onko kellään muulla kuin minulla pakkomieltä noppiin?
- DJ_Silverpig
Luckydiceistä (dice on sanan noppa yksikkö JA monikko. sanan die käyttäminen VOI aiheuttaa sekaannuksia) ei ole mitään hyötyä jos niitä käyttää jatkuvasti.El Capitan kirjoitti: Tosin itsellänikin on ollut meilinoppia vaikka kuinka monta, mutta yleensä sama noppa ei ole 5min kauemmin.
1) Ne ei pysy enää pystyssä (kuutosissa) jatkuvasta riepottelusta
2) Muut nopat alkaa antamaan huonoja lukuja jos suosit koko ajan vain yhtä noppaa
3) Kun heität sitä yhtä ja samaa noppaa miljoona kertaa, sen nopan itseluottamus putoaa nollille, jos huonoja tuloksia jostain syystä tulee paljon. Itseluottamuksensa menettänyt noppa joutaa samantien vieroitushoitoon, joss siltä kielletään kaikenlaisten tulosten antaminen. Käytännössä tämä tarkoittaa nopan liimaamista kärjelleen sinitarrapalloon, joka on liimattu kunniapaikalle hienoimpien figujesi viereen.
Jos joku yksittäinen noppa antaa jatkuvasti kuutosia, se on entinen noppa, sillä palkitsemalla sen se ei pysty keskittymään suorituksiin ylpeilyltään. Toisaalta, jos et palkitse sitä mitenkään, menetät nopan luottamuksen ja se kantaa sinulle kaunaa koko loppuelämän. Näissä tapauksissa nopasta on vain yhdessä tapauksessa tulevaisuudessa hyötyä. Sinun pitää teloittaa se julkisesti suurenmoisten seremonioiden saattelemana. Jos olet kohdellut sitä sen elämän aikana hyvin, se nousee taivaisiin muiden teloitettujen, hukutettujen, poltettujen ym. noppien luokse ja antaa muille nopillesi vahvistavan auran.
Ja muistakaa:
"Gods of the dice always farvour the best looking army"
Tämä pitää paikkaansa, mutta ei pidä hämääntyä siitä, että noppien jumalat rankaisevat aina ensin niitä hienoimmin maalattuja yksiköitä. Se on lopputulos joka ratkaisee.
Possu
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
En minä heitä samoilla nopilla koko ajan (pahoittelen jos kerroin sen sillä lailla että saitte). Heitän näillä mielinopilla kaikki tärkeät heitot kuten herojen savet ja ld heitot.
Nämä ld heitot passaa aina epäonnistumaan ja puol armeijaa on karkuun menossa ja tästä noppaa katson viha silmissä. Herojen kanssa on kiva isotella ja huuta challenge ja kaatua ekoilla iskuilla (tämä on tullut jo tavaksi) ja siitä syytän itseäni ja noppaa katalaa.
Minä en pidä omista nopistani ja ne eivät pidä minusta.
Nämä ld heitot passaa aina epäonnistumaan ja puol armeijaa on karkuun menossa ja tästä noppaa katson viha silmissä. Herojen kanssa on kiva isotella ja huuta challenge ja kaatua ekoilla iskuilla (tämä on tullut jo tavaksi) ja siitä syytän itseäni ja noppaa katalaa.
Minä en pidä omista nopistani ja ne eivät pidä minusta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Unohdin muuten kertoa, että olen sitonut nopan "paaluun", kasannut polttopuita ympärille ja kaatanut tervaa päälle. Muovinen noppa suli sitten siinä kivaksi mössöksi
(hävisin noppapelissä kaverin kannsa :/)
Miten hoidan noppiani:
*Jos noppasi antaa koko ajan hyviä lukuja, anna sille suukko ja laita vähäksi aikaa pois. Voit taas käyttää sitä kun muut noppasi ovat saaneet huomiota kylliksi.
*Jos noppasi antaa usein huonoja lukuja, Laita se syrjään äläkä kiinnitä siihen vähään aikaan huomiota.
*Jos noppasi antaa huonon luvun juuri ratkaisevalla hetkellä, heitä se kylmäverisesti syrjään ja rankaise kotona esim. hirttämällä tai heittämällä laatikon pohjalle.
