Etukäteistietoa Tausta
Etukäteistietoa Tausta
Ajattelin aloottaa 40K:sta armeijan kun oon ensin keränny liskoista mielettömän saurushorden kasaan, mutta armeijan olen jo päättänyt eli Tau. Jotta kuitenki olisin varma valinnastani, haluaisin tietää hieman tästä rodusta. Vahvuudet? Heikkoudet? Taustaa? Millainen pelata? Tällaisia vastauksia ottaisin mieluusti vastaan. Kiitos.
Suicide is the proof of life.
-
Puolijohdediodi
Miksipäs ei? Ei niiltä koko figurange uudistu. Lähinnä vain battlesuitit ja etherealit. Lisäksi tulee pari uutta menopeliä. Firewarriorit varmasti pysyvät samana joten näiden ostaminen ei pitäisi olla turha ostos.Wild raider kirjoitti:Ei varmaan viel kannata rueta hankkiin ennen, kuin uus edikka ilmestyy.
Vahvuudet: Liikkuvuus, tulivoima, ajoneuvot.
Heikkoudet: Heikkoja lähitaistelussa, ei juurikaan epäsuoraa tulitukea.
Taustaa: Erittäin korkean teknologiatason rotu galaksin itäiseltä laidalta. Yhteiskunta on erittäin järjestäytynyt ja puhaltaa yhteen hiileen koko rodun hyväksi. Suvaitsevaisempi muita rotuja kohtaan kuin esmes muukalaiskammoinen ihmiskunta.
Pelattavuus: Paikallaan pysyvänä shootana tarkka deployata ja tulenjohdon ajatuksen pitää olla hallussa. Liikkuvampana versiona vieläkin hauskempi pelata hyvän reagointikyvyn takia. Henkilökohtaisesti nautin suuresti kummastakin pelitavasta.
Heikkoudet: Heikkoja lähitaistelussa, ei juurikaan epäsuoraa tulitukea.
Taustaa: Erittäin korkean teknologiatason rotu galaksin itäiseltä laidalta. Yhteiskunta on erittäin järjestäytynyt ja puhaltaa yhteen hiileen koko rodun hyväksi. Suvaitsevaisempi muita rotuja kohtaan kuin esmes muukalaiskammoinen ihmiskunta.
Pelattavuus: Paikallaan pysyvänä shootana tarkka deployata ja tulenjohdon ajatuksen pitää olla hallussa. Liikkuvampana versiona vieläkin hauskempi pelata hyvän reagointikyvyn takia. Henkilökohtaisesti nautin suuresti kummastakin pelitavasta.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
Hmm... ainaki taustan puolesta nuo sopisivat mulle ku nenä naamaan. Siedän itte nimittään aika hyvin mm. ulkomaalaisia, elleivät sitten ala kettuilemaan päin naamaa...
Ensin olin 'nidejä miettimässä, mutta sitten ajattelin, että olis mukava aloottaa joku hieman liskoista poikkeava armeija. Liskothan ovat aika lähistelypainoitteisia, varsinki saurukset (ja ku saurushorden aion väsätä). Väriteemaakin olen ajatellut. Henkilökohtaisesti vihreä on nyt pop ja oon suunnitellu Taulle vihreän väriteeman, joka koostuisi pääasiassa dark angels greenistä ja snot greenistä. Mitä tästä muut sanovat? GeeWeen vomit brown on kuvottava näin henk.kohtasesti.
Ensin olin 'nidejä miettimässä, mutta sitten ajattelin, että olis mukava aloottaa joku hieman liskoista poikkeava armeija. Liskothan ovat aika lähistelypainoitteisia, varsinki saurukset (ja ku saurushorden aion väsätä). Väriteemaakin olen ajatellut. Henkilökohtaisesti vihreä on nyt pop ja oon suunnitellu Taulle vihreän väriteeman, joka koostuisi pääasiassa dark angels greenistä ja snot greenistä. Mitä tästä muut sanovat? GeeWeen vomit brown on kuvottava näin henk.kohtasesti.
Suicide is the proof of life.
- The Captain
- Valvoja
Krootit ovat palkkasoturikansa, jonka Taut ovat saaneet liittymään Suuremman hyvän puolesta toimivaan yhteiskuntaansa. Osa krooteista toimii yhä omaan laskuunsa (Kroot mercenaries -lista Chapter Approvedissa), mitä Taut eivät katso kovin hyvällä.HellRaizer WereWolf kirjoitti:Mutta mikä onkaan Krootin tarina?
Ja tietysti saat maalata Taut vihreiksi, jos haluat - Vomit brownin kuuluukin olla oksennuksen väristä...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.