Yrittäisit Edes:n Piirrustus blogi(update: 18.11.06)
- Yrittäisit Edes
Yrittäisit Edes:n Piirrustus blogi(update: 18.11.06)
Tämä on ensimmäinen terminaattori luonnos, jonka olen tehnyt, eli jotkut mittasuhteet ovat menneet varmaankin metsään, mutta itse olen varsin tyytyväinen tulokseen. Pitemmittä puheitta kuvaan.
T.sketsi
Kommentteja saa antaa, mieluusti sellaisia joissa olisi sellainen asia kuin, perustelu tai rakentava palaute(toki haukkuakkin saa, jos välttämättä tahtoo(*Take Cover!*)).
YrittäisitEdit:
Laitan kaikkien kuvien linkit tähän:
Techmarine
termiinkvi
Eldarcharge
Terminator&Inquisitor
Sister
charge
Woodelf(WIP)
Kaamos
Inkvisiittori
Harlekiini
T.sketsi
Kommentteja saa antaa, mieluusti sellaisia joissa olisi sellainen asia kuin, perustelu tai rakentava palaute(toki haukkuakkin saa, jos välttämättä tahtoo(*Take Cover!*)).
YrittäisitEdit:
Laitan kaikkien kuvien linkit tähän:
Techmarine
termiinkvi
Eldarcharge
Terminator&Inquisitor
Sister
charge
Woodelf(WIP)
Kaamos
Inkvisiittori
Harlekiini
Viimeksi muokannut Yrittäisit Edes, La 18.11.2006 22:52. Yhteensä muokattu 12 kertaa.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
- Apocalypse
Ne viivat johtunee siitä että kyseessä on luonnos. Niitten kuuluukin olla vähän suttuisia ja ne kumitetaan pois myöhemmin. Ja sitten itse kuvaan. Kuva on ihan hieno, termarilla on komee asento jne. No mitta suhteet on on vähän laihat, lisää massaa. Ja kun olen kattellu jonkin aikaa töitäsi, olen huomannut että olet jättänyt animea pois. Ja nää marine kuvat on hienoja (sitä massaa vähän enempi lisää). Pidä siitä kiinni.Apocalypse kirjoitti:hieno. minullakin tuppaa yleensä tulemaan noita ''sotkuisia'' viivoja joka paikkaan kun yritän tehdä työni kunnolla. vähän epäselvä mutta muuten hieno.
Only if Bible were steampunk.
- Rectunator
Miten hitossa lisäät tuohon massaa? Sehän on jo aivan täyteenahdetun oloinen. Oikein huokuu tuo jämeryys kuvasta. Jotenkin semmoinen "sopii tulla yrittään että mahdutko tästä" -meininki. Tottakai tuota taustan miljöötä pitää monipuolistaa. Mittasuhteiden osalta jalat voisivat olla pidemmät. Millä tyylillä meinaat tehdä valmiin työn?
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
- Yrittäisit Edes
Hyvin todennäköisesti teen lyijykynä työn lopullisesta, kun tuo tussilla piirtely ei oikein ota vielä onnistuakseen, vaikka olen koht. paljon harjoitellutkin. Tulen tod. näk. käyttämään varsin laajaa lyijäreiden kovuus aste jakaumaa, jotakin 8H-7B:n eli n.16 kynää kaiken kaikkiaan, sitten vain pitäisi keksiä mistä saan raskaampaa(lue: parempaa) paperia, kuin perinteistä tulostus paperia. Noh, pitää käydä paikallisessa taidetarvike puodissa katsomassa...Rectunator kirjoitti:Miten hitossa lisäät tuohon massaa? Sehän on jo aivan täyteenahdetun oloinen. Oikein huokuu tuo jämeryys kuvasta. Jotenkin semmoinen "sopii tulla yrittään että mahdutko tästä" -meininki. Tottakai tuota taustan miljöötä pitää monipuolistaa. Mittasuhteiden osalta jalat voisivat olla pidemmät. Millä tyylillä meinaat tehdä valmiin työn?
AC käden olkasuojus näyttää aivan liian pieneltä ja ohuelta, IMO koko äijä tarvitsisi vähän enemmän tukevuutta. Sitä tukevuutta saisi tarpeeksi suurentamalla olkasuojusta ja hiukan muuttamalla jalkojen asentoa kauemmaksi toisistaan.
Tuo AC käsi näyttää kaikinpuolin pieneltä. Olettaen että powerfist -käsi on taaempana kuin AC, sillä PF- käsi on paksumpi ja pidempi kuin AC -käsi. AC varsinkin tarvii massaa, tuo näyttää ihan liiaan pikkutussarilta! (Varsinkin nuin pienen käden kanssa ja PF vertailukohteena... ~_~) Pääkin on hassun pieni (IMO).
