Gil-Galad ja muut
Gil-Galad ja muut
mihin elffi armeijaan itse sijoittaisitte gil-galadin? siis ei last alliance armeijaan.... jos laittas vaikka giltsun kaa elrondin ja ehkä glorfindelin... niin mitä warriorseja? high elffit varmaan... mutta miksi myydään vain High Elves with Spearmaneja... miksei bowmaneja? entä gildor? ei varmaa liity asiaan mitenkään-- 
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
-Thorin Tammikilpi-
High elf bowmaneja löytyy siinä "The Last Alliance" paketissa 8 kappaletta, kuten myös miekkamiehiä ja Numeronin sotilaita.Gil-galad ei teemallisesti sovi Glorfieldin kanssa, koska eivät tainneet kertaakaan tavata toisiansa, sen sijaan Elrond sopii Gillun kaveriksi kuin nenä päähän.Ei taida olla kovin montaa toisistaans eroavaa teema, johon Gillun saisi tungettua.Gildorin kanssa sopivat kanssa Korkeahaltiat ja heroina Elrond ja Gloro sekä kaikki Elrondi kersat.Liittolaisiksi käyvät pohjoisen samoojat.
Toivottavasti oli jotakin apua.
Toivottavasti oli jotakin apua.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Re: Gil-Galad ja muut
Argh! miks ei kukaan pelaa örkeillä enää!Gildor kirjoitti:mihin elffi armeijaan itse sijoittaisitte gil-galadin? siis ei last alliance armeijaan.... jos laittas vaikka giltsun kaa elrondin ja ehkä glorfindelin... niin mitä warriorseja? high elffit varmaan... mutta miksi myydään vain High Elves with Spearmaneja... miksei bowmaneja? entä gildor? ei varmaa liity asiaan mitenkään--
miten niin ei pelaa? itse ainakin mieluummin örkeillä pelaan ,tosin nykyään en enää paljon lotraa...Èomer-fan kirjoitti:Argh! miks ei kukaan pelaa örkeillä enää!Gildor kirjoitti:mihin elffi armeijaan itse sijoittaisitte gil-galadin? siis ei last alliance armeijaan.... jos laittas vaikka giltsun kaa elrondin ja ehkä glorfindelin... niin mitä warriorseja? high elffit varmaan... mutta miksi myydään vain High Elves with Spearmaneja... miksei bowmaneja? entä gildor? ei varmaa liity asiaan mitenkään--
big or small,we loot it all.hmph..
Huh luulin olevani ainoa joka suosii pahiksia.gawd kirjoitti:miten niin ei pelaa? itse ainakin mieluummin örkeillä pelaan ,tosin nykyään en enää paljon lotraa...Èomer-fan kirjoitti:Argh! miks ei kukaan pelaa örkeillä enää!Gildor kirjoitti:mihin elffi armeijaan itse sijoittaisitte gil-galadin? siis ei last alliance armeijaan.... jos laittas vaikka giltsun kaa elrondin ja ehkä glorfindelin... niin mitä warriorseja? high elffit varmaan... mutta miksi myydään vain High Elves with Spearmaneja... miksei bowmaneja? entä gildor? ei varmaa liity asiaan mitenkään--
Nojaa. Halvemmalla noita muovisia saa kuin jos niitä myytäisiin keihäshaltioiden tyyliin blistereissä. 3 blisteriä=9 archeria=kalliimpi(tai samanhintainen) kuin muoviboksi jossa tulee 8 archeria ja kaupanpäälle noita kahdenkäden haltioita.Gildor kirjoitti:okey, harmi vaan kun niitä bowmaneja tulee numeronilaisten kanssa samassa...enpä taida ostaa sitten niitäkään
Ei ne numenorilaiset missään tunnu. Voit vaikka heittää roskiin ja silti pääset halvemmalla. Tai vaihtaa jonkun Gondorilais pelaajan kanssa :-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Kyllähän niillä pahiksilla tulee pakostakin pelattua, kun käydään turnauksissa (, vaikka joissakin ei tarvitse kuin yhden, joko hyvä tai pahan armeijan), mutta ei kannata luulla, että olisit ainoa...Èomer-fan kirjoitti:Huh luulin olevani ainoa joka suosii pahiksia.gawd kirjoitti:miten niin ei pelaa? itse ainakin mieluummin örkeillä pelaan ,tosin nykyään en enää paljon lotraa...Èomer-fan kirjoitti:Argh! miks ei kukaan pelaa örkeillä enää!Gildor kirjoitti:mihin elffi armeijaan itse sijoittaisitte gil-galadin? siis ei last alliance armeijaan.... jos laittas vaikka giltsun kaa elrondin ja ehkä glorfindelin... niin mitä warriorseja? high elffit varmaan... mutta miksi myydään vain High Elves with Spearmaneja... miksei bowmaneja? entä gildor? ei varmaa liity asiaan mitenkään--
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
- The Captain
- Valvoja
Mihin perustat tämän väitteen? Ainoa edes epävirallinen tieto Glorfindelin touhuista tuolla ajalla on minun tietääkseni se, että kaveri johti osastoa Viimeisen liiton ja Sauronin välisessä loppumätössä (Keski-Maan Valtiaat I, perustuu löyhästi Tolkienin muistiinpanoihin, vähän niin kuin PJ:n leffatkin).Elrohir kirjoitti:Gil-galad ei teemallisesti sovi Glorfieldin kanssa, koska eivät tainneet kertaakaan tavata toisiansa,
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.