WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Lukittu
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Morhgoz kirjoitti:Huomasitteko muuten tuolla hordesin sivulla olevan piirretyn kuvan pirun isosta peikosta jonka selässä ratsastaa peikkolainen ampuen jollain tykillä tai konekiväärillä..?
Oho, empäs ollut minä ainakaan huomannut. Ompas varsin tyylikkään näköinen ja hauska idea. Toivottavasti tuosta tulee hieno figukin. Trollit ovat itselleni suhteellisen vahva vaihtoehto faktioksi tällä hetkellä...
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Itsekin olen mieltynyt noihin Trolleihin. Trollblood Championit ovat ainoa pieni pettymys, mutta Dire Troll ja perus jannut ovat hienoja.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Kun nyt tuo ropeconin suunnitteliukin näyttää lähteneen käyntiin, niin yritetäänkös tänä vuonna saada aktiiviset warmachinen harrastajat yhteen paikkaan? Jos vaikka pienen turnauksen, tai ainakin isommalla porukalla pelailun koettaisi saada aikaiseksi?

Eli onko joku jotain suunnitellut järjestävänsä, vai pitäisikö ihan itse yrittää?
Ironman

Teräratas kirjoitti:Kun nyt tuo ropeconin suunnitteliukin näyttää lähteneen käyntiin, niin yritetäänkös tänä vuonna saada aktiiviset warmachinen harrastajat yhteen paikkaan? Jos vaikka pienen turnauksen, tai ainakin isommalla porukalla pelailun koettaisi saada aikaiseksi?

Eli onko joku jotain suunnitellut järjestävänsä, vai pitäisikö ihan itse yrittää?
Turnaus conissa kuulostaisi kyllä oikein hyvältä. Eli itse ainakin olisin tuommoiseen tapahtumaan osallistumassa. Jos ei tarvittavaa porukkaa turneeseen saada, niin kyllähän sitä ihan perus pelailuakin voisi harrastaa.

Ei varmaan kenelläkään ole mitään sitä vastaan, jos rupeat hommaa järjestelemään;) Toki voin itsekkin tarvittaessa olla järjestelyssä mukana jollain tasolla.
Teräratas
Valvoja

Heh :)

Tee-se-itse, tulee paras.

Mutta voisin minä toki ottaa hoitaakseni pelipöydistä ja muusta kyselyt, sen nyt ei pitäisi kovin valtava työsarka olla.

Pistänpä alustavan ropecon: warmachine ketjun pystyyn tuonne turnaus ja petikaverit osioon, jos vaikka selviäisi onko montakin kiinnostunutta tulossa.

Ennen conia varmaan ehtisi autotalliturneenkin pitää, niin saataisiin vähän kokemusta siitä, mikä toimii ja mikä ei.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Kuullostaa kohtalokkaan hyvältä... Jos tarvitset apuja, kysy vaan.
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Hmm... 'Con taitaa olla kesällä... Sääli, sillä olen ajatellut kasvattaa armeijani 500pts. luokkaan syksyllä... (Terminus, 2 Seetheriä ja Deathjack)
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Teräratas
Valvoja

Stormdaemon kirjoitti:Hmm... 'Con taitaa olla kesällä... Sääli, sillä olen ajatellut kasvattaa armeijani 500pts. luokkaan syksyllä... (Terminus, 2 Seetheriä ja Deathjack)
Elokuun puolivälissä suunnilleen. 11. - 13. päivä. Onhan se jo melkein syksy... :)
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Aasimar kirjoitti jo häsläten sinne 'coni turnee osioon kirjoitti:Tuossa kaavailussa olisi pitää Espoossa pienimuotoinen WM turnaus (tähtäys 16 henkeen, 12 voi pitää, taikka muuten vaan isompaa pelittelyä jos ei edes 12 tule täyteen) näillä näkymin toukokuussa ja samassa voisinkin tiedustella olisiko sille kiinnostusta? Vaihtoehtoina olisi 13.5.-14.5. taikka 27.5.-28.5. Itselläni lähinnä tuossa järjestämisessä on rajoittavana tekijänä lauantai työt, joita on joka toinen viikonloppu. Muuten oikeastaan ei olisi muuta sitä tosissaan ryssimässä, varsin tilavat tilat voin varsin nopsaan varata ja ainahan sitä jostain parin pikku apulaisten avulla saa aikaan. Kumminkin mielenkiintoa saa osoittaa meikälle YV:llä, kuten myös muita tiedusteluja.
Tuollaista olisin kaavailemassa ja tilojen sekä pöytien suhteen voisi näyttää vihreätä valoa.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Huomio Huomio
Tiedä häntä onko tuo otsikointi oikeasti huono vaikko onko tämä L.Ranta oikeasti niin tavoittamattomissa, että ei ihmisiä kiinnosta. Kertokaa te, jos viitsitte.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Lappeenrannassa mitään vikaa ole, kun tulee naapurikylässä käytyä muutenkin silloin tällöin. Oma ongelmani on vain, että seuraavan viikon maanantaina olisi sellaiset tentit, joista olisi ihan oikeasti läpi päästävä.