Itse laittaisin termarille kaapua ja joitain koruja, vaikka se terminator honors -koru, mutta vapautta jätettäköön taiteilijalle.
Ei siinä, hieno siktsi! Toivottavasti valmiista työstä tulee edes puolet yhtä hyvä!
Tuo AC käsi näyttää kaikinpuolin pieneltä. Olettaen että powerfist -käsi on taaempana kuin AC, sillä PF- käsi on paksumpi ja pidempi kuin AC -käsi. AC varsinkin tarvii massaa, tuo näyttää ihan liiaan pikkutussarilta! (Varsinkin nuin pienen käden kanssa ja PF vertailukohteena... ~_~) Pääkin on hassun pieni (IMO).
Itse laittaisin termarille kaapua ja joitain koruja, vaikka se terminator honors -koru, mutta vapautta jätettäköön taiteilijalle.
Ei siinä, hieno siktsi! Toivottavasti valmiista työstä tulee edes puolet yhtä hyvä!
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
Olkasuojukset kaipaavat lisää kokoa (joka suuntaan) ja kaarta. Nyt ne ovat hassun loivat ja saavat käden näyttämään siltä, että se on jumissa kylkeä vasten.
Rynnäkkötykin piiput kaipaavat pituutta, ja piipunsuut saisivat olla lähempänä toisiaan. Ne näyttävät vähn harittavan.
"Selkärepun" perspektiivi näyttäisi olevan vähän hukassa. Johtuu luultavasti pään edessä olevan "kauluksen" eteenpäin osoittavasta kaaresta ja "repun" taaemman yläkulman korkeudesta. Kun (tai siis jos) korjaat, nosta kys. kaarta vähän. Mineissäkin se muodostaa yhdeksänkymmenen asteen kulman "repun" kanssa.
Säärisuoja on hieman liian kartiomainen. Kaenna alaosaa hieman ja terävöitä kulmia.
Kypärä on vähän pienehkö.
'Naattori kaipaisi ehkä hieman lisätilpehööriä, mutta se ei ole mitenkään pakollista. Minä nyt vain pidän siitä "pyhä soturi"-lookista.
Kaikenkaikkiaan varsin lupaava luonnos, haluan todella nähdä valmiin työn.
Rynnäkkötykin piiput kaipaavat pituutta, ja piipunsuut saisivat olla lähempänä toisiaan. Ne näyttävät vähn harittavan.
"Selkärepun" perspektiivi näyttäisi olevan vähän hukassa. Johtuu luultavasti pään edessä olevan "kauluksen" eteenpäin osoittavasta kaaresta ja "repun" taaemman yläkulman korkeudesta. Kun (tai siis jos) korjaat, nosta kys. kaarta vähän. Mineissäkin se muodostaa yhdeksänkymmenen asteen kulman "repun" kanssa.
Säärisuoja on hieman liian kartiomainen. Kaenna alaosaa hieman ja terävöitä kulmia.
Kypärä on vähän pienehkö.
'Naattori kaipaisi ehkä hieman lisätilpehööriä, mutta se ei ole mitenkään pakollista. Minä nyt vain pidän siitä "pyhä soturi"-lookista.
Kaikenkaikkiaan varsin lupaava luonnos, haluan todella nähdä valmiin työn.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Ei ole kovin vakaan näköinen asento. Jalat on vähän levällään miten sattuu ja heppu seisoo selkä suorassa. Aseen rekyyliä ja tasapainoa voisi miettiä, ja vaikka taerminaattorit onkin superihmisiä ihmehaarniskoissa niin kai tuollainen asento silti rasittaa niveliä. Tässä kohtaa voisi myös haukkua alkuperäistä terminator-haarniskan suunnittelijaa.
Kivan kokoinen se on joka suhteessa, mitä nyt tuo jalkaterä on ehkä vähän pieni ja 70-luvun tyyliset lahkeet turhan leveät.
Suurin vika kuitenkin tiataa olla se että nyt tuo olisi helppo tönäistä selälleen, ja kaikki (ainakin tsoalr:ia lukeneet) tietää mitä siitä seuraa.
Kivan kokoinen se on joka suhteessa, mitä nyt tuo jalkaterä on ehkä vähän pieni ja 70-luvun tyyliset lahkeet turhan leveät.
Suurin vika kuitenkin tiataa olla se että nyt tuo olisi helppo tönäistä selälleen, ja kaikki (ainakin tsoalr:ia lukeneet) tietää mitä siitä seuraa.
Suurimmat ainakin minulle mieleen tulleet muotoihin liittyvät fipat ovatkin jo Maelis ja Attila maininneet.
Oikea (katsojan silmissä) olkapää saisi olla hieman korkeammalla asennon takia.