*Jos noppasi antaa monta kertaa peräkkäin huonon luvun ratkaisevalla hetkellä, hakkaa kiveen taltalla ja vasaralla pentagrammi, laita noppasi keskelle ja kaada uriin esim. tervaa ja sytytä. Nopallasi voi olla vielä toivoa jos epäpyhä rituaali onnistuu.
*Jos noppasi antaa aina huonoja lukuja, hakkaa kiveen suuri pentagrammi, kasaa keskelle polttopuita ja sido noppasi niiden keskelle paaluun. Sitten kaadat tervaa uriin ja roviolle, ja sytytät. Tämä on välttämätöntä tai olet ikuiseen häviöön tuomittu.
*Sinun täytyy kohdella noppiasi saman arvoisina, vaikka joku niistä antaisikin parempia tuloksia
*Noppia pitää säilyttää samassa paketissa jotta ne teksisivät työnsä hyvin.
Miten hoidan noppiani:
*Jos noppasi antaa koko ajan hyviä lukuja, anna sille suukko ja laita vähäksi aikaa pois. Voit taas käyttää sitä kun muut noppasi ovat saaneet huomiota kylliksi.
*Jos noppasi antaa usein huonoja lukuja, Laita se syrjään äläkä kiinnitä siihen vähään aikaan huomiota.
*Jos noppasi antaa huonon luvun juuri ratkaisevalla hetkellä, heitä se kylmäverisesti syrjään ja rankaise kotona esim. hirttämällä tai heittämällä laatikon pohjalle.
*Jos noppasi antaa monta kertaa peräkkäin huonon luvun ratkaisevalla hetkellä, hakkaa kiveen taltalla ja vasaralla pentagrammi, laita noppasi keskelle ja kaada uriin esim. tervaa ja sytytä. Nopallasi voi olla vielä toivoa jos epäpyhä rituaali onnistuu.
*Jos noppasi antaa aina huonoja lukuja, hakkaa kiveen suuri pentagrammi, kasaa keskelle polttopuita ja sido noppasi niiden keskelle paaluun. Sitten kaadat tervaa uriin ja roviolle, ja sytytät. Tämä on välttämätöntä tai olet ikuiseen häviöön tuomittu.
*Sinun täytyy kohdella noppiasi saman arvoisina, vaikka joku niistä antaisikin parempia tuloksia
*Noppia pitää säilyttää samassa paketissa jotta ne teksisivät työnsä hyvin.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Sillä ei ole mitään väliä miten niitä kohtelee! Ne toimivat joskus ja joskus eivät. Ja ennen kaikkea se nopan tulos on pelkästä moukan tuurista kiinni! Suurin osa on varmasti eri mieltä kanssani, mutta niin se vain on hyvät sotulaiset, nopan tulosta ei voida parantaa kohtelemalla niitä hyvin!
- Sinitähti
- Sinitähti
Itseltäni löytyy ainoastaan noin 30kpl peruskuraa(punaista) d6 ja 20 hieman kovempaa kaveria(mustaa). En omista vielä marmorinoppia, vaikka ovatkin joka figuilijan ensiostos. Karvanoppia on kylläkin kaksi kappaletta(The ultimate dice of Drakness ja The purifying dice of light), jotka roikkuvat sänkyni ääressä tuoden hyvää onnea sekä suojelevat 6-2 saaneita noppia(estävät siis kaverien noppien sabotaasi yritykset).
Erilaisia kurinpalautuksia ei kovin montaa ole. Ainoa on joka iklta tehtävä heitto kaikilla nopilla. Jos nopalla on silmälukuna kuusi, niin se saa erityiskohtelua(iltasatu, hyvän yön suukko ym. kivaa) ja nukkuvat yön silkkisestä liinasta tehdyllä leposijalla. 2-5 silmälukuna saavat peruskohtelun ja viettävät yönsä metallirasiassa. Jos ne piruparat saavat sen kirotun ykkösen, niin ne sidotaan narulla kattoon roikkumaan ja odottavat siellä seuraavaa iltaa(heitä ei peleissä kaivata).
PS:El Capitan on kerettiläinen.
Erilaisia kurinpalautuksia ei kovin montaa ole. Ainoa on joka iklta tehtävä heitto kaikilla nopilla. Jos nopalla on silmälukuna kuusi, niin se saa erityiskohtelua(iltasatu, hyvän yön suukko ym. kivaa) ja nukkuvat yön silkkisestä liinasta tehdyllä leposijalla. 2-5 silmälukuna saavat peruskohtelun ja viettävät yönsä metallirasiassa. Jos ne piruparat saavat sen kirotun ykkösen, niin ne sidotaan narulla kattoon roikkumaan ja odottavat siellä seuraavaa iltaa(heitä ei peleissä kaivata).
PS:El Capitan on kerettiläinen.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Kaikissa heitoissa pitäisi pyrkiä käyttämään samanlaisia noppia (esim osumisessa samankokoiset nopat)
Osumiseen käytän itse aina valkoisia koht isoja perusnoppia. woundit heitetään samankokoisilla punasilla nopilla.
LD testejä ei sitten ikinä heitetä samanlaisilla nopilla samaan aikaan!!! Itse heitän kyllä ld testit mustalla, ja joko vihreällä tai punaselle erikokoisella nopalla erikseen eli yksi noppa kerrallaan
Magiassa valkoiset suht isot nopat (samankokoset ku osumisessa ja woundeissa) ja Vihreät samanlaiset. VIhreitä pitää olla enemmän kuin niitä valkosia castaamisessa, aina...
Fistikessujen attackit heitetään aina punaisilla nopilla koht isoilla nopilla ja ennen osumista huudetaan For the Emperor!.
Armour saveihin käytän yleensä joko gwn suht pieniä punasia noppia tai isompia punasia. Armourit ovat kyllä niin tärkeitä että täytyisi kyllä hankkia ihan erikoisnopat.
Ja jokapäivä pitää harjoitella noppien heittoa.
Itse jätän vielä nopat pelipöydälle niihin paikkoihin, mihin ne jäivät, jotta ne ymmärtäisivät mitä ovat tehneet oikein ja väärin...
Osumiseen käytän itse aina valkoisia koht isoja perusnoppia. woundit heitetään samankokoisilla punasilla nopilla.
LD testejä ei sitten ikinä heitetä samanlaisilla nopilla samaan aikaan!!! Itse heitän kyllä ld testit mustalla, ja joko vihreällä tai punaselle erikokoisella nopalla erikseen eli yksi noppa kerrallaan
Magiassa valkoiset suht isot nopat (samankokoset ku osumisessa ja woundeissa) ja Vihreät samanlaiset. VIhreitä pitää olla enemmän kuin niitä valkosia castaamisessa, aina...
Fistikessujen attackit heitetään aina punaisilla nopilla koht isoilla nopilla ja ennen osumista huudetaan For the Emperor!.
Armour saveihin käytän yleensä joko gwn suht pieniä punasia noppia tai isompia punasia. Armourit ovat kyllä niin tärkeitä että täytyisi kyllä hankkia ihan erikoisnopat.
Ja jokapäivä pitää harjoitella noppien heittoa.
Itse jätän vielä nopat pelipöydälle niihin paikkoihin, mihin ne jäivät, jotta ne ymmärtäisivät mitä ovat tehneet oikein ja väärin...
Nooh kaippa sitä pittää itekki noppa friikiksi tunnustautua....
En ole eläissäni pelannut kuin kuudella nopalla jos vain omat noppani ovat olleet sallittuja käyttää. Nämä kuusi sankarillista noppaa olivat alun alkaen GW:n alotus paketista tulleet valkoiset rääpäleet. Nopat palvelivatkin aikansa erittäin kunniokkaasti ja suurilta osin kurissa pysyen. Tosin noppien suoritus kykyyn tuli ennätysmäinen nousu pyrähdys kun päätin maalata noppiini yhden veren punaisen sivun kuhunkin. Sivut olivat tietenkin 1-6 joten mitään numeroa ei suosittu toista enempää
Noh mutta näidenkin veteraani noppien aika väistyä sivuun koitti aikanaan taistelu väsymyksen (lue: uuden armeejan valmistumisen) myötä. Nooh sitten kun sain Deldarini uusiin maaleihin päätin että armeeja tarvitsee kaltaisensa nopat... ostinkin armeejani päävärejä vastaavaksi 3 violettia ja 3 vihreää läpinäkyvää reilusti entisiä isompaa noppaa. Nämä kuusi tulokasta ovat palvelleet minua siitä saakka erittäin ansioituneesti eikä niiden kohtalo tule koskaan olemaan joutua kadotuksen syövereihin vaikka pieniä virheitä välillä tekisivätkin. Vaikka monet täällä tuntuvat pahoin käyttätyviä noppiaan niin ohtelevan. Virheethän ovat noppienkin kohdalla inhimillisiä erehdyksiä...
