), mutta muistaakseni Blood Dragonit olivat aikaisemmin yksi Empiren Knightly Ordersseista, jotka Walach Harkon kävi eräänä synkkänä yönä käännyttämässä.
Toisin mielelläni ritareissa tätä menneisyyttä esille, eli jonkinlaista BD insigniaa olisi haarniskoihin ja hevosiin hyvä saada. Dragonit ovat/olivat eliittisotureita, joten mielestäni varusteita ei tarvitsisi hirveästi pahoinpidellä, ts. lommoisuutta, kuluneisuutta ja ruosteisuutta jonka Black Knighteihin yleensä mieltää ei tarvitsisi korostaa hirveästi. Kasvot toki vaihtuvat pääkalloihin.
Toinen juttu on ne Wight Bladet. Näihin kaipaisin hyviä ehdotuksia, itse ajattelin jonkinlaista vihertävää hohdetta, joko NMM:lla tai sitten inkkejä käyttämällä. Jos joku on törmännyt valmiiseen tuotokseen jossakin, linkkejä arvostetaan kovasti, samoin kuin kuvia mahdollisista omista projekteista.
Sitten vielä ratsut, Empiren war horset sopivat mielestäni paremmin ratsuiksi kuin ne luurankohirvitykset, joita GW itse pukkaa nihtien mukaan. Epäkuolleisuutta olisi kuitenkin hyvä tuoda esille jotenkin, eli ehdotuksia tähänkin kaivattaisiin. Omassa mielessäni kävi skulptata pienit liekit hevosten silmiin, jotka sitten maalaisi vihreiksi, jolloin saisi aikaan vaikutelman epäpyhästä tulesta joka palaisi hevosten sisällä.
Set fire to the family tree.
Mikäli modeleita ei ole vielä hankittuna, niin Bretonnian Knights of the Realm -boksi voisi olla parempi hankinta. Hevoset ovat suurilta osin kankaan peitossa joten niiden konvertointi nightmareiksi on helpompaa, ja ritaritkin voivat olla kypärä päässä, ja niiden kehikoista taisi löytyä reilusti aseitakin tähän tarkoitukseen. Eikä mikään ole ritarillisempaa kuin Bretonnian ritarit, Empiren ritaritkin ovat jo vähän tönkköjä.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Re: Konvertoidaan Black Knighteja
Niin, siis eivät toki kaikki blood dragonit, mutta yksi semmoinen, juurikin Walach, taannoin haastoi blood keepin ritarit yksitellen mittelöitsemään kanssaan ja palkkasi hyvin tapelleet riveihinsä.Lighthammer kirjoitti:Joten asiaan. Kaipaisin hyviä ehdotuksia Black Knightien konvertointiin Empiren ritareista. VCn armeijakirja on toistaiseksi vielä postissa (tai ainakin menossa sinne, I hope), mutta muistaakseni Blood Dragonit olivat aikaisemmin yksi Empiren Knightly Ordersseista, jotka Walach Harkon kävi eräänä synkkänä yönä käännyttämässä.
Luurankohirvitykset saa hyötykäyttöön kun ostaa laatikollisen empire ritareita, ja kaivertaa hevosten bardingin ympäriltä hevosen pois. Tämän bardingin sitten voi pienellä vaivalla istuttaa pluurankelien selkään, ja lopputulos näyttää ihan hyvältä.Lighthammer kirjoitti: Sitten vielä ratsut, Empiren war horset sopivat mielestäni paremmin ratsuiksi kuin ne luurankohirvitykset, joita GW itse pukkaa nihtien mukaan. Epäkuolleisuutta olisi kuitenkin hyvä tuoda esille jotenkin, eli ehdotuksia tähänkin kaivattaisiin. Omassa mielessäni kävi skulptata pienit liekit hevosten silmiin, jotka sitten maalaisi vihreiksi, jolloin saisi aikaan vaikutelman epäpyhästä tulesta joka palaisi hevosten sisällä.
edit: Nappasinpa kuvankin yhdestä ikuvanhasta projektista joka tuossa lojui. Kuva on huono ja figu on ruma, mutta saa siitä käsityksen. Tässäpä on.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Kerrassaan loistavia ehdotuksia kummatkin, täytyy laittaa uudestaan harkintaan mistä nuo nihdit teen. Ajattelin pitäytyä budjettilistassa, mutta toisaalta tuo bardattu skeluheppa näyttää varsin hyvältä...
Brettejä taas olen joskus ajatellut aloittaa ihan armeijanakin, joten tämäkään ei ole hullumpi ehdotus. Myönnettävä on, että ovat kyllä ritarillisemman oloisia kuin Empiren vastaavat. Tiedä sitten, menevätkö liian "loisteliaan" näköisiksi, kun pitäisi pysytellä suht synkässä teemassa...
Tosin väreillähän voi aina pelata...
Brettejä taas olen joskus ajatellut aloittaa ihan armeijanakin, joten tämäkään ei ole hullumpi ehdotus. Myönnettävä on, että ovat kyllä ritarillisemman oloisia kuin Empiren vastaavat. Tiedä sitten, menevätkö liian "loisteliaan" näköisiksi, kun pitäisi pysytellä suht synkässä teemassa...
Tosin väreillähän voi aina pelata...
Set fire to the family tree.
Paras vaihtoehto on tehdä ne TK:n ja Empiren ritareista, niin saa niille mustille ritareille luurankohevoset, niistä konvaaminen on aika helppoa. Itse meinaan näin tehdä, eikä se hinta haittaa kun figut on nättejä. :=)
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
-
shadowdancer
Tomb King cavalry boxista hevoset ja ratsastajat. Empire cavalry boxista torsot jne.
- Laittaa empiren hevosten bardingin (tomb king) hevosten päälle.
- Empire ritarin torso käy torsoksi (heavy armour) (tomb king) ratsastajan torson tilalle.
- Green stuffista vääntää (revennyttä)tunikkaa jalkojen päälle, niin että luurangon jalkaa jää hieman näkyviin.
- pää tehdään Skeleton boxin päistä, niistä päistä joilla on kypärä.
- Green stuffista rengaspanssaria suun eteen ja minne itse haluaa sitä laittaa.
- Aseet tehdään Skeleton boxin keihäistä joita konvvataan hieman
Viimeisiä yksityiskohtia voi itse mielikuvituksen kanssa säätää
- Laittaa empiren hevosten bardingin (tomb king) hevosten päälle.
- Empire ritarin torso käy torsoksi (heavy armour) (tomb king) ratsastajan torson tilalle.
- Green stuffista vääntää (revennyttä)tunikkaa jalkojen päälle, niin että luurangon jalkaa jää hieman näkyviin.
- pää tehdään Skeleton boxin päistä, niistä päistä joilla on kypärä.
- Green stuffista rengaspanssaria suun eteen ja minne itse haluaa sitä laittaa.
- Aseet tehdään Skeleton boxin keihäistä joita konvvataan hieman
Viimeisiä yksityiskohtia voi itse mielikuvituksen kanssa säätää
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .