Chaos Knightejä tein...
Ekalla sivulla on lyhyt selostus. Ei ne oikeesti oo aivan noin selkeän sinisiä, valo vähän vääristää kuvaa (mutta mitäs se haittaa kun vääristää parempaan suuntaan 8)Kharon kirjoitti:Kerrassaan tyylikkäät siniset panssarit. Mitenkäs sä maalasit ne?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Henri Ketonen
-
TranssiApina
-
TranssiApina
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
TranssiApina
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Mahtava, helppo ja nopea tapa saada aikaan pienet high lightitkillu vasarahemmo kirjoitti:juu pelifiguissa on mahtava tekniikka tuo drybrushhi 8)OneTrueDrunk kirjoitti:Drybrushaushan ei välttämättä tarkoita et figusta tulee pakolla ruma, joihinkin kohtiin se jopa sopii. (as u can see...)
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Hyvin pitkälti kaikkialle vetäisin, mutta parhaiten se tietysti tarttui juuri reunoihin tai vastaaviin korkeampiin kohtiin.TranssiApina kirjoitti:Drybrush on ihan hyvä tekniikka mut aina ku mä oon sitä tehny nii figusta on tullu aika suttunen... mut noi knighteihin se sopii, jullevi, veditkö sitä mithrilii kaikkialle vai pelkästään semmosiin korkeampiin kohtiin?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
wooooooouuuuuuuu....
makeen näkösiä... keräätkö chaosta vai onko noi muuten vaan ?
silmä lepäääää!!!
Mä olen itte juuri aloittanut oman FB chaos armeijan väsäämisen (ekan FB armeijani) ja tuo koko sun FBV galleria oli kyllä aimo annos inspiraatiota.
Koko armeija näyttää loistavalta,ja juuri oman makuni mukainen. Hyvät ja far from the mainstream värit ja scheme!,hienoja yksityis kohtia ja kaunis kokonaisuus.
että kiitos vaan!
Mä olen itte juuri aloittanut oman FB chaos armeijan väsäämisen (ekan FB armeijani) ja tuo koko sun FBV galleria oli kyllä aimo annos inspiraatiota.
Koko armeija näyttää loistavalta,ja juuri oman makuni mukainen. Hyvät ja far from the mainstream värit ja scheme!,hienoja yksityis kohtia ja kaunis kokonaisuus.
että kiitos vaan!
☠️