Boar boyz
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Boar boyz
Miten saisi boar boyzeistä kestävän ja samalla hyvän flänkki yksikön johon voisi laittaa bsb:n (vain flänkkiin tarkoitettu joten ei mitään hirmu kallista yksikköä ja samalla bsb turvapaikka).
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Lord_Fudginton
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Savageissa on se frenzy ja se voi koitua kohtaloksi itse unitille ja myös bsb:ni (ja sotalippuahan vastus ei tule saamaan!) ja justiin sen takia kysynki tätä keston lisäystä täällä, kun ei itse keksi muuta kuin wolffit ja gobot lihamuuriks ottamaan nuolet jne.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Lord_Fudginton
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Toki käytän susia samaan tarkoitukseen kuin sinä ja näitä onkin jokaisessa armeijassa 2 yksikköä, jätti on ollut mietinnän alla.
Kyllähän minä joskus käytänkin näitä kovana yksikkönä, mutta kun haluan niistä apua klosikseen ja kiitos nopeudensa ansiota pääsevät flänkkiin niin käytän niitä flänkki yksikkönä ja törsään isot pisteet muualle. Ja syy miksi boarrit flänkkinä on se, että goblinit on vain operaatio suojakilpi, sudet pyörii milloin missäkin ja joidenkin mielestä hyvät flänkkääjät ovat arrerit, mutta kun niitä en satu ottamaan ikinä joten jäljelle jää boarrit.
Kyllähän minä joskus käytänkin näitä kovana yksikkönä, mutta kun haluan niistä apua klosikseen ja kiitos nopeudensa ansiota pääsevät flänkkiin niin käytän niitä flänkki yksikkönä ja törsään isot pisteet muualle. Ja syy miksi boarrit flänkkinä on se, että goblinit on vain operaatio suojakilpi, sudet pyörii milloin missäkin ja joidenkin mielestä hyvät flänkkääjät ovat arrerit, mutta kun niitä en satu ottamaan ikinä joten jäljelle jää boarrit.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Lord_Fudginton
No tässä teille ennen kuulumaton idea, joka mulla ei ole vielä kertaakaan epäonnistunut... 15wolfrideria, lightarmor, shield ja keihäs, ja full command... nää jyrää ihan minkä vaa, varsinkin jos pääsee sivusta, saat 2rankkibonusta ja outnumberin takuulla, ja sit viel keihäillä ehkä killin tai kaks>>> porukka lähtee heti karkuun
Oletko ihan kokeillut tuota peleissä? Vai heititkö ihan MuTu-pohjalta.Lord_Fudginton kirjoitti:No tässä teille ennen kuulumaton idea, joka mulla ei ole vielä kertaakaan epäonnistunut... 15wolfrideria, lightarmor, shield ja keihäs, ja full command... nää jyrää ihan minkä vaa, varsinkin jos pääsee sivusta, saat 2rankkibonusta ja outnumberin takuulla, ja sit viel keihäillä ehkä killin tai kaks>>> porukka lähtee heti karkuun
On meinaan melko veikeän oloinen suunnitelma.
Thank God it's Friday
Ainakin ison maailman foorumeilla kuulee välillä juttua siitä, miten ihmiset käyttää isoja susiblokkeja. Ne ovat tosin yleensä 16 kokoisia, että saavat kolme rankkiboonusta. Ei hirveästi kannatta luottaa siihen, että se yksi ratsastaja toisi tuon yhden varman pisteen verran resoa.Tíkí kirjoitti:Oletko ihan kokeillut tuota peleissä? Vai heititkö ihan MuTu-pohjalta.Lord_Fudginton kirjoitti:No tässä teille ennen kuulumaton idea, joka mulla ei ole vielä kertaakaan epäonnistunut... 15wolfrideria, lightarmor, shield ja keihäs, ja full command... nää jyrää ihan minkä vaa, varsinkin jos pääsee sivusta, saat 2rankkibonusta ja outnumberin takuulla, ja sit viel keihäillä ehkä killin tai kaks>>> porukka lähtee heti karkuun
Varsinkin "all wolf" armeijoissa tuommoisia isoja blokkeja saattaa olla useampi, usein vielä big bossi mukana. Itse en ole tuollaista kokeillut, melko heikolta se vaikuttaa. Mutta on se kyllä hiton nopea, ja varmasti pystyy voittamaan jalkaväkiblokkeja edestä.
EDIT: Niin se on eri asia tietysti, että lähteekö porukka heti karkuun.
- Lord_Fudginton
Siis tämä on mun vakio susi porukka... en ole IKINÄ käyttänyt 5:ttä, eihän niillä saa mitään aikaiseksi. Ja toistaiseksi 3.5 vuoden pelaamisen aikana en ole hävinnyt vielä kertaakaan, et kyllä sanoisin että hyvin toimiiTíkí kirjoitti:Oletko ihan kokeillut tuota peleissä? Vai heititkö ihan MuTu-pohjalta.Lord_Fudginton kirjoitti:No tässä teille ennen kuulumaton idea, joka mulla ei ole vielä kertaakaan epäonnistunut... 15wolfrideria, lightarmor, shield ja keihäs, ja full command... nää jyrää ihan minkä vaa, varsinkin jos pääsee sivusta, saat 2rankkibonusta ja outnumberin takuulla, ja sit viel keihäillä ehkä killin tai kaks>>> porukka lähtee heti karkuun
Et ole hävinnyt kertaakaan 3.5v aikana, kunniaa sinulle. Oletkos kierrellyt turnauksia, jos olet ja et ole hävinnyt kertaakaan, taidat olla aikamoinen kone. Kyllähän tuo wolffijuttu voisi toimiakkin, mutta sinne kylkeen pääsy ilman f. cavalry sääntöä on jo hieman vaikeampi homma.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
possut
ota possupoikia fullcommandilla 12kpl ja gorks waaagh banner niille. pitäisi tappaa porukkaa ja charge matkakin on hjuva.
mutta jos haluat kunnon tappounitin niin laitat nuo viellä biguneiksi tai banner of butheryn sinne... tai sitten ehkä bsb.
joka tapauksessa nuo ovat tappaneen _paljon. porukkaa paitsi yhdessä pelissä jossa ne juoks ekalla kierroksella pois kentältä
mutta jos haluat kunnon tappounitin niin laitat nuo viellä biguneiksi tai banner of butheryn sinne... tai sitten ehkä bsb.
joka tapauksessa nuo ovat tappaneen _paljon. porukkaa paitsi yhdessä pelissä jossa ne juoks ekalla kierroksella pois kentältä
"There are no problems that cannot be solved with cannons"
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
12kpl!? Suuurin osa käyttää ratsuväki yksiköitä 6-10kpl (tai mitä itse olen nähnyt) ja tuohan unitti kun hajoaa niin siinä vihulle paljon pisteitä. Ja tuommoista unittiahan halutaan ampua/taikoa alas ellei löydy muuta kivaa johon tunkea nämä. Itsellleni on kyllä suositeltu semmoista. että 7kpl+bsb.
- Sinitähti
- Sinitähti