Vähän sääli sinällään, olisin kyllä muuten mielelläni tuonne ilmoittautunut.
Teräratas
Valvoja

yrska kirjoitti:Huomio Huomio
Tiedä häntä onko tuo otsikointi oikeasti huono vaikko onko tämä L.Ranta oikeasti niin tavoittamattomissa, että ei ihmisiä kiinnosta. Kertokaa te, jos viitsitte.

Yrska
Ei oikein ole poltetta lappeenrannan suuntaan lähteä ajelemaan tuolloin, ellei nyt sopivasti matkaseuraa tai mieluiten vaikka kuskia löytyisi. Aamulla 13. päivä on kuuteen saakka töitä, joten kovin ajoissa ei sinne ehdi, kun nukkumatta tuskin uskaltaa lähteä ihan paria sataa kilometriä ajelemaan, eikä minusta toki paljoa iloa siellä nukkuessakaan olisi sitten. Jos joku olisi varkaus-kuopio suunnalta tuonne ajelemassa, niin voisin kyllä harkita kyytiin hyppäämistä siinä tapauksessa.
Ironman

http://forums.privateerpress.com/index. ... try1168344

Tuosta topicista löytyvät kuvat kaikkien faktioiden kolmansista warlockeista sekä totem huntterista joka luullakseni on yksi näistä hordesin "merceistä".
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Hmh... Hehehee... Olen tehnut laskelmia ja uskoakseni saan hankittua 500 pts. armeijan jo kesäkuussa. Se vaatii vain pieniä tokarirahoja (1 parhasísta keinoistani kustantaa miniatyyrini)... On siis mahdollista, että saatan pystyä tulemaan 'Coniin ja pelaamaan Warmachinea...

Ja tyylikkäitä nuo Warlockit. Ihan kiva vielä se pila, jonka joku sinne postasi oliko se nyt sivulle 8.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Iltoja.

Tuonnen privateerpressin Horde-osioon on nyttemmin ilmestynyt tuollaisia isoja susihukkasmiehiä, joilla näkyypi olevan käsissään melko isot kivekset tai vastaavat. Kysymykseni kuuluukin: Ovatko kyseiset fikut luultavimmin niille druidi-heppuleille, kuten minä äkkiseltään sanoisin?

Ne druidi-heppulit kiinnostaisivat minua hyvinkin paljon Hordesista.
Teräratas
Valvoja

huussi kirjoitti:Iltoja.

Tuonnen privateerpressin Horde-osioon on nyttemmin ilmestynyt tuollaisia isoja susihukkasmiehiä, joilla näkyypi olevan käsissään melko isot kivekset tai vastaavat. Kysymykseni kuuluukin: Ovatko kyseiset fikut luultavimmin niille druidi-heppuleille, kuten minä äkkiseltään sanoisin?

Ne druidi-heppulit kiinnostaisivat minua hyvinkin paljon Hordesista.
No niitähän ne ovat ihtiään.

Tässäpä melko kattava lista kaikesta, mitä druideille on tähän mennessä julkistettu. Figujen myyntihän alkaa tuossa kuukauden-parin sisällä, eli jonkin aikaa pitää vielä rahan tuhlausta toki lykätä, mutta ei enää pitkään.
http://privateerpress.com/HORDES/defaul ... rld/circle
http://privateerpress.com/HORDES/galler ... agers.html
http://privateerpress.com/HORDES/galler ... arden.html
http://privateerpress.com/HORDES/galler ... olves.html
http://privateerpress.com/images/hordes ... baldur.jpg
http://www.livewiregames.net/members/ki ... rueger.jpg
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Kiitsis.

Tuota kaljupäätä en ollutkaan nähnyt vielä. Sille jos konvertoisi pitkän letin niin voila!

Mutta muuten ovat tyylikkäitä ja maanläheisimpiä hippejä. Kai.

Tosin tuo Baldurista en pidä yhtään.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

http://privateerpress.com/images/warmac ... unters.jpg

Mercenaries Cylena Raefyll & Nyss Hunters
Cylena was the foremost hunter of her shard even before recent tragedies, which have plunged her people into a desperate struggle to avenge the destruction of Nyss culture. Recent fighting for survival has honed them into a peerless killing force. They unleash withering arcing volleys, pinning down foes regardless of attempts to hide or evade. They are equally adept with their claymores, each bearing an edge sharp enough to cleave flesh, bone, and even metal.[/url]
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Ovatpas rumia. Ainakaan eivät ole muiden haltioita, se on varma. Kaksi vasemmanpuoleista miekkamiestä ovat vielä ihan siedettäviä, mutta oikeanpuoleiset näyttävät siltä kuin Khadorilainen Jaska olisi istunut niiden naamojen päälle. Toistuvasti.

Huu, onpas outoa. Katselin vähän aikaa ja vain kaksi oikeanpuoleisinta ovat oikeasti sietämättömiä, ja sekin saattaa johtua maalauksesta.

Hassua.

Eniweis, tämäkin on liittynyt 'Machinen seuraajiin. Aloitin himoitsemalla Cygnaria Cainella ja suurella määrällä ampumista, mutta nyt Menoth on alkanut selittämättömästi houkuttamaan. Pitikin lukea niitä tarinoita...
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”