Missä Keisarimme luuraa?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

Tai silloin, kun Keisari pysäytti ajan jotta eräs radikaali inkvisiittori, erikoistunattu Calliduksen salamurhaaja, räävitön ja esivaltaa kunnioittamaton kyykkä, plus Kaamokseen sortumassa ollut jo houraileva navigaattori saattoivat saada häneltä audienssin... ;)
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

What you say!? Ja miksikäs inkvisiittorit eivät saa tavata keisaria?
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Snowtrooper kirjoitti:Tai silloin, kun Keisari pysäytti ajan jotta eräs radikaali inkvisiittori, erikoistunattu Calliduksen salamurhaaja, räävitön ja esivaltaa kunnioittamaton kyykkä, plus Kaamokseen sortumassa ollut jo houraileva navigaattori saattoivat saada häneltä audienssin... ;)
Tosin tässäkin tapaamisessa jokainen vierailijoista, Inkvisiittori mukaanlukien*, tuhottiin henkisesti ja mentaalisesti riistäen heidän muistonsa, identiteettinsä, ym. eivätkä ikinä edes tienneet tavanneensa koko kaveria ennen kuin heidät olikin jo heitetty ulos koko audienssista.

*Inkvisiittori Draco toki sai muistinsa ja henkilöllisyytensä takaisin (kuten kaikki muutkin, audienssin jälkeen) niin, että pystyi jopa vaihtamaan ajatuksia Kesarin kanssa. Mutta se onkin sitten ihan oma tarinansa se...

Rectunator kirjoitti: What you say!? Ja miksikäs inkvisiittorit eivät saa tavata keisaria?
Ja miksi Inkvisiittorit saisivat tavata Keisaria? Miksi kukaan saisi? Miksi Keisari nyt noin yleensä on aika hankalasti tavoitettavissa oleva henkilö... hmm?

Imperiumin päivästä-päivään (kuten demonien-/noitientappovainioitten järjestämiset, joista huolehtiminen on rivi-Inkvisiittorien vastuulla) hoitaa näinä Imperiumin päivinä aivan muut tahot kuin Keisari, joka lähinnä keskittyy pitämään warppia ja Kaaosjumalia kurissa (tai ainakin parhaansa mukaan ihmiskunnan kollektiivista psyykettä orjuuttamasta).
Inkvisiittorit ottavat käskynsä omilta pomoiltaan (vaikkakin heidän oma määräysvaltansa on toki myös lähes rajaton, lähinnä tuolla käskyllä tarkoitetaan sitä pyhää tehtävää mitä kukin on lähetetty/valtuutettu suorittamaan), jotka puolestaan ottavat käskynsä heidän pomoiltaan, jne. jne. kunnes saavutaan Terran ylilordeihin, jotka käytännössä johtavat Imperiumia.
Tätä korkeampaa audienssia ei kukaan Imperiumin kansalainen voi odottaa ja harvat koskaan edes tapaavat ketään näistä suurista vaikuttajista.

Ja Keisari siis todellakin on off-limits kaikille paitsi jo edellämainituille poikkeuksille.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

grey knight hero kirjoitti:tällaisen löysin googlesta:
http://www.danscottart.com/images/EmperorsWisdom.jpg
Jep, taidetta Sabertoothilta. Jonkun käsitys Keisarista Heresyn aikoihin.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Se Keisari pelaa tällä hetkellä Eldrad Ulthran ja Tzeentchin kanssa pokeria joissain siellä Kaaoksen silmä kulmassa. Valetta on ne slaanesin sielusyömiset ja se että muka kaaoksen jumalat olisivat vihamielisä. Ne ovat vain huhuja ettei tämän kolmikon pelirauhaa rikottaisi.

Minun logiikka on reijätön.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”