nidejä palkkatyönä

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Tupets

nidejä palkkatyönä

Viesti Kirjoittaja Tupets »

Moro,

Tämmösiä on tullut korvausta vastaan tehtyä. Noin 45 tuntia kestänyt ja suunnilleen seitsemän viikon sisällä duunattu projekti.

http://users.tkk.fi/~tskoskin/pikku-ukot/
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

todella hienoja erityisesti sinisestä pidin mutta beissit ei ole kovin hyviä,..
big or small,we loot it all.hmph..
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

En voi vain sietää ihmisiä jotka työtättävät figunsa muilla. (paitsi omia asiakkaitani :D)

Aika siistejä figuja, pakko myöntää.-
Tol Cormp Norz Norz Norz
Raivo

Re: nidejä palkkatyönä

Viesti Kirjoittaja Raivo »

Tupets kirjoitti:Moro,

Tämmösiä on tullut korvausta vastaan tehtyä. Noin 45 tuntia kestänyt ja suunnilleen seitsemän viikon sisällä duunattu projekti.

http://users.tkk.fi/~tskoskin/pikku-ukot/
Jaahas, olisin kylläkin pystynyt samaan, jos Puolenkuun Pelien idiootit eivät olisi lähettäneet minulle kuutta purkkia goblin greeniä. A+
Sir_Jarkko

Viesti Kirjoittaja Sir_Jarkko »

HOLY!!! Ne eivät ole rumia, vaan ne ovat hienoja, lisäksi niitä on PALJON! Mahtaa tuokin olla hauskaa, tuossa kun näyttäisi olevan koko armeija työstettävänä. Ymmärtäisin jos nyt antaa jonkun lordin tahi sankanrin teetätteväksi, mutta perusmassasta kenuun? No, eipähän ole minun ongelma, kyllähän siitä tuloja saa kun "höpelöt" teetättävät 75% hankkimistaan ukoista vierastyönä, tulonlähdehän sekin ;). Mutta siis itse ukot, kouluarvosanalla 9½.
"From the blizzards under northern sky I hail!"
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Hyvin sää vedät (tm).

Ihan tyylikäs armeijahan tämäkin on. Mahtoiko kauankin aikaa kulua? Varmaan kauemmin, kuin aikoinaan HElffeihin? ;D
Raivo kirjoitti: Jaahas, olisin kylläkin pystynyt samaan, jos Puolenkuun Pelien idiootit eivät olisi lähettäneet minulle kuutta purkkia goblin greeniä. A+
Sry, nyt on pakko sanoo, et mä en ymmärrä. Mahtaako kyseessä kenties olla joku inside-läppä vai olenko vaan palikka?
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

Hienoa, hienoa, varsinkin liukuhihnatyöksi. Tleensä tuo nidien sutiminen menee ihan drybrushaukseksi ja dippailuksi, mutta on se aivan erihommaa kun niihin nähdään vaivaa. Vielä keksit nimet kaikille ;D
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Raivo

Viesti Kirjoittaja Raivo »

Nostra kirjoitti:Hyvin sää vedät (tm).

Ihan tyylikäs armeijahan tämäkin on. Mahtoiko kauankin aikaa kulua? Varmaan kauemmin, kuin aikoinaan HElffeihin? ;D
Raivo kirjoitti: Jaahas, olisin kylläkin pystynyt samaan, jos Puolenkuun Pelien idiootit eivät olisi lähettäneet minulle kuutta purkkia goblin greeniä. A+
Sry, nyt on pakko sanoo, et mä en ymmärrä. Mahtaako kyseessä kenties olla joku inside-läppä vai olenko vaan palikka?
Ei, ei mitään sellaista. Se on vain niin, että minulla on tässä muutama boxi tyranidejä ja kuusi purkkia goblin greeniä. En todellakaan tilaannut goblin greeniä, mutta jotenkin satuin saamaan sitä enkä tilaamiani maaleja.
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

erittäin hienoa työtä ottaen huomioon käytetyn ajan ja maalaustuloksen!!!
loistavaa loistavaa, niinkuin aina tupetsilta...
9...
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Routasydän

Viesti Kirjoittaja Routasydän »

todella hienoja.
mutta tuo punainen näytti hieman omituiselta joissakin kuvissa(ehkä kameran syy???)
mutta tuo sininen on todella hyvin tehty.
azzobo

Viesti Kirjoittaja azzobo »

Näyttävät todella hyviltä. Varsinki ötököiden selkä osien highlitet toimaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”