Huijarit eivät osaa elää!
- Cacodemoni
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Kaikki ihmiset ovat tylsiä, mutta erityisesti huijarit.
Siis mitä? Toi otti korvaan ja ilkeesti. Oon tavannut elämässäni jos jonkinmoisia ihmisiä, ja voin sanoa että tylsiä on aika harvassa (tai no joka toinen, mutta eihän niille tartte puhua...) Siis miettikää teidänkin elämää ilman niitä tylsiä ihmisiä. SEHÄN on tylsää jos jokin. Oon joskus miettiny et kannattaako mennä taivaaseen jos kaikki saa mitä haluaa ja kenelläkään ei oo tylsää. Siis sehän just on tylsää.
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
- Cacodemoni
Ei kannata ottaa tota kommenttia niin vakavasti, se on ihan normaalia teiniangstiaLordHamish kirjoitti:Kaikki ihmiset ovat tylsiä, mutta erityisesti huijarit.
Siis mitä? Toi otti korvaan ja ilkeesti. Oon tavannut elämässäni jos jonkinmoisia ihmisiä, ja voin sanoa että tylsiä on aika harvassa (tai no joka toinen, mutta eihän niille tartte puhua...) Siis miettikää teidänkin elämää ilman niitä tylsiä ihmisiä. SEHÄN on tylsää jos jokin. Oon joskus miettiny et kannattaako mennä taivaaseen jos kaikki saa mitä haluaa ja kenelläkään ei oo tylsää. Siis sehän just on tylsää.
joskus pikakotipeleissä, kun army tehään viidessä minuutissa ja alotetaa peli, nii jos se army sitte menee vaikka 20p yli ja jos ei mitään karsittavaa wargearia (ei, en ota terminator armoria pois lordilta
) ja kaiki squadit(kaaos) holy numbereissa, joten ilmaset aspat tulee, niin en jaksa siitä yleensä edes sanoa.. en pidä sitä niin oleellisena ja toivon, ettei se 20p ratkase peliä, mutta harvmminpahan se tekee. Mutta luulempa vain, että vastustaja toimii ihan samoin, jote mitäpä siitä 
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
makebou
- Henri Ketonen
...Kaikki ihmiset eivät ole tylsiä. Ja ovat. Varmasti jokainen on jonkun mielestä tylsä. Jonkun toisen mielestä taas ei.
Huijaaminen sopii pelaajille jotka muutenkin ovat niin huonoja että häviävät joka tapauksessa, että mitä sillä sitten on väliä. No jokainen pelaa omalla tavallaan.
Mutta eikös huijareille ole ihan omat pelinsä? Eivätkös ne kulje 'korttipelit'-nimellä?
Kyllä minä ainakin sanon jos pisteet menevät yli että vastapuoli voi näillä pisteillä ottaa wargearia tms.
Huijaaminen sopii pelaajille jotka muutenkin ovat niin huonoja että häviävät joka tapauksessa, että mitä sillä sitten on väliä. No jokainen pelaa omalla tavallaan.
Mutta eikös huijareille ole ihan omat pelinsä? Eivätkös ne kulje 'korttipelit'-nimellä?
Kyllä minä ainakin sanon jos pisteet menevät yli että vastapuoli voi näillä pisteillä ottaa wargearia tms.
zqmfgb
-
Panu Nahka