Huoh. Joulu, ja olen laihtunut lähes 2.5 kiloa.. Mikä minussa on vikana
Hyvää Joulua!
Onnea ja pitkää ikää minunkin puolestani NidGirlille ja camoflamelle. Kuinkakohan mones onnitteluviesti tuokin oli...
.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Elä selitä, maksalaatikko on eliittiä joulupöydässä, niinkuin porkkanalaatikko.Showerhammer kirjoitti: Maksalaatikko
Syynä on väärin hoidettu ruokakierros. Syöty liikaa alkupaloja. Alkupaloja tulee ottaa kohtuudella pääruoan kanssa (kinkku/kalkkuna & laatikot) niin, että toisen santsikierroksen jälkeen vasta oikeastaan syntyy nälkä. Ja tuntee, että silloinkin mahtuu vatsaan paljon. Jos toisella santsikierroksella ei tule nälkä, niin voi voi, olet joku ihme ituhippi silloin.
- Kynä-ääliö
Luulet väärin. Painoni on kadonnut ja kaiken lisäksi on jouluDrago^ kirjoitti:Luulempa että hän vain tarkoitti figuarmeijaansa josta möi 2.5k edestä figuja.
Mutta eiköhän se ritä minun paino ongelmistani
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh