Tarinakisa 2006, keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Kas, en ehtinyt. Voivoi, nyt kyllä kaduttaa niin.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Jesh kirjoitti:Heh, juuri sain valmiiksi ja menin vielä myöhästymään noin 10 minuutilla sähköpostin ja muun lähettelyvaikeuksien takia. Ymmärrettävää jos ei edes mene läpi. ^^'
Arveletko että alan minuuttien takia nillittämään? Hmm, minut tuntien saattaisin niin tehdäkin mutta en minä sentään niin mulkku oikeasti ole.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ja noin, tehty. Mitään oikolukuja ei enää edes kannata täsäs vaiheessa alkaa harrastamaan, kun se olisi yhtä tyhjän kanssa tässä väsymysken tilassa, mutta menköön noin. Jeesus kun tuli hirveää tekstiä, mutta no. Kerranhan sitä vain eletään. Nyt ei hitto jos menette ja annatte minulle ääntäkään. :D Sanon, että elkää viittikö. Mutta nyt sähköpostiin, että Grond pääsee huomenna leikkimään tarinoiden parissa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Mutta voi hitsi voi harmi, tulivatko tarinani perille saakka?
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Grond kirjoitti:Arveletko että alan minuuttien takia nillittämään? Hmm, minut tuntien saattaisin niin tehdäkin mutta en minä sentään niin mulkku oikeasti ole.
Emmää nyt niin mulkku ole, että sinua siitä epäilisin. : P Ja sitäpaitti kun kuukausi on jo aikaa miulla ollut ja viikko siihen päälle, niin menen vielä myöhästymään? Varsinkin kun tyhmästi jätin kirjoittamisen aivan liian viime tinkaan. Aijai, taitaa tämä poeka höperöityä ajan kanssa. Laiska sunofabitch ainakin on.

Mutta kiitosta paljon kun päästit silti mukaan.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Olisitte pojjaat vain tehnyt niinkuin minä ja lähettäneet tarinanneajoissa *köh*4.2. klo 23.43*köhköh*

Pahoitteluni, muttatarina tuli valmiiksi kolme minuuttia tuota ennen, enkä oikein kyennyt sitä enää oikolukemaan. Lähettää sen ehdin, sitten tuntia myöhemmin heräsin ja päähän oli painautuneet näppäimistön jäljet. >.<

Ihme hinku meillä ihmisillä aina lykätä kaikki viime tippaan.

Edit: muokkasin rajusti yhtä viestiäni sivulla 4. Pyytäisin Kapua Ja Grond-setää poistaman viesteistään lainaukset aiemmasta viestistäni, mikäli viestini muokkauksessa olen oikeassa.
Viimeksi muokannut Cannonball, Su 05.02.2006 08:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Eilen illalla yhdentoista kiemuroilla joskus taisin lähettää tarinan, mutta en jaksanut silloin valittaa siitä kuinka törkeää kuraa siitä tuli. Kristus, olen hämmästynyt jos pääsen edes kymmenen kärkeen.
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Lähetin tarinani yv:nä mutta en tiedä hyväksyttiinkö se, mun sähköposti oli nimittäin aika sökönä. Grond setä oli toivottavasti kiltti ja juosti.
With Cannon, You Can.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Öh... Eihän se uuden sähköpostiosoitteen tekeminen kovin vaikeaa ole, eikä siinä mene kuin muutama minuutti. Onko se sitten joku periaatekysymys, että uutta ei voi tehdä?
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Ei siitä mitään tullut sitten. 3 kappaletta tekstiä sain aikaan, sitten lopahti.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Kriegsminister

Viesti Kirjoittaja Kriegsminister »

Liityn samaan kerhoon Ozzyn kanssa. Tosin omat kolme kappalettani kirjoitin jo pari viikkoa takaperin. Katsotaan sitten ensi vuonna uudestaan. Hengessä ollaan silti mukana, ja koitan saada luettua ainakin muutaman kisaentryn jossain välissä.
Himmel, sukeltakaa!
Goblin fan

