Elikkäs, ensimmäinen squadi nidejä olisi kohtapuoliin valmiina, ja beisseille pitäisi tehdä jotain. Reunat ajattelin jättää ihan mustiksi, mutta päälle ajattelin jonkinlaista harmaata "rauniota", jossa sitten olisi pieniä länttejä static grassia.
Vai olisiko jollain muulla hyviä ideoita? Figut on dipattu, joten en kauhean mielläni lähtisi mitään hiekkaa siinä basessa kuivaharjailemaan/maalaamaan. Myös se, että baseja olisi tarkoitus tehdä kohtuullisen paljon, rajoittaa ideoita aika reilusti.
Olisikohan jollain firmalla valmista harmaata hiekkaa (woodland scenics yms) jota saisi vielä kohtuullisen helposti. Sillä homma tuntuisi hoituvan kohtuullisen helposti.
Eikun ideoita/toteuttamisehdotuksia peliin.
Base-ideoita `nideille
Base-ideoita `nideille
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Itse olen Grey Knighteille tehnyt "raunio" baseja, eli hiekkaa --> musta spray/maali -> reilu drybrush codex greyllä -> drybrush fortress greyllä -> kevyt drybrush ghost greyllä ja lopuksi vielä voi todella kevyesti bleached bonella drybrushia.
Tuon jälkeen voi sitten pieniä länttejä PVA liimaa sutia baselle ja sitten dippaa flokissa tai painelee static grassia.
Kuvia en valitettavasti tähän hätään pääse pistämään.
Tuon jälkeen voi sitten pieniä länttejä PVA liimaa sutia baselle ja sitten dippaa flokissa tai painelee static grassia.
Joo, kyllähän ne tuollalailla onnistuvat hyvin, ja käytän kyllä tuota tekniikkaa, ellei mistään ole saatavilla valmista harmaata "gravelia" beisseihin.Icecube kirjoitti:Itse olen Grey Knighteille tehnyt "raunio" baseja, eli hiekkaa --> musta spray/maali -> reilu drybrush codex greyllä -> drybrush fortress greyllä -> kevyt drybrush ghost greyllä ja lopuksi vielä voi todella kevyesti bleached bonella drybrushia.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"