Ainiin... nykyisin kun pelailen myös örkeillä, jotka nekin ovat noppien värityksestä johtuen pitkälti saman värisiä kuin Deldarini, on kuusi noppaa välillä kovin vähäinen määrä heitettäessä örkkejen lukemattomia lähitasitelu hyökkäyksi mutta kun olen lukuni valinnut ei tältä tieltä ole poikkeamista.
Ja noppani asustavat muuten vanhassa villasukassani rakkaan mittanauhani kanssa ja kulkevat siinä ympäri suomea turnaus ja pelireissuillani. Tuntuvat viihtyvän hyvin lämpimässä ja turvallisen kotoisassa mummon kutomassa villasukassa. En todellakaan koskaan tohtisi viedä heiltä tätä kodikseen valinnutta sukkaa.
Lisäksi omistan kyllä myös FaBaa varten tkirkkaita läpinäkyviä noppia joita käytän ainoastaan magiaan. Tosin jostain syystä nämä nopat ovat aina tuoneet minulle tuhoa ja turmiota pelissä kuin pelissä... ihme koska näitäkin on kuusi kappaletta...
En ole eläissäni pelannut kuin kuudella nopalla jos vain omat noppani ovat olleet sallittuja käyttää. Nämä kuusi sankarillista noppaa olivat alun alkaen GW:n alotus paketista tulleet valkoiset rääpäleet. Nopat palvelivatkin aikansa erittäin kunniokkaasti ja suurilta osin kurissa pysyen. Tosin noppien suoritus kykyyn tuli ennätysmäinen nousu pyrähdys kun päätin maalata noppiini yhden veren punaisen sivun kuhunkin. Sivut olivat tietenkin 1-6 joten mitään numeroa ei suosittu toista enempää
Noh mutta näidenkin veteraani noppien aika väistyä sivuun koitti aikanaan taistelu väsymyksen (lue: uuden armeejan valmistumisen) myötä. Nooh sitten kun sain Deldarini uusiin maaleihin päätin että armeeja tarvitsee kaltaisensa nopat... ostinkin armeejani päävärejä vastaavaksi 3 violettia ja 3 vihreää läpinäkyvää reilusti entisiä isompaa noppaa. Nämä kuusi tulokasta ovat palvelleet minua siitä saakka erittäin ansioituneesti eikä niiden kohtalo tule koskaan olemaan joutua kadotuksen syövereihin vaikka pieniä virheitä välillä tekisivätkin. Vaikka monet täällä tuntuvat pahoin käyttätyviä noppiaan niin ohtelevan. Virheethän ovat noppienkin kohdalla inhimillisiä erehdyksiä...
Ainiin... nykyisin kun pelailen myös örkeillä, jotka nekin ovat noppien värityksestä johtuen pitkälti saman värisiä kuin Deldarini, on kuusi noppaa välillä kovin vähäinen määrä heitettäessä örkkejen lukemattomia lähitasitelu hyökkäyksi mutta kun olen lukuni valinnut ei tältä tieltä ole poikkeamista.
Ja noppani asustavat muuten vanhassa villasukassani rakkaan mittanauhani kanssa ja kulkevat siinä ympäri suomea turnaus ja pelireissuillani. Tuntuvat viihtyvän hyvin lämpimässä ja turvallisen kotoisassa mummon kutomassa villasukassa. En todellakaan koskaan tohtisi viedä heiltä tätä kodikseen valinnutta sukkaa.
