Mikä kauppa on paras?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Easterling

Mikä kauppa on paras?

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Fantasiapelit, puolenkuunpelit, hesan GW vai kirja kärkkäinen?
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

peliarkku......ei postikuluja ja 5% alennus kun maksaa yli17.5e ja niin edelleen...........ja sotun jäsenet saa myös 5% alen
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Easterling

xD okei, pitääkin kokeilla
ankkuri.gif

Viesti Kirjoittaja ankkuri.gif »

No hieman suppea ja epämääräinen valikoima. Miten määritellään paras? Peliarkusta saa käytännössä halvimmalla, mutta pitää odotella kaikenmaailman postipaketteja. Kun taas helsingin GW tarjoaa parhaan valikoiman gw tavaraan, mutta taas fantasiapeleistä saa muutakin ja fantsuja löytyy oikeastaan kaikista suuremmista kaupungeista.
Henkilökohtaisesti pidän fantasiapelejä parhaana.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

KiKi-unfrag kirjoitti:helsingin GW tarjoaa parhaan valikoiman gw tavaraan
Tuosta voi kyllä olla montaa mieltä, esim. Staffit ei edes tiennyt että petokärryjä myydään ilman sitä special characteria, ja muutenkin puuttuu valikoimasta sitä sun tätä.
The small boys have come to see me hang
Tornado

Viesti Kirjoittaja Tornado »

Olen samaa mielta Tohtorin kanssa. Helsingin gw:ssä ei aina ole kaikkia figuja joita tarvitsisi. Hesan fantsusta olen löytänyt yleensä kaiken mitä tarvitsen paremmin kuin gw:stä. Peliarkku kyllä huokuttaa hyvillä alennuksillaan , mutta en sieltä ole mitään ainakaan vielä tilannut...
''WooHohoo''
Matti the Overlord

Viesti Kirjoittaja Matti the Overlord »

Ihana panda kirjoitti:ja sotun jäsenet saa myös 5% alen
MITÄÄÄ?!!!! Onko tuo kaikenhintaisista tilauksista? Ja minä idiootti tilasin sen täysihintaisen WH-Codexin!grrr.........

Mutta itse ole fantsun kannalla, ja vaikka en ole pkp:stä tilannu, mutta sen sijaan olen tilannu peliarkusta, ja huomasin kyllä sen, että kyllä se parempi on saada tavara suoraan käteen. Ja GW:tä en kannata siinä mielessä, koska ei voi esim. ottaa yhtä mangapokkaria mukaan ku lähtee pois ;).
Tulkaa ja liittykää uudelle foorumille! Keskustelua englanniksi! Tulkaa!
Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Mulla kun lähin GW-tuotteita myyvä kauppa on 150km päässä, niin Peliarkku on paras vaihtoehto. Juuri tuon postikulujen puutteen takia. Ja kun minimitilaus on 5 euroa, niin pari puuttuvaa maalipurkkiakin saa suhteellisen nopeasti itselleen.
Valikoima on tosiaankin hieman suppea, mutta yleensä noin viikossa puuttuvatkin tavarat löytyvät varastosta. Yhteydenotot ovat nopeita, joten aina pysyy ajantasalla tilaustensa kanssa.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
j.s.r

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

siwa
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!

Homer J Simpson
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Itse ostan kaikki ruuat Siwasta (koska on samassa talossa kuin missä asun) mutta omasta mielestä Anttilassa on suurin valikoima kaikenlaista tavaraa...

Siis oikeesti, ihmiset!
Easterling

Samsson, mikset rupee stand up koomikoksi kun heität noin helvetin hauskaa läppää.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”