Karu kirjoitti:Öh... Eihän se uuden sähköpostiosoitteen tekeminen kovin vaikeaa ole, eikä siinä mene kuin muutama minuutti. Onko se sitten joku periaatekysymys, että uutta ei voi tehdä?
No, siis tuohan on totta, mutta laiska kun olen... ja kaiken lisäksi konekkin hajosi.
kirjottelen parhaillaankin kaverin koneelta
With Cannon, You Can.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Eli selität sen laiskuudellasi, tuolla hyveiden hyveellä? ;)
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Vauhtia niiden julkaisusssa.
Tol Cormp Norz Norz Norz
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Joudun liittymään murheellisten kerhoon, fantsua kirjoitin kaksi sivua, eikä se olisi oikeastaan vaatinut kuin pari sivua lisää, ja 'kytkoota sivun. Molemmista tuli vaan niin kräppiä että saapa nähdä tuleeko noita edes julkaistua koskaan.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Goblin fan

Karu kirjoitti:Eli selität sen laiskuudellasi, tuolla hyveiden hyveellä? ;)
Tietenkin, mahdettiinko se hyväksyä... ;)
With Cannon, You Can.
pamp-pu

Skarsnak kirjoitti:Joudun liittymään murheellisten kerhoon, fantsua kirjoitin kaksi sivua, eikä se olisi oikeastaan vaatinut kuin pari sivua lisää, ja 'kytkoota sivun. Molemmista tuli vaan niin kräppiä että saapa nähdä tuleeko noita edes julkaistua koskaan.
Paskuus ei ole mikään syy - "vakio"miehistöön kuuluminen velvoittaa osallistumaan :).
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Nimenomaan. Kuulkaa, kunhan luette sen minun tarinani niin itkette vielä enemmän kuin minä sitä kirjoittaessa... Jos, no, se on edes mahdollista. En saata vain käsittää miten jonkun tarinan lopetus voi olla niin huono. Mutta ehkä elän tämän suuren ja valtavan tuskan kanssa. ;) Pitää vain luottaa että muutkin ovat näppäilleet crappia. Mutta kuraisuus ei ole ennenkään estänyt ostallistumasta! Kaikki muistaa kyllä minun pari vuotta sitten raapustelemani kauhistuksen ja Jeshin viime vuod... Krhm, siis ei mitään. ;)

Mutta siis, kamalaa kuraa ne ovat kaikki, paitsi jos sinne joltain Kapteenilta oikeasti sattuu hyvää matskua mukaan. Huonous ei kelpaa tekosyyksi.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
pamp-pu

Rune kirjoitti:Nimenomaan. Kuulkaa, kunhan luette sen minun tarinani niin itkette vielä enemmän kuin minä sitä kirjoittaessa... Jos, no, se on edes mahdollista. En saata vain käsittää miten jonkun tarinan lopetus voi olla niin huono. Mutta ehkä elän tämän suuren ja valtavan tuskan kanssa. ;) Pitää vain luottaa että muutkin ovat näppäilleet crappia. Mutta kuraisuus ei ole ennenkään estänyt ostallistumasta! Kaikki muistaa kyllä minun pari vuotta sitten raapustelemani kauhistuksen ja Jeshin viime vuod... Krhm, siis ei mitään. ;)

Mutta siis, kamalaa kuraa ne ovat kaikki, paitsi jos sinne joltain Kapteenilta oikeasti sattuu hyvää matskua mukaan. Huonous ei kelpaa tekosyyksi.
Paskalla tarinalla voi myös voittaa, erinomaisena ennakkotapauksena viimevuotinen välikohtaus ;). Mutta vannon puitakaatavan silakan nimessä, että minun raapustukseni on paskempi kuin Runen mikään kirjallinen tuotos ikinä :).
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Rune kirjoitti:Kaikki muistaa kyllä minun pari vuotta sitten raapustelemani kauhistuksen ja Jeshin viime vuod... Krhm, siis ei mitään. ;)
:D
Ai loled irl.

Mutjoo, se tarina oli vain paras. Ette tule ymmärtämään sitä vasta kun vähän kasvatte. ^_^ ... Or not.

Ja ihme kalkkismeininkiä taas, ei tässä kuulkaas nyt millään hirmu vakavalla mielellä naama kurtussa odoteta tuloksia. Kunhan nyt jotain saisi edes riipusteltua, parisen vuotta kuvioissa kuitenkin jos on ollut jo mukana niin duh kyllä pitäisi saada tänäkin vuonna jotain aikaan. Kunnioittakaa suomalaisia perinteitä pirkule! :< Omanikin on taas sellaista sekavaa sekamelskan kelskaa, typoista vielä kaiken lisäksi (Oikoluku olisi ollut bra...), mutta hei kyna-aalioita ollaan itse kukin ja hoonoilu on asiallista. \../.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”