Gil-Galad ja muut

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Gildor

Gil-Galad ja muut

Viesti Kirjoittaja Gildor »

mihin elffi armeijaan itse sijoittaisitte gil-galadin? siis ei last alliance armeijaan.... jos laittas vaikka giltsun kaa elrondin ja ehkä glorfindelin... niin mitä warriorseja? high elffit varmaan... mutta miksi myydään vain High Elves with Spearmaneja... miksei bowmaneja? entä gildor? ei varmaa liity asiaan mitenkään-- ;)
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

High elf bowmaneja löytyy siinä "The Last Alliance" paketissa 8 kappaletta, kuten myös miekkamiehiä ja Numeronin sotilaita.Gil-galad ei teemallisesti sovi Glorfieldin kanssa, koska eivät tainneet kertaakaan tavata toisiansa, sen sijaan Elrond sopii Gillun kaveriksi kuin nenä päähän.Ei taida olla kovin montaa toisistaans eroavaa teema, johon Gillun saisi tungettua.Gildorin kanssa sopivat kanssa Korkeahaltiat ja heroina Elrond ja Gloro sekä kaikki Elrondi kersat.Liittolaisiksi käyvät pohjoisen samoojat.

Toivottavasti oli jotakin apua.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Gildor

Viesti Kirjoittaja Gildor »

okey, harmi vaan kun niitä bowmaneja tulee numeronilaisten kanssa samassa... :( enpä taida ostaa sitten niitäkään
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Niistä saa mukavaa alustakamaa örkkiarmeijaasi, jos se sijoituu kyseiselle ajalle. Siis Numenoreista..
Sieni ei ole kasvi.
Èomer-fan

Re: Gil-Galad ja muut

Viesti Kirjoittaja Èomer-fan »

Gildor kirjoitti:mihin elffi armeijaan itse sijoittaisitte gil-galadin? siis ei last alliance armeijaan.... jos laittas vaikka giltsun kaa elrondin ja ehkä glorfindelin... niin mitä warriorseja? high elffit varmaan... mutta miksi myydään vain High Elves with Spearmaneja... miksei bowmaneja? entä gildor? ei varmaa liity asiaan mitenkään-- ;)
Argh! miks ei kukaan pelaa örkeillä enää!
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

Èomer-fan kirjoitti:
Gildor kirjoitti:mihin elffi armeijaan itse sijoittaisitte gil-galadin? siis ei last alliance armeijaan.... jos laittas vaikka giltsun kaa elrondin ja ehkä glorfindelin... niin mitä warriorseja? high elffit varmaan... mutta miksi myydään vain High Elves with Spearmaneja... miksei bowmaneja? entä gildor? ei varmaa liity asiaan mitenkään-- ;)
miten niin ei pelaa? itse ainakin mieluummin örkeillä pelaan ,tosin nykyään en enää paljon lotraa...
big or small,we loot it all.hmph..
Èomer-fan

gawd kirjoitti:
Èomer-fan kirjoitti:
miten niin ei pelaa? itse ainakin mieluummin örkeillä pelaan ,tosin nykyään en enää paljon lotraa...
Huh luulin olevani ainoa joka suosii pahiksia.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Gildor kirjoitti:okey, harmi vaan kun niitä bowmaneja tulee numeronilaisten kanssa samassa... :( enpä taida ostaa sitten niitäkään
Nojaa. Halvemmalla noita muovisia saa kuin jos niitä myytäisiin keihäshaltioiden tyyliin blistereissä. 3 blisteriä=9 archeria=kalliimpi(tai samanhintainen) kuin muoviboksi jossa tulee 8 archeria ja kaupanpäälle noita kahdenkäden haltioita.

Ei ne numenorilaiset missään tunnu. Voit vaikka heittää roskiin ja silti pääset halvemmalla. Tai vaihtaa jonkun Gondorilais pelaajan kanssa :-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Èomer-fan kirjoitti:
gawd kirjoitti:
Èomer-fan kirjoitti:
Huh luulin olevani ainoa joka suosii pahiksia.
Kyllähän niillä pahiksilla tulee pakostakin pelattua, kun käydään turnauksissa (, vaikka joissakin ei tarvitse kuin yhden, joko hyvä tai pahan armeijan), mutta ei kannata luulla, että olisit ainoa...
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Eomer-fan kirjoitti:

minä ainaskin pelaan örkein ja urukkien sekoituksella...(eli siin on örkei et rautapihalaisia...)
Èomer-fan

Swarmp kirjoitti:Eomer-fan kirjoitti:

minä ainaskin pelaan örkein ja urukkien sekoituksella...(eli siin on örkei et rautapihalaisia...)
No ei täällä ainakaan aiheista huomaa että pelattaisiin örkeillä...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Elrohir kirjoitti:Gil-galad ei teemallisesti sovi Glorfieldin kanssa, koska eivät tainneet kertaakaan tavata toisiansa,
Mihin perustat tämän väitteen? Ainoa edes epävirallinen tieto Glorfindelin touhuista tuolla ajalla on minun tietääkseni se, että kaveri johti osastoa Viimeisen liiton ja Sauronin välisessä loppumätössä (Keski-Maan Valtiaat I, perustuu löyhästi Tolkienin muistiinpanoihin, vähän niin kuin PJ:n leffatkin).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”