Huijarit eivät osaa elää!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Miksi huijata figupelissä, kun idea on pitää hauskaa ja pelata nautittava peli. Voitto ei ole merkityksellinen, vaan miten pelaat peliä. Onko hienoa, jos voittaa plein ja tietää, että huijasi jossain kohdassa esim. 1000 pts battlessa olikin 1200 pts army.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Kuka huijaa pasianssissa?
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Niin ja ajatelkaa häpeää jos häviätte massacreella ja kaveri saa tietää et huijaatte??
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

Cacodemoni kirjoitti:Kuka huijaa pasianssissa?
Minä :oops:
silloinkun olen pelannut pari-kolme putkeen enkä saanut läpi........
tiedän olen säälittävä
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
IO

Viesti Kirjoittaja IO »

Kaikki ihmiset ovat tylsiä, mutta erityisesti huijarit.

Siis mitä? Toi otti korvaan ja ilkeesti. Oon tavannut elämässäni jos jonkinmoisia ihmisiä, ja voin sanoa että tylsiä on aika harvassa (tai no joka toinen, mutta eihän niille tartte puhua...) Siis miettikää teidänkin elämää ilman niitä tylsiä ihmisiä. SEHÄN on tylsää jos jokin. Oon joskus miettiny et kannattaako mennä taivaaseen jos kaikki saa mitä haluaa ja kenelläkään ei oo tylsää. Siis sehän just on tylsää.
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

LordHamish kirjoitti:
Kaikki ihmiset ovat tylsiä, mutta erityisesti huijarit.

Siis mitä? Toi otti korvaan ja ilkeesti. Oon tavannut elämässäni jos jonkinmoisia ihmisiä, ja voin sanoa että tylsiä on aika harvassa (tai no joka toinen, mutta eihän niille tartte puhua...) Siis miettikää teidänkin elämää ilman niitä tylsiä ihmisiä. SEHÄN on tylsää jos jokin. Oon joskus miettiny et kannattaako mennä taivaaseen jos kaikki saa mitä haluaa ja kenelläkään ei oo tylsää. Siis sehän just on tylsää.
Ei kannata ottaa tota kommenttia niin vakavasti, se on ihan normaalia teiniangstia :P
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

joskus pikakotipeleissä, kun army tehään viidessä minuutissa ja alotetaa peli, nii jos se army sitte menee vaikka 20p yli ja jos ei mitään karsittavaa wargearia (ei, en ota terminator armoria pois lordilta :) ) ja kaiki squadit(kaaos) holy numbereissa, joten ilmaset aspat tulee, niin en jaksa siitä yleensä edes sanoa.. en pidä sitä niin oleellisena ja toivon, ettei se 20p ratkase peliä, mutta harvmminpahan se tekee. Mutta luulempa vain, että vastustaja toimii ihan samoin, jote mitäpä siitä :wink:
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
makebou

Viesti Kirjoittaja makebou »

mun yks kaveri huijas aina ku me pelatii esim. ku sil oli 5 ed. black orc ni se väitti kiven kovaa et se oli grimgor mitä me ei voitu tietää.
mut mä en oo ainakaa ikinä? huijannu pelis jos joku ei usko ni ei sit mut mä tiiän ainaki ite parhaiten mitä teen
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

...Kaikki ihmiset eivät ole tylsiä. Ja ovat. Varmasti jokainen on jonkun mielestä tylsä. Jonkun toisen mielestä taas ei.

Huijaaminen sopii pelaajille jotka muutenkin ovat niin huonoja että häviävät joka tapauksessa, että mitä sillä sitten on väliä. No jokainen pelaa omalla tavallaan.

Mutta eikös huijareille ole ihan omat pelinsä? Eivätkös ne kulje 'korttipelit'-nimellä?

Kyllä minä ainakin sanon jos pisteet menevät yli että vastapuoli voi näillä pisteillä ottaa wargearia tms.
zqmfgb
Panu Nahka

Viesti Kirjoittaja Panu Nahka »

No en varsinaista huijaamista ole joutunut todistamaan, mutta eräs ystäväni kyllä osaa heittää noppaa ammattimaisen taitavasti...

Tosin häviöt tätä henkilöä kohtaan johtuvat kuitenkin loppujen lopuksi siitä, että hän vain omaa tiettyä strategista silmää peleissä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”