HE: kierot chariotit

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Haltialordi

HE: kierot chariotit

Viesti Kirjoittaja Haltialordi »

Suuri Punainen Kirja sanoo, että Old Worldin chariotit eivät voi marssia, mutta High Elffithän eivät asu Old Worldissa minun tietääkseni. Joten mitä sanotte tästä seikasta, voisiko tämän kiertää näin ja saada siis chariotit liikkumaan todella nopeasti muun ratsuväen mukana, mikä tekisi niistä erittäin tehokkaita? =/
Rascal91

Viesti Kirjoittaja Rascal91 »

mikään chariotti ei ikinä marssi.
Rullakuski

Viesti Kirjoittaja Rullakuski »

kyllähän asia on niin ettei sillä niiden asuinpaikalla ole tässä asiassa mitään väliä.. Eli uskallampa väittää ei ei voi marssia.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Eivät voi. Tämä mielestäni mainitaan Chariot-kohdassa teh kirjassa. Tai jossain.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Pörrö

Viesti Kirjoittaja Pörrö »

Blackguard kirjoitti:Eivät voi. Tämä mielestäni mainitaan Chariot-kohdassa teh kirjassa. Tai jossain.
BRB s.127 kirjoitti:Moving chariots

...Chariots of the Old World are massive, lumbering war machines and can therefore never march,...
Tuo on ainoa kohta joka kieltää marssimisen, mutta tuo auttaisi myös Chaos Chariotteja sekä Delffien Cold One Chariotteja.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
katanakani

Viesti Kirjoittaja katanakani »

chariot sääntö lukee helfien kärryn kohdalla armybookissa. ja chariot-sääntö kieltää marssimisen eikö?
Pörrö

Viesti Kirjoittaja Pörrö »

Katanakani kirjoitti:ja chariot-sääntö kieltää marssimisen eikö?
Se kieltää vain Old Worldin kärryjen marssin niinkuin tuossa kirjasta lainaamassani pätkässä lukee.

Edit: Nyt vain kysytään kenen kärryt tulevat Old Worldistä? Örkki-armeijankin voi sanoa tulleen World Edge Mountainssien toiselta puolelta.
Viimeksi muokannut Pörrö, La 03.12.2005 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Saahan sitä pelata millä säännöillä haluaa mutta vastustajia ei varmaan ala tuollasilla löytymään.
Samuli.H

Re: HE: kierot chariotit

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Haltialordi kirjoitti:Suuri Punainen Kirja sanoo, että Old Worldin chariotit eivät voi marssia, mutta High Elffithän eivät asu Old Worldissa minun tietääkseni. Joten mitä sanotte tästä seikasta, voisiko tämän kiertää näin ja saada siis chariotit liikkumaan todella nopeasti muun ratsuväen mukana, mikä tekisi niistä erittäin tehokkaita? =/
Ei näin. Sillä ei ole paskan vertaa väliä, missä ne helffit fluffissa asuvat, eli helffienkään chariotit eivät marssi. Järjen käyttö ei ole kielletty.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Mitkään kärryt eivät tule Old Worldista, vaan GW:ltä.

Silti, en tiedä kuka viitsisi pelata sellaista vilunkia vastaan, joka väittäisi kärryjen marssivan. Onhan tämä nyt ilmankin idioottimainen peli liikkumisvuorolla.
zqmfgb
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Tätä tulee nykyään useinkin toisteltua: Järjen ja jopa logiikan käyttö figupelissä (ja miksei muuallakin) tekee pelistä hauskan ja sujuvan hitaan ja ärsyttävän sijaan. Kokeile jo tänään!
Amazing Slug

Re: HE: kierot chariotit

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Haltialordi kirjoitti:Suuri Punainen Kirja sanoo, että Old Worldin chariotit eivät voi marssia, mutta High Elffithän eivät asu Old Worldissa minun tietääkseni.
Erittäin hyvä huomio, kumma kun en itse ollut havainnut tuota. :) Vihdoinkin vähän buustia niille kehnoilla haltiakärryille! Ei niitä kyllä haluaisi pelata ilman, että osaavat marssia.

Mutta muistakaa sitten aina ennen peliä piilottaa kaikki q&a:t, etenkin tämä.
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

High Elffithän eivät asu Old Worldissa minun tietääkseni
Tosin High elffit asuivatennenOld worldissä ja voi olla, että he valmistivat kaikki kärrynsä ennen Ulthuaniin menoa.
Fire Warrior Ashue'ol

Viesti Kirjoittaja Fire Warrior Ashue'ol »

Tämä on suhteellisen turha topicci, ja vielä turhempi sitä on jatkaa kiistelemällä charioteista.
"Life sucks and the you fucking die."

Ozzy Osbourne
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Fire Warrior Ashue'ol kirjoitti:Tämä on suhteellisen turha topicci, ja vielä turhempi sitä on jatkaa kiistelemällä charioteista.
Mitä sinä olet päättämään onko tämä turha topicci? Mielestäni tämä on keskustelemisen arvoinen hieno havainto ja itse ainakin olen threadin aloittajan puolella siitä että säännöistä on läytynyt jälleen yksi porsaanreikä.

Jaahas, FaQ:itus sitten löytyi joten vedän sanani takaisin.
Viimeksi muokannut Wompatti, Su 04.12.2005 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Wompatti kirjoitti:
Fire Warrior Ashue'ol kirjoitti:Tämä on suhteellisen turha topicci, ja vielä turhempi sitä on jatkaa kiistelemällä charioteista.
Mitä sinä olet päättämään onko tämä turha topicci? Mielestäni tämä on keskustelemisen arvoinen hieno havainto ja itse ainakin olen threadin aloittajan puolella siitä että säännöistä on läytynyt jälleen yksi porsaanreikä.
Vilkaisit kuitenkin Slugin kommentin?
janze

Viesti Kirjoittaja janze »

Beardling kirjoitti:
High Elffithän eivät asu Old Worldissa minun tietääkseni
Tosin High elffit asuivatennenOld worldissä ja voi olla, että he valmistivat kaikki kärrynsä ennen Ulthuaniin menoa.
Muuten hyvä, mutta High Elffit ovat aina asuneet Ulthuanissa ja menivät sieltä Old Worldiin. Ne siis kehittivät kärrynsä Ulthuanissa Tiranocin maakunnan tasangoilla. Ennen kuin DE:iden taikuus upotti sen :P

Mielenkiintoinen pointti toi marssimisjuttu. Pitäisin kuitenkin tuota vähintäänkin sääntöjen hengen vastaisena. Ja jos joku yrittäisi tuota pelissä minua vastaan, tunkisin faq:ta säilövän GW:n serverin kyseisen kaverin hanuriin.
Strike hard. Strike fast. And before all... Strike below the belt ;)
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Eihän tossa mitään porsaanreikää ilman tota FAQiakaan, koska tietääkseni ei ole sellaista sääntöä, jossa kerrotaan helffien asuvan jossain muualla kuin old worldissä.
Zeroiini

Viesti Kirjoittaja Zeroiini »

EI VOI!
Rock 'n' Roll - Lock 'n' Load
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Vilkaisinpa tuota Q&A:ta muuten vähän tarkemmin, ja mitä sieltä tuleekaan eteeni. klippaaminen, ja tästä sanotaan että se EI ole kiellettyä, mutta vihollisen ei pitäisi kääntää yksikköä chargessa niin että se klippaa. Tosin, jos käännöksiä ei tarvita siihen arvokkaaseen kulmaan niin ouch. :D

P.S Ehkäpä kuitenkaan ei sallita klippaamista missään kuitenkaan. :P
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”