Mikä kauppa on paras?
-
Easterling
Mikä kauppa on paras?
Fantasiapelit, puolenkuunpelit, hesan GW vai kirja kärkkäinen?
-
ankkuri.gif
No hieman suppea ja epämääräinen valikoima. Miten määritellään paras? Peliarkusta saa käytännössä halvimmalla, mutta pitää odotella kaikenmaailman postipaketteja. Kun taas helsingin GW tarjoaa parhaan valikoiman gw tavaraan, mutta taas fantasiapeleistä saa muutakin ja fantsuja löytyy oikeastaan kaikista suuremmista kaupungeista.
Henkilökohtaisesti pidän fantasiapelejä parhaana.
Henkilökohtaisesti pidän fantasiapelejä parhaana.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Matti the Overlord
MITÄÄÄ?!!!! Onko tuo kaikenhintaisista tilauksista? Ja minä idiootti tilasin sen täysihintaisen WH-Codexin!grrr.........Ihana panda kirjoitti:ja sotun jäsenet saa myös 5% alen
Mutta itse ole fantsun kannalla, ja vaikka en ole pkp:stä tilannu, mutta sen sijaan olen tilannu peliarkusta, ja huomasin kyllä sen, että kyllä se parempi on saada tavara suoraan käteen. Ja GW:tä en kannata siinä mielessä, koska ei voi esim. ottaa yhtä mangapokkaria mukaan ku lähtee pois
Tulkaa ja liittykää uudelle foorumille! Keskustelua englanniksi! Tulkaa!
Mulla kun lähin GW-tuotteita myyvä kauppa on 150km päässä, niin Peliarkku on paras vaihtoehto. Juuri tuon postikulujen puutteen takia. Ja kun minimitilaus on 5 euroa, niin pari puuttuvaa maalipurkkiakin saa suhteellisen nopeasti itselleen.
Valikoima on tosiaankin hieman suppea, mutta yleensä noin viikossa puuttuvatkin tavarat löytyvät varastosta. Yhteydenotot ovat nopeita, joten aina pysyy ajantasalla tilaustensa kanssa.
Valikoima on tosiaankin hieman suppea, mutta yleensä noin viikossa puuttuvatkin tavarat löytyvät varastosta. Yhteydenotot ovat nopeita, joten aina pysyy ajantasalla tilaustensa kanssa.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
-
Easterling