Ei,ne eivät tarvi marine tai ig armeijaa kaverikseen,mutta marinet ja ig saavat ottaa niitä...ja grey knightsejä taas tarvii niin vähän, koska ne ovat aika kalliita pisteissä,kyllä niille varmaan jokin muoviboxikin tulee,mutta mikään ei ole vielä varmaa...paitsi että Daemonhuntersien oma armeija on pienijamopower kirjoitti:Veikkaisin ettei ne nyt ihan niin halvaksi tule, ne kuitenkin tarvitsee sitä marine/ig armeijaa kaverikseen, ja nuo grey knightsit tulee olemaan varmaankin ainakin 10e kappale.
Aivan aloittelija kaipaa neuvoja.
Kaikki ihmiset ovat kuolemattomia kunnes kuolevat
Halvimmalla pääsee alkuun, kun katsot tuolta osto/myynti puolelta jonkon käytetyn armeijan tyngän. Siihen voi sitten pikkuhiljaa hankkia uutta ja vanhaa figua lisukkeeksi.
Kannattaa kuitenkin huomioida ostossa, että jos mitään figuboxeja lähtee ostamaan, niin ne 2x troop + HQ pitäisi sitten löytyä, jotta saa sääntöjen mukaisen minimi armeijan. Eli esim. marineiden kyseessä ollessa se tarkoittaisi yhtä johtajaa, ja vähintään 10kpl marineja. (pisteissä tuo sitten on vielä varsin vähän, mutta sillä saa pelata.)
Kannattaa kuitenkin huomioida ostossa, että jos mitään figuboxeja lähtee ostamaan, niin ne 2x troop + HQ pitäisi sitten löytyä, jotta saa sääntöjen mukaisen minimi armeijan. Eli esim. marineiden kyseessä ollessa se tarkoittaisi yhtä johtajaa, ja vähintään 10kpl marineja. (pisteissä tuo sitten on vielä varsin vähän, mutta sillä saa pelata.)
-
Hellbender
- Viesti:
Itellä kaikki lähti käyntiin ihan vahingossa. Olin kirpputorilla ja näin Space Hulk boxin. No rupesin kattelemaan sitä ja huomasin, että siellä oli sisällä kaikenlaista ylimäärästä sälää runsain mitoin.
Vanhana hevimiehenä olin jo aikasemmin kattonu 40k kuvia mielenkiinnolla
ja kysyin hintaa. Vanhempi rouva, joka oli myöhemmin myymässä niitä kysyi kainosti, että olisko 30 mk liikaa :lol:
No ei paljon tarvinnu miettiä :lol:
Myöhemmin oon vasta tajunnu kuinka paljon tavaraa siinä oli. 1. ja 2. laitoksen mariineja (suurin osa metallisia) oli noin 50!)
Lisäks 10 terminaattoria ja 20 genestealeria(space hulk).
No olihan osa pikkusen huonossa kunnossa mutta silti...
Okei rupes menee jo jorinan puolelle :lol:
Opetus on, että kannattaa pitää silmät auki, kun kävelee tuolla maailmalla
Vanhana hevimiehenä olin jo aikasemmin kattonu 40k kuvia mielenkiinnolla
No ei paljon tarvinnu miettiä :lol:
Myöhemmin oon vasta tajunnu kuinka paljon tavaraa siinä oli. 1. ja 2. laitoksen mariineja (suurin osa metallisia) oli noin 50!)
Lisäks 10 terminaattoria ja 20 genestealeria(space hulk).
No olihan osa pikkusen huonossa kunnossa mutta silti...
Okei rupes menee jo jorinan puolelle :lol:
Opetus on, että kannattaa pitää silmät auki, kun kävelee tuolla maailmalla
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
-
Distributor
- El Phantasmo
(lainaus)Avatar kirjoitti:Ostitko Wraithlordeja tms. kallista? Ei noi kyllä yleensä noin kalliiksi tuu...
juu-u, 1wraithlord (kaks armeijassa :twisted: ) 1vyper ja 2warlock +pari purkkii maalii ja sudin.....[/quote]
Ääää, **rselogiikkaa että eldarit olis kalliimpia kun muut. Voihan balck templareita ostaa 120 eurolla ja saada 2 figua.
(Yllätys, 2 crusaderia... Sarjassamme hyviä esimerkkejä.)
-
Asavarkull
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Eikös berserkit tule 16 figun boxissa? Ainakin kun viimeksi ostin kyseisen boxin niitä oli 16...Suur-Sieni II kirjoitti:Chaos World Eaterit on aika halpoja, niitä tule 25 euron boksissa 12 ja ne maksavat aika paljon pisteissä.
Damn!! Huomasin justiinsa että niitten boxikoko on todellakin pienentynyt! Onneksi siinä kaupassa mistä mä ostan figujani on vielä 1-2 berserkker-boxia...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....