warruille siivet

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
ötzi

warruille siivet

Viesti Kirjoittaja ötzi »

eli pitäs saaha tyranid warrioreille siivet. mitkähän tuohon ois sopivat? lohareiden siivet on liian isot, ja onko gargoilien siivet siian pienet? ja mitä muuta siipivalikoimia on? ehdotuksia?
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Oliskos ollut viimeisimmässä 40k heatissa missä oli tyranid warruja delffien pegasuksen siivillä. Näytti ihan hyvältä.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

big or small,we loot it all.hmph..
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Forge World voi olla liian monimutkainen/kallis joillekkin. FB Örkkien Wyweriltä saa hienot siivet, mutta tämäkin on ehkä liian kallista.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hän itse kirjoitti:Forge World voi olla liian monimutkainen/kallis joillekkin. FB Örkkien Wyweriltä saa hienot siivet, mutta tämäkin on ehkä liian kallista.
Wyvernin siivet ovat yhtä kuin lohikäärmeen siivet, eli melkoisen kookkaat.

Tuolta voisi siipiä hamuta, tosin muovifigun tasapainottaminen metallisiipien kanssa on temppunsa sekin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Itse tein siivekkäät Warrut Lizardmanien Terradoneista kiinnittämällä vatsanpuolelle aseet. Suht toimivan näköisiä tuli.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Pontus

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Vanhan editionin chaos harpyllä olisi melko sopivat siivet, ei enää kovin "modernit" mutta siivet kumminkin
Alles super gut!
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

The Captain kirjoitti:
Hän itse kirjoitti:Forge World voi olla liian monimutkainen/kallis joillekkin. FB Örkkien Wyweriltä saa hienot siivet, mutta tämäkin on ehkä liian kallista.
Wyvernin siivet ovat yhtä kuin lohikäärmeen siivet, eli melkoisen kookkaat.

Tuolta voisi siipiä hamuta, tosin muovifigun tasapainottaminen metallisiipien kanssa on temppunsa sekin.
Luulin että Wywernien siivet olivat pienimpiä kuin muiden lohisten siivet. Noh, erehtyvä oppii.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

no värkkäät gstuffista vaikka jotku pikku evät sille, eihän siipien koko mihinkään vaikuta P)

vaikka kyllä jos pitää olla isot ja hienot niin käytät jotain esim paperia josta muotoilet siivet, ja sitten laitat gstuffia ohuen kerroksen siihen päälle ja muotoilet tyranidmäiseksi.

tollasia tuli yhtäkkiä mieleen.
ötzi

no jaa, vois kyllä kokeila jotain rautalanka-paperi-päälle green stuffia patenttia, sit kun sais 9samanlaista. ja wywernin siivet on täysin samanlaiset kun loharin siivet.
exe ds

ötzi kirjoitti:no jaa, vois kyllä kokeila jotain rautalanka-paperi-päälle green stuffia patenttia, sit kun sais 9samanlaista. ja wywernin siivet on täysin samanlaiset kun loharin siivet.
ei kai niiden samanlaisia tartte olla, kai se riittää että on aina pari samanlaisia jotka laittaa yhdelle, vaikka kyllähän se onnistuu kun tekee paperista ensin mallin ja tekee tarvittavan määrän samanlaisia kuvioita ja leikkaa nämä irti ja asettelee rautalankaa niin että ainakin näyttää hyvältä.
kai se onnistuu ihan hyvin niin että laittaa vaikka pari rauta lankaa siitä siiven poikki (edestä taakse) ja maalaa niin että tuonne langan alle tulee sitä väriä mitä käyttää niiden "veren" värinä, ja laittaa ne langat muuten sillä mitä käyttää niiden "luiden" värinä, ja muuten sitten niiden sillä mitä käyttää niiden yleisvärinä.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Itse käytin aikoinani juuri gargoilien siipiä näillä ja voin suositella niitä koko vuotavasta sydämestäni. Ovat juuri sopivia eikä kiinnityskään tuota isompaa tuskaa, kun on muovifiku, mitä leikellä ja raiskata.
exe ds

huussi kirjoitti:Itse käytin aikoinani juuri gargoilien siipiä näillä ja voin suositella niitä koko vuotavasta sydämestäni. Ovat juuri sopivia eikä kiinnityskään tuota isompaa tuskaa, kun on muovifiku, mitä leikellä ja raiskata.
off topic: figun raiskaaja jonka sydän vuotaa! (points at him)

no kuitenkin en tiedä tuosta, ehkä halvinta on tehdä paperista ja rautalangasta, sen jälkeen greenstuffista teko, sen jälkeen jostain halvasta figusta lainaaminen, sen jälkeen kalliista figusta lainaaminen, sen jälkeen forgeworldista tilaaminen, sen jälkeen se että ostaa titaanin, leikkaa sen jalasta pienen palan ja tekee siitä siiven jonka jälkeen ostaa toisen ja leikkaa siitäkin siiven kokoisen lätyskän jostakin ja niin edelleen... ja sitten kun vielä ostaisi uudet titaanit näiden tilalle, sen jälkeen se että ostaa auton ja leikkaa siitä yhden siiven per auto ja ostaa uudet autot tilalle, sen jälkeen se että tekee saman kesämökillä sen jälkeen se että tekee saman laivalla, sen jälkeen se että tekee saman lentokoneella, sen jälkeen se että tekee saman avaruus raketilla, sen jälkeen se että tekee saman jollain tosi úber kalliilla(ei tuu enää mitään mieleen).
ötzi

voi niitä gargoilien siipiäkin kokeila mutta tulis ainakin hintaa. ja kyllä ne metallisiivet saa muovi malliin kiinni. poraa vaan reijän sekä siipeen ja ruumiiseen ja liimaa sinne väliin jonkin metallitikun(naulan), tämä on toiminut monesti.
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

Ite käytin warruihin Tyranid gargoylejen siipiä.
(joo kalliiksi tuli)

Hyviä niistä tuli mut en saanu laitettua niitä muualle kuin käsien tilalle (siihenkin tarvittiin greenstuffia) eli vain kaks kättä jäi vapaiksi aseille.

Toisaalta noi siivethän vois olla samalla scything taloneita tai jotain.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Puolijohdediodi kirjoitti: Hyviä niistä tuli mut en saanu laitettua niitä muualle kuin käsien tilalle (siihenkin tarvittiin greenstuffia) eli vain kaks kättä jäi vapaiksi aseille.

Toisaalta noi siivethän vois olla samalla scything taloneita tai jotain.
Näinhän vissiin Forge Worldkin on tilanteen ratkaissut, eli kun 'nidillä kuuluu olla kuusi raajaa, scytarit voi laittaa siipiin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

The Captain kirjoitti: Näinhän vissiin Forge Worldkin on tilanteen ratkaissut, eli kun 'nidillä kuuluu olla kuusi raajaa, scytarit voi laittaa siipiin.
Peliteknisesti olisi IMHO mielenkiintoisempaa, jos siivet veisi isoilta örmyiltä yhden aseslotin, mutta se nyt ei ole kosheria niin ei ole.
//Mx
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”