*Sigh*
Tykkäätkö niistä noin yleensä? Ei niissä ole mainittavia heikkouksia.
Onko kaaos marinet hyvä aloitus army
Hyviä puolia Chaoksessa on ainakin se, että niistä saa aivan törkeen monipuolisia. Tai siis, yks legion ampuu niin että maa tärisee, toinen tulee niin lujaa lähitaisteluun ettet huomaakkaan. Ja sitten armeijoita pystyy tekeen näitten väliltä ihan miten tykkää.
Itekin olen juuri aloittamassa Chaosta näiden takia.
Niin, ja on ne helpompia maalata kun normaalimarinet. Ku niis on ne trimmit, saa helposti hienompia.
Itekin olen juuri aloittamassa Chaosta näiden takia.
Niin, ja on ne helpompia maalata kun normaalimarinet. Ku niis on ne trimmit, saa helposti hienompia.
No Kaaossit nyt tietysti on paras aloitus jengi (itse Night Lordeilla aloittanut) Kaaossit on monipuolisia hyviä hervottomia huumorintajuisia aivovaurioisia sanoinko jo hyviä... No joka tapauksessa jos haluat härnätä vastustajia Night Fightissä ota NL Huom en ole asiantuntija 
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
- El Phantasmo
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 3223#53223
Tuo on pelottavan totta. Voin sanoa 9 vuoden kokemuksella.
Tuo ahnemanin kommentti kannattaa ihan varauksetta jättää omaan arvoonsa, ei millään pahalla.
(Kyllä hävettää täällä fleimata, mutta ei ole kiva jos menee rahat hukkaan. Siis teidän rahat, ei minun.)
Tuo on pelottavan totta. Voin sanoa 9 vuoden kokemuksella.
Tuo ahnemanin kommentti kannattaa ihan varauksetta jättää omaan arvoonsa, ei millään pahalla.
(Kyllä hävettää täällä fleimata, mutta ei ole kiva jos menee rahat hukkaan. Siis teidän rahat, ei minun.)