Lisäksi omistan kyllä myös FaBaa varten tkirkkaita läpinäkyviä noppia joita käytän ainoastaan magiaan. Tosin jostain syystä nämä nopat ovat aina tuoneet minulle tuhoa ja turmiota pelissä kuin pelissä... ihme koska näitäkin on kuusi kappaletta...
Sopor Aeternus
Muistaakseni Apulannan Tonikin (jossain lehdessä olleen haastattelun mukaan) harrasti tätä.Dracheny kirjoitti:Aah... noppia... (hullun kiilto silmissä)
Säilytin noppiani kutoset ylöspäin, sillä muovihan on kai amorfista ainetta (eli elää ja muuttuu) ja siten painavammat molekyylit valuvat alaspäin ja siten noppa painottuu itsestään. Tällä ei ole vielä ollut havaittavaa tehoa, mutta; Eikö lasillakin kestä "valua" se 1500 vuotta?, eli yritys jatkuu...
Itse olen noppafanaatikko, ja omistan karva-d20:set, jotka roikkuvat auton peruutuspeilissä.
Suosikkikeräilykohteeni ovat pienet nopat. En voi omistaa niitä yksinkertaisesti tarpeeksi ja niitä löytyykin monenlaisia. Kirottu olkoon WizKids, joka pisti Pirates-peliinsä yhden mininopan/blisu - pakotti minut aloittamaan tuonkin pelin satunnaisen keräilyn (niillä pienillä söpöillä muovilaivoillahan ei ole mitään tekemistä asian kanssa). Mitä pienempi noppa, sen parempia tuloksia niistä tulee - tämän vuoksi säästänkin ne vain mutagenic-heitoille, joskin pitäisi harkita, josko pitäisi niitä hyödyntää myös Cynwälleilla pelatessani.
Omista noppataikauskoistani sen verran, että jonkun epämääräisen lehtimainoksen/postimyyntimainoksen mukana tuli äärimmäisen huonosti tehtyjä noppia sen aikaisen "olet ehkä jo voittaja" kampanjan ohessa. Olen vakuuttunut että nämä ovat kirottuja ja vaikuttavat negatiivisesti muihin noppiini. Olen yrittänyt hankkiutua niistä eroon tavalla jos toisella, mutta jostain aina jokin löytää itsensä noppapurkkiini kummittelemaan - yleensä juuri se, jolla on "paha silmä" (eli ylimääräinen piste ykkösen kohdalla). Hämmentävää.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
RiviSotilas
Omien noppieni hallinto & hierarkia:
Valkoiset perusnopat
(Noppus valkoisus)
Niitä jokapaikan höyliä, jotka pitävät noppaimperiumini pystyssä. Arvoasema heikko ja huonot suhteet punaisiin ja sinisiin noppiin.
Nämä nopat hoitavat semmoisia vähäarvoisia tehtäviä kuin osuminen ja ehdottomasti leadership.
Punaiset nopat
(Noppus punoitus)
Toisia alakastilaisia, jotka huolehtivat woundauksen. Niiden työ alkaa siellä, missä valkoisten työ päättyy ja ne ovat aina halveksimassa valkoisia, vaikka eivät itse ole juuri sen parempia.
Siniset nopat
(Noppus sinerrys)
Taas alakastisia, joskin vähän harvinaisempia. Ainoastaan Armor Saveja varten. Sinisilläkin on epäluuloja valkoisia kohtaan, mutta tämä on sen takia, että ne ovat ikuisia luusereita ja seuraavat punaisia toivoen, että niiden arvokas tehtävä unohdettaisiin ja niitä pidettäisiin tavallisina noppina ja hyväksyttäisiin porukoihin.
Kaikki alakastiset voivat toimia myös lisänoppina
Oranssit läpinäkyvät nopat
(Noppus oranssus läpinäkyvus)
Muiden noppien johtajia. Arvoasteikossa heti suurnopan jälkeen. Pitävät siniset, valkoiset ja punaiset kurissa ja päättä vät niiden rangaistuksen (mitä pienempi luku, sitä kovempi rangaistus) ja näitä käytetään vain tärkeimmissä heitoissa ja aloitusheitoissa.
Valkoinen läpinäkyvä Suurnoppa
(Noppus dominatus)
Nopista ylin. Kukaan alakastisista ei ole kooskaan nähnyt Suurnoppaa, jolle vain Oranssit nopat saavat puhua ja nekin kohtelevat tätä pelonsekaisella kunnioituksella. Suurnoppa on aino noppa, joka on yheydessä noppieni mahtavaan ylijumalaan (eli minuun). Suurnoppa esiintyy vain heitoissa, jotka voivat muuttaa koko taistelun kulun. Suurnoppaa ei koskaan rankaista.
Olen itseasiassa aikeissa rakentaa noppieni kotiin(pyöreään tupperware kulhoon) pienen alttarin siunatakseni noppani ennen peliä.
Ja mitä rankaisemiseen/palkitsemiseen tulee, saadan suudella noppiani, kun heitto on onnistunut hyvin. Rankaisuna taas käytän nopan kiroamista.
Hahaa! Alttari on valmis nyt eikun siunaamaan ja mumisemaan epäselviä!
Valkoiset perusnopat
(Noppus valkoisus)
Niitä jokapaikan höyliä, jotka pitävät noppaimperiumini pystyssä. Arvoasema heikko ja huonot suhteet punaisiin ja sinisiin noppiin.
Nämä nopat hoitavat semmoisia vähäarvoisia tehtäviä kuin osuminen ja ehdottomasti leadership.
Punaiset nopat
(Noppus punoitus)
Toisia alakastilaisia, jotka huolehtivat woundauksen. Niiden työ alkaa siellä, missä valkoisten työ päättyy ja ne ovat aina halveksimassa valkoisia, vaikka eivät itse ole juuri sen parempia.
Siniset nopat
(Noppus sinerrys)
Taas alakastisia, joskin vähän harvinaisempia. Ainoastaan Armor Saveja varten. Sinisilläkin on epäluuloja valkoisia kohtaan, mutta tämä on sen takia, että ne ovat ikuisia luusereita ja seuraavat punaisia toivoen, että niiden arvokas tehtävä unohdettaisiin ja niitä pidettäisiin tavallisina noppina ja hyväksyttäisiin porukoihin.
Kaikki alakastiset voivat toimia myös lisänoppina
Oranssit läpinäkyvät nopat
(Noppus oranssus läpinäkyvus)
Muiden noppien johtajia. Arvoasteikossa heti suurnopan jälkeen. Pitävät siniset, valkoiset ja punaiset kurissa ja päättä vät niiden rangaistuksen (mitä pienempi luku, sitä kovempi rangaistus) ja näitä käytetään vain tärkeimmissä heitoissa ja aloitusheitoissa.
Valkoinen läpinäkyvä Suurnoppa
(Noppus dominatus)
Nopista ylin. Kukaan alakastisista ei ole kooskaan nähnyt Suurnoppaa, jolle vain Oranssit nopat saavat puhua ja nekin kohtelevat tätä pelonsekaisella kunnioituksella. Suurnoppa on aino noppa, joka on yheydessä noppieni mahtavaan ylijumalaan (eli minuun). Suurnoppa esiintyy vain heitoissa, jotka voivat muuttaa koko taistelun kulun. Suurnoppaa ei koskaan rankaista.
Olen itseasiassa aikeissa rakentaa noppieni kotiin(pyöreään tupperware kulhoon) pienen alttarin siunatakseni noppani ennen peliä.
Ja mitä rankaisemiseen/palkitsemiseen tulee, saadan suudella noppiani, kun heitto on onnistunut hyvin. Rankaisuna taas käytän nopan kiroamista.
Hahaa! Alttari on valmis nyt eikun siunaamaan ja mumisemaan epäselviä!
Viimeksi muokannut RiviSotilas, Ke 30.11.2005 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
Tämän käyttäjän voi poistaa.
-
vompovompatti
Kavereiden kanssa kun pelailemme käytämme kaikki samanlaisia noppia. Muovimiesten sotiessa myös muovi kuutiot käyvät jatkuvaa sotaansa. Monesti on taisteluretken jälkeen huomattu että mukaan on tullut sotavankeja ja jotkut omat kuutiot ovat jääneet vangeiksi vihollisille.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Voi tsiisus, mimmoisia konsteja teillä on kohdella noppia. Ei sillä värillä ole mitään väliä ja miten niitä kohtelee. Se nopan luku on sattuman varainen eikä siinä toimi mitkään poppakonstit.
Monestikkohan tästä vielä täällä puhun?
Monestikkohan tästä vielä täällä puhun?
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Baraduribagugar
Mustat nopat antavat useammin parempia numeroita kuin punaiset mutta jos käyttää enemmän mustia kuin punaisia niin ne kääntyvät pelaajaansa vastaan.
Juttu on se että noin kolmasosan heitettävistä nopista tulisi olla musta niin tulos olisi taattu.
Esim. itse käytän aina warp-lightningia loitsiessani kahta punaista ja yhtä mustaa noppaa...

Tosin leadership testeissä käytän aina pelkkiä punaisia noppia, koska ne antavat ykkösiä ja kakkosia -_-
...minun selityksiäni taasen....
Juttu on se että noin kolmasosan heitettävistä nopista tulisi olla musta niin tulos olisi taattu.
Esim. itse käytän aina warp-lightningia loitsiessani kahta punaista ja yhtä mustaa noppaa...
Tosin leadership testeissä käytän aina pelkkiä punaisia noppia, koska ne antavat ykkösiä ja kakkosia -_-
...minun selityksiäni taasen....
-
RiviSotilas
Niin, ehkä teillä kaaoksen saastuttamilla. Itse vältän mustia noppia kuin ruttoa (tai nurgea), koska ne aivan varmasti saastuttaisivat sotureideni mielen.Mustat nopat antavat useammin parempia numeroita kuin punaiset
Vaikka kyllä sitten voisi harkita mustiakin, kun aloitan Necronit.
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
- minisaarnaaja
Kaikkein parasta hupia on pakottaa noppataikauskoinen pelaamaan jollain random-nopilla. Oi sitä hampaiden narskuntaa ja silmien pyörittelyä! Oi niitä tuskanparahduksia ja hallitsemattomia puistatuksen aaltoja kun noppataikauskoinen joutuu koskemaan muihin kuin omiin noppiinsa! Valitettavasti tällaisesta saa nauttia hyvin harvoin, lähinnä silloin kun em. yksilö on unohtanut noppansa kotiin mutta haluaa silti pelata. Hätätapauksessa voi huomaamattomasti piilottaa toisen nopat jos tämä osoittautuu liian hyvämuistiseksi.
Jos saisin päättää, pitäisi turnauksissa käyttää vain järjestäjien toimittamia geneerisiä noppia. Lisäksi omien noppien salakäyttäjiä rangaistaisiin häpäisemällä heidän noppiaan julkisesti pakottamalla ne yhteistyöhön tiimarista ostettujen, epämuodostuneiden halpisnoppien kanssa.
Jos saisin päättää, pitäisi turnauksissa käyttää vain järjestäjien toimittamia geneerisiä noppia. Lisäksi omien noppien salakäyttäjiä rangaistaisiin häpäisemällä heidän noppiaan julkisesti pakottamalla ne yhteistyöhön tiimarista ostettujen, epämuodostuneiden halpisnoppien kanssa.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
-
Elven-captain
- Viesti:
Olen koukussa. Aina pitää testata ennen heittoa, että millä tulee hyviä ja huonot nopat joutuu noppien helvettiin.
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
-
Skrixqueek
eräällä tuttavalla on nopat joiden ostoa olen harkinnut.
ne rakastavat minua:
1)pelattiin sen nopilla skirmishiä: slave pärjäsi 6 marauderille jotain 5 vuoroa ja clannarit tappo choseneita jne.
2) sen nopat laitto sen gobboshamaanin miscastaamaan kahdesti samalla vuorolla. muutakin kivaa ne aina tekee...
ne rakastavat minua:
1)pelattiin sen nopilla skirmishiä: slave pärjäsi 6 marauderille jotain 5 vuoroa ja clannarit tappo choseneita jne.
2) sen nopat laitto sen gobboshamaanin miscastaamaan kahdesti samalla vuorolla. muutakin kivaa ne aina tekee...