Dreadnought65 kirjoitti:Kerran olin spreiaamassa maastoja ja tietysti pidin suutinta itseeni päin,mutta onneksi huomasin sen aikaisin,joten paitaani ei ehtinyt tulla spray:ta vaan se jäi ilmaan.
Noin tulee melkein tehtyä aika usein
Kerran meinasin jopa laittaa mustaa sprayta deodorantin sijasta, kun olivat samalla pöydällä enkä unenpöpperössä oikeen ollut terävimmilläni.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Kerran black inkki kaatui pöydälle oli kivaa ku ukot uiskentelivat black inkissä.Kerran ku olin spreiaamassa nii katoin muualle nii lattia oli täynnä mustaa......
iha alkujaa ku aloittelin maalaamista en löytäny kaupasta chaos blackkia niin ostin inkkiä enkä tiennyt että ink = muste. meen kotiin avaan putelon ja katon miks se o luikurii =P . meen tutkimaa sitä olohuoneesee kunno valoo ja sit huomaan et kädet lattia matot sohvat ... on musteessa. tutkin puteloa ja perkele on menny kuljetukses rikki =P
Lord Mastaroth kirjoitti:No, koska näitä hervottoman hullunkurisia mokia tapahtuu muillekin, niin voisimpa lisätä omani sekaan:
Eli, olin ostanut space marine battle forcen (80 egee) ja maalaus setin ( 25 egee ) ja iloisena kuin pikkupoika jouluna aloin maalaamaan. No, ei niin hyvää kuin jotakin pahaakin, sillä kun menin vaihtamaan maalaus vettä, niin eräs meidän vieras tuli ja kokeili maaleja huulilleen luullen niitä meikki väreiksi... No tämä ei tietenkään riittänyt epäonnen jumalattarelle, vaan tämä tyttö jätti kaikki maalipurkit auki ja aivan maalaus alustan reunalle. No kun minä sitten tulin paikalle taas ja aloin maalaamaan figuja, niin vieraat ja oma väki päättivät lähteä lenkille ja jättivät vaahtosammuttimen kokoisen tenavan mun huolikseni. Ekaan kahteen minuuttiin ei tapahtunut mitään, mutta sitten muksu sai päähänsä hakea isänsä vasaran tämän varastosta ( olimme mökillä tähän aikaan ) ja alkoi paukuttamaan joka paikkaan vasaralla. Siinä mesotessaan se tietenkin meni mun huoneeseen, näki mun figut kuivumassa, pisti ne huvikseen ihan p*llun päreiksi ( saakelin tuhovimmainen kakara! ) ja lopuksi se iski täysillä maalaus alustan reunaan, ja sitten 25 eri citadel- väriä korostti 45*45 neliö metristä seinämää...
Ainoa lohtuni tähän oli se että mökki ei ollut meidän.
Ai niin, ja sen muksun vanhemmat anto mulle 450 euroa vahinkorvauksina
Mahtaa pennulla olla hieman vino nenä....... No itselleni kävi pari viikkoa sitten niin että revellin detail muovi liima oli jumissa joten vuolin puukolla siihen ison aukon josta otin liimaa pensselillä. Mutta tietenkin alkoi 6 luokka kutsua jotenpahan aloin läksimään kouluun muuta kun tulin kotiin huomasin että avain oli sisällä mutta onneksi yksi ovi oli aukin mutta kun tulin huoneeseeni niin näin 1 figun, kaksi konffattua örkin kättä, ja tietinkin avain kiinni pöydässä. Eikun repimään avainta irti mutta ne figut ja yksi muovi rasia tököttää yhä siinä kiinni... Ja musta maali on tipahtanut ja tietenkin molemmilla kerroilla : VOI *****!
Sakcris kirjoitti:Itselläni on paha tapa. Pidän yleensö suussa penssilin toista puolta, ihan vain siksi että se tuntuu kivalta
No ei siinä mitään, mutta arvatkaa mitä tapahtuu kun pensselissä on Chaos Blackia ja vahingossa laitankin pensselin väärinpäin suuhun, tulee aika kiinnostava maku...
sama täällä mutta kävi niin että se suussa pidettävä pää oli kastunut gobbo green ja bleached bone mixissä...
Ja olin kerran viiltänyt puukolla pikkurillin pään mökillä puoliksi auki ja seuraana päivänä matto veitsellä samaan sormeen Aaaah....
Ja olin viiltänyt etu sormeen ja huomasin sen vasta 5 min. jälkeen kun olin työstämässä gs... AAAAH......
mullaki kävi saman lainen homma olin maalaamas figuja otin puukon ja irrotin yhden osan sitte ihmettelin miks tään ukko on täynnä red inkkiä sitte katoin käteen ja AIAIAIAI etusormi täynnä verta.Sitte kerran oli kaamoksen äijäl käsi tiukasti kiinni ja koitin ottaa sitä irti nii otin puukon esiin ja painoin täysil nii tietenki se osa lähtee sitte heti irti ja puukko täysillä sormeen