Tuli pieni muutos tässä kaavailtua omaan armeijalistaan, ja kysyisinkin seuraavat kaksi kymysystä:
Toimivatko nrunnerit paremmin 10 vai 5 modelin yksiköissä jos armeijan koko on n.500 pojoa?
Heittotähdet, kivilingot vai toinen käsiase? Kivilingot kantavat hitusen pidemmälle, joten niitä suunnittelisin. Toisaalta kun nämä kaverit harrastelisivat pääasiassa yleismalkaista häröilyä (juoksuttavat muita yksiköitä jne.) ja flankkirynnäköitä niin +1 lisähyölkkäyskään ei olisi pahitteeksi.
Nightrunnerit, kaksi kysymystä
- Sir_Jarkko
Nightrunnerit, kaksi kysymystä
"From the blizzards under northern sky I hail!"
-
Matti the Overlord
Itse en kyllä tiedä tuosta unitin koosta, koska en ole vielä tätä yksikköä käyttäny, mutta aseista minulle kuulostaisi hyvälle vaihtoehdolle otta kahdet käsiaseet ja throwing starsit. Maksavat yhtä paljon ku ottasisit lingot, mutta ainaski teoriassa saavat enemmän tuhoa. Mutta jos haluat vain yhden noista, niin minä kannatan kahta käsiasetta 500pts peliin, ja kannattaisi ehkä laittaa se Nightleader, jotta tulisi enemmän lyöntivoimaa.
Tulkaa ja liittykää uudelle foorumille! Keskustelua englanniksi! Tulkaa!
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Skrixqueek
Normaalilistassa 5 yksikkö ilman kamoja on 25p. Hyviä missilescreenejä, ja voivat jopa tehä jotain.Skrixqueek kirjoitti:500 pts. pelissä?
eshin list: 10 with slings (90pts) ja 20 with 2 h-w + leader
normal list: korkeintaan 5 (joko slings tai ei mitään), mielellään 0.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...