Rintapanssari kaipaisi ehkä hieman lisää kokoa, ko. heppu näyttää ehkä hieman turhan paljon power armoriin pukeutuneelta. Toisaalta isommat olkasuojat tätä korjaisivat.
AC katoaa mystisesti hahmon sisään, ei sen taakse (mikä siis lienee tarkoitus:)). Sen tulisi olla hieman kauenpana torsosta. Tietääkseni AC ampuu myös jonkin sorin projektaaleja ja piippujen koosta päätellen näiden syöttömekanismin tulisi näkyä ja kuulua.
Asento on tosiaan aika epävakaa, mutta luo kivaa "badass" tunnelmaa.
Tausta lienee vain nopea sutaisu, mutta muutama sananen siitäkin. Käytävä näyttää hyvin kapealta ja terminaattorit lienevät reippaasti yli 2m, joten katto saisi olla matalammalla.
Varsinaista työtä varten: goottiset sisätilat kaipaavat, ei, vaativat dramaattista valaistusta
Oikea (katsojan silmissä) olkapää saisi olla hieman korkeammalla asennon takia.
Rintapanssari kaipaisi ehkä hieman lisää kokoa, ko. heppu näyttää ehkä hieman turhan paljon power armoriin pukeutuneelta. Toisaalta isommat olkasuojat tätä korjaisivat.
AC katoaa mystisesti hahmon sisään, ei sen taakse (mikä siis lienee tarkoitus:)). Sen tulisi olla hieman kauenpana torsosta. Tietääkseni AC ampuu myös jonkin sorin projektaaleja ja piippujen koosta päätellen näiden syöttömekanismin tulisi näkyä ja kuulua.
Asento on tosiaan aika epävakaa, mutta luo kivaa "badass" tunnelmaa.
Tausta lienee vain nopea sutaisu, mutta muutama sananen siitäkin. Käytävä näyttää hyvin kapealta ja terminaattorit lienevät reippaasti yli 2m, joten katto saisi olla matalammalla.
Varsinaista työtä varten: goottiset sisätilat kaipaavat, ei, vaativat dramaattista valaistusta
Onward, my plastic comrades!
- Colonel Putiputi in 537th Battle against Abaddon the Despoiler
- Colonel Putiputi in 537th Battle against Abaddon the Despoiler
- Yrittäisit Edes
Kiitoksia, palautteesta, huomautukset virheistä(;)) ja parannus ehdotuksista. Noiden avulla pitäisi saada korjattua suurin osa virheistä pois, ja saada seuraava versio uunista ulos (minkä palkkamaalauksilta ehdin).
Vaihdan AC:n vasempaan käteen(katsojan silmistä), laitan kaavun päälle ja vaihdan kättely hansikkaan miekkaan, ja tietysti hirveä läjä koristeita niskaan.
Vaihdan AC:n vasempaan käteen(katsojan silmistä), laitan kaavun päälle ja vaihdan kättely hansikkaan miekkaan, ja tietysti hirveä läjä koristeita niskaan.
-
Örkkilordi
- Yrittäisit Edes
Noh, lopulta sain seuraavan "vedoksen" ulos, piti tulla jo pari päivää sitten tänne, mutta migreeni vain vei voiton(ei ihme, on se niin kivaa kun, näkö menee minuuteiksi ja lopun ajasta näkee sahalaitoja. *Heh*). Lopullinen työ tullaan tekemään tämän version pohjalle, ja se valmistuu sitten kun saan valopöytääni taas lasin. Kuvaa saa taas arvostella miten haluaa, kuitenkin niin ettei sieltä löytyisi niin hirveästi niitä "one phrase wonder" viestejä(lue: rakentavaa, huomauttamis tai korjaavia palautteita.(toki edelleenkin saa haukkua jos huvittaa.))
http://photobucket.com/albums/a209/Brot ... isitor.jpg
*Jostain mystisestä hyllystä ilmestyi mystistesisti kadonnut luonnos Techmarinesta*:http://photobucket.com/albums/a209/Brot ... onnos2.jpg
http://photobucket.com/albums/a209/Brot ... isitor.jpg
*Jostain mystisestä hyllystä ilmestyi mystistesisti kadonnut luonnos Techmarinesta*:http://photobucket.com/albums/a209/Brot ... onnos2.jpg
Mikäs Dark Templar/Black Angel tuo nyt on?
Enkeleillä on kaavut, temppeliherroilla asetakit. (Okei, okei, kunhan vain naljailen Templar-maisesta rististä, anteeksi. Tajuan kyllä, ettei kaveri ole kummastakaan.)
