Sääntökirja kun kertoo, että kaikki joutuvat heittämään target priorityn, vaikka miten passaisivat kaikki Ld testit automaattisesti. Olen toistaiseksi antanut tyrkyille vapaat ampumiset, vaikka en olekkaan varma tästä. Enkä yöuniani ole menettänyt. Ajattelin vain varmistaa, josko joku toinen tyranid pelaaja tarkentaisi. Kaverini mukaan "jossain" on niin lukenut, ettei priorityä tarvitse heittää jos on synapsen alueella, mutta aika epämääräinen tuo "jossain" väite aina on
Tyranids ja target priority
- Master Calgar
Tyranids ja target priority
Tyrkyillä pelaava kaverini väittää, että tyranideilla ei tarvitse heitellä target priorityä (tiedän, etteivät monstrous creaturet sitä tarvitse, mutta nyt ihan warruista ja zoantropeista yms juttua). Onko näin?
Sääntökirja kun kertoo, että kaikki joutuvat heittämään target priorityn, vaikka miten passaisivat kaikki Ld testit automaattisesti. Olen toistaiseksi antanut tyrkyille vapaat ampumiset, vaikka en olekkaan varma tästä. Enkä yöuniani ole menettänyt. Ajattelin vain varmistaa, josko joku toinen tyranid pelaaja tarkentaisi. Kaverini mukaan "jossain" on niin lukenut, ettei priorityä tarvitse heittää jos on synapsen alueella, mutta aika epämääräinen tuo "jossain" väite aina on
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Aluksi luultiin että synapse tulee ajamaan yli target prioritystä.
Mutta yksinkertaisesti lukemalla sitä kirjaa...
Mutta yksinkertaisesti lukemalla sitä kirjaa...
Korostus oma. Eli kyllä pikkunidit joutuvat priorityä heittämään.Tyranid Codex s.28 kirjoitti:are assumed to automatically pass any Leadership-based test they are called upon to make, other than psychic tests and those called upon for target selection
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Käsittääkseni tämä FAQ korjaa siis tuota uusinta Codexia, korjatkaa jos olen väärässä. Näin ollen Target Priorityä Tyranideillä pelatessa ei juurikaan joudu testaamaan, poikkeuksina kenties yksinäisempi Gargoyle-poppoo tai karkuun juoksevat unitit.Chapter Approved, Codex: Tyranids FAQ V4.0.1 kirjoitti:Synapse creatures and other creatures within synapse range automatically pass any Target Priority rolls they are called upon to make.
Can't feel the beating, can't beat the feeling..
Selvä, heitänpä siis mäkeen koko roskan. Kiitoksia korjauksesta.
Edit: Niin tuota, jos tuo kerran korjaa wanhempaa Codexia.. Niin tarkoittaakos tämä nyt sitten sitä, että 'nidejä vastaan joutuu testaamaan tuota Target Priorityä?
Shoot the big onesista kun ei näyttäisi tuossa Codexissa olevan enää jälkeäkään..
Edit: Niin tuota, jos tuo kerran korjaa wanhempaa Codexia.. Niin tarkoittaakos tämä nyt sitten sitä, että 'nidejä vastaan joutuu testaamaan tuota Target Priorityä?
Can't feel the beating, can't beat the feeling..
- The Captain
- Valvoja
Kyllä, nidejä vastaan joutuu heittämään target prioritya.Gwil kirjoitti: Edit: Niin tuota, jos tuo kerran korjaa wanhempaa Codexia.. Niin tarkoittaakos tämä nyt sitten sitä, että 'nidejä vastaan joutuu testaamaan tuota Target Priorityä? :) Shoot the big onesista kun ei näyttäisi tuossa Codexissa olevan enää jälkeäkään..
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Peltimarsu
- Peltimarsu
- Master Calgar
Eli summary: Tyranidit joutuvat heittämään target priorityä ja tyriä vastaan pelatessa joutuu myös tätä viskomaan. Got it.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910