Mistä vois ostaa movement trayn fabaan?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
supergeek

Mistä vois ostaa movement trayn fabaan?

Viesti Kirjoittaja supergeek »

saako niitä fantsusta?
Mikäli ei niin mistä?
Onko maailmassa mitään järkeä?
:O
http://www.supergeek.se8.org
"Supergeek, the clever way."
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Fantsusta saa ainakin tällaisia. Pussilla on hintaa 6,5 euroa ja siinä tulee neljä traytä, ihan hyvä sijoitus jos ei jaksa itse tehdä kelkkojaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Helpompaa vain tehdä itse ja myös halvempaa. Itse olen tehnyt pari ja hyvin ovat toimineet.
No pain no gain.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Itse teen trayt pahvista ja sprueista leikatuista pötköistä. Hiekkaa ja ruohoa, ja hyvä meininki.
supergeek

Karu kirjoitti:Itse teen trayt pahvista ja sprueista leikatuista pötköistä. Hiekkaa ja ruohoa, ja hyvä meininki.
Tjaa... enpä oo kokeillut moista mutta ohjeistuksella se varmaan onnistuisi..
Nipsu

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

olen nähnyt josain koristettomia alustoja. Fantsusta vai mistä kun liikkeen haku ei ole aivan parhaasta päästä.
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
supergeek

joo kiitos kaikille sain vastauksen kysymykseeni.
Nipsu

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Hän itse kirjoitti:How bout this?
Mun näkemät oli harmaita... No miks ei.
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Värillä ei ole väliä, ainahan voi maalata ne sopimaan armeijan teemaan.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Jälkimmäisen linkin movement trayissä on se vika, että ne ovat kooltaan epäkäytännöllisiä. Nuo valmiiksi teksturoidut ovat sen sijaan kooltaan erinomaisia, mutta näyttäisi että niistä saattaa olla hankala saada otetta pelikentällä - en ole kuitenkaan kokeillut pelikäytössä, joten en osaa sanoa varmasti.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

itse en movement alustoja ostanut itse...kaikki tehty käsipelillä puusta (vaaneerille) ja ihan hienoja ne on liikuttamis tarkoituskeen kun kavereille näitä olen tehnnyt...näitä voi tehtä kotona tai sitten puukässän tunnilla koulussa...eikä maksa mitään...suosittelen älä osta!
"Glory, Honor & Victory over Death"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”