Kaverilla näyttäisi olevan AC-kädessä yksi sormi liian vähän. Niin oli kyllä Lee van Cleefilläkin Hyvissä, Pahoissa ja Rumissa, ettei siitä sen enempää. Miekan kahvasta puuttuu ponsi, ja sen pää on hieman vinksallaan miekan terään nähden. Muutenkin se näyttää hieman ohuelta.
Kaverin pää näyttää pieneltä, kun sitä vertaa naisen päähän. Mariinienhan pitäisi olla jääkaappi-pakastinyhdistelmän korkuisia ja arkkupakastimen levyisiä korstoja, kyllä päässäkin vähän kokoa tulisi olla. Eihän tuo kypärä edes mahtuisi tuolle inkvisiittorille.
Takana olevalla inkvisition edustajalla on omituinen asento. Hän nojaa oudosti (minusta katsoen) vasemmalle, yli vasemman jalkansa. Silmän yli kulkeva arpi on ehkä hieman klisee, ja kasvot saattaisivat kaivata hieman lisää yksityiskohtia.
Ei tästä tämän rakentavampaa voi oikein sanoa. Oikein kaunista jälkeä. Eteenpäin...
Äääk, tästähän keksii vielä vähemmän. Asento on vähän tönkkö, kun raajat ovat noin suorana. Kirves voisi olla vähemmän pystyssä, enemmän kämmenen panssarilevyn suuntainen. Älyttömän tyylikästä jälkeä otsan logossa. Reppu voisi olla hieman esillä, mutta ei liikaa.
Molemmissa voisi olla muutakin taustaa kuin portaat, mutta se saattaisi viedä huomiota pääasiasta. Olen itse suuri "grim dorknessin" ja Don Rosa-maisen yksityiskohtatulituksen ystävä, mutta jokaisella on oma tyylinsä.
Äärimmäisen subjektiivinen kouluarvosana 8½ termokselle ja 9- tekmariinille.
Kaverilla näyttäisi olevan AC-kädessä yksi sormi liian vähän. Niin oli kyllä Lee van Cleefilläkin Hyvissä, Pahoissa ja Rumissa, ettei siitä sen enempää. Miekan kahvasta puuttuu ponsi, ja sen pää on hieman vinksallaan miekan terään nähden. Muutenkin se näyttää hieman ohuelta.
Kaverin pää näyttää pieneltä, kun sitä vertaa naisen päähän. Mariinienhan pitäisi olla jääkaappi-pakastinyhdistelmän korkuisia ja arkkupakastimen levyisiä korstoja, kyllä päässäkin vähän kokoa tulisi olla. Eihän tuo kypärä edes mahtuisi tuolle inkvisiittorille.
Takana olevalla inkvisition edustajalla on omituinen asento. Hän nojaa oudosti (minusta katsoen) vasemmalle, yli vasemman jalkansa. Silmän yli kulkeva arpi on ehkä hieman klisee, ja kasvot saattaisivat kaivata hieman lisää yksityiskohtia.
Ei tästä tämän rakentavampaa voi oikein sanoa. Oikein kaunista jälkeä. Eteenpäin...
Äääk, tästähän keksii vielä vähemmän. Asento on vähän tönkkö, kun raajat ovat noin suorana. Kirves voisi olla vähemmän pystyssä, enemmän kämmenen panssarilevyn suuntainen. Älyttömän tyylikästä jälkeä otsan logossa. Reppu voisi olla hieman esillä, mutta ei liikaa.
Molemmissa voisi olla muutakin taustaa kuin portaat, mutta se saattaisi viedä huomiota pääasiasta. Olen itse suuri "grim dorknessin" ja Don Rosa-maisen yksityiskohtatulituksen ystävä, mutta jokaisella on oma tyylinsä.
Äärimmäisen subjektiivinen kouluarvosana 8½ termokselle ja 9- tekmariinille.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- Yrittäisit Edes
Myönnettäköön, että ryssin osan anatomiasta aivan täysin, samalla myös mittasuhteet, kuten jo Attila mainitsikin. Termoksella on kyllä se täysikäsi sormia, tosin se ei näytä näkyvän peukalon takaa, no anyways.
Inkvisiittorin arpi on, myönnän, klisee ja asento on sanonko mistä, no en sano kuitenkaan. Tekniikka merijalkamiehestä en sano sen erityisemmin mitään, kun se vain summonoi itsensä siitä 1,5m korkeasta
paperipinosta käteeni, joten päätin sen nyt heittää tänne. Taustasta vielä sen verran, että teen sen valmiiksi kun saan valopöytäni kuntoon, sitäpaitsi pidän portaiden piirtämisestä.(porras fetissi, heh.
)
Inkvisiittorin arpi on, myönnän, klisee ja asento on sanonko mistä, no en sano kuitenkaan. Tekniikka merijalkamiehestä en sano sen erityisemmin mitään, kun se vain summonoi itsensä siitä 1,5m korkeasta