Mininini-Table
Mininini-Table
Hahaa! Ensimmäinen oma topicki tälle alueelle. No... tälläsen mini-tablen (40cmx40cm!) väsäsin illassa. Tää on tarkotettu enimmäkseen Lotri geimeihin ja tää on höydyllinen ajomatkoilla kesällä ku menee mökille (esim.) Jos ei oo pelikäytössa niin tähäs voi laittaa ukkelit lepäämään. Puut ovat muovikuusesta pikkuosia. no... kuvat:
Koko-kuva
Koko-kuva (puissa oleva valkonen johtuu salamasta)
Ukkelit sotimassa! (Kaivo huvin vuoks...)
Koko-kuva
Koko-kuva (puissa oleva valkonen johtuu salamasta)
Ukkelit sotimassa! (Kaivo huvin vuoks...)
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz
Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3
Pelit 2009
Oh! Katso kuinka söpö pikku kivi siinä on
\o/ Hieno se on mutta ei taida olla kaikkein taktisin pelipöytä. Säