Hiano!
Iho on kivan värinen - tykkään sävystä. Sopivan vaalea, jos saan sanoa. Mitä värejä siinä on?
Kulta saattaa olla hieman keltasta, mutta toisaalta kyl menee tohon figuun ihan hyvin. Miekan teräs liian sininen. Sinisyys ei sinällään haittaa niin paljoo, se toimii kun sen osaa maalata, mut se, että se on lannevaatteen kanssa noin samanvärinen, pikkasen häirittee. NMM vaatii myös paljon kontrastieroja (asia, jota en itse uskonut pitkään aikaan, vaikka sitä monet kärsivälliset kaverit jankuttivat...). Tisujen metallikupit on kyl ihan kivat, mut tohon miekkaan sitä haluisinkin. Jos vaan sisua löytyy, niin koita vetää joku kohta miekkaa ihan valkoseen asti, samalla tummenna jotain toista vaikka mustalla/sinisellä.
Kuvia vois olla muistakin kuvakulmista, vaik viistosta tai sivulta. Etenkin toi miekan lape olis kivempi nähdä paremmin, mut ei oo kuitenkaan välttämätöntä. Mitä kuvan suuruteen tulee, se on ihan hyvän kokonen nyt. Jonkunlainen "hyvä" koko on IMO 2-3X figu luonnossa. Itelläni on kuvan korkeus ollut yleensä jotain 400-600pikseliä, hyvä vai huono juttu, en niin tie. Isompi kuva tuo esille usein virheet, nekin joita ei oikeesti ees huomaa eikä ees tartte huomata. Jos jotain kiinnostaa, niin tässä yksi esitys omasta figustani:
tässä pieni kuva ja tässä
iso kuva
Muuten ei sen suurempaa valittamista..
Eli kyseessä on siis Rackhamin Kelt Fianna. Ovat sculptiltaan ehdottomasti upeimpia naisfiguureja joihin olen tähän mennessä törmännyt
Upeimpia, mahdollisesti, mutta noh, tässäkin nyt mitä on... Ite oon nähnyt jo niin monta fiannaa, että hyvin harva saa minkäänlaisia tunteenpaloja aikaseen.