Chainsword
Chainsword
Kun kun.. En löytänyt IG:n codexista saati Macraggen (oikeinkirjoitus?) sääntökirjasta tähän liittyvää tarpeellista infoa niin.. niin niin.. Noh, täällä kun ei statteja jaella, niin kysäsen että tämä tieto kuitenkin löytyy isosta sääntökirjasta? Vai löytyykö pienestäkin mutta missasinko sen jotenkin?
Trust is a weakness.
Joo, mutku ei tiedä aseen strenaa ni on jokseenkin ikävää. Kun ei ole tuolla IG:n riveissä niin hirveen tottuneita näihin lähitaisteluaseisiin.
Itse asiassa.. pelasin tyrkkyjä vastaan pelin jossa tuo tuli esille. Ja kenttä oli niin pieni niin yhen vuoron ehdin ampua ja sitten olivat iholla, ja minä voitin. Sain ammuttua lascannoneilla warriorit pois ja genestealerit ja gauntit tapoin lähentelyllä, aika.. mielenkiintoista. Vastustajalla oli erittäin huono noppatuuri
Itse asiassa.. pelasin tyrkkyjä vastaan pelin jossa tuo tuli esille. Ja kenttä oli niin pieni niin yhen vuoron ehdin ampua ja sitten olivat iholla, ja minä voitin. Sain ammuttua lascannoneilla warriorit pois ja genestealerit ja gauntit tapoin lähentelyllä, aika.. mielenkiintoista. Vastustajalla oli erittäin huono noppatuuri
Trust is a weakness.
Aaahaa. Nyt selvisi. Kun tämä oli ensimmäinen peli omalla IG:lläni, mutta olen pelannut DEldareilla yhden pelin aikasemmin, ja isoa sääntökirjaa en ole lukenut läpi, en pientäkään kyllä, kaveri on kertonut ja olen joitain osia kattellut pienestä pelin aikana. Joten olen aika vihreä näissä asioissa, hyvä että sekin selvisi.
Trust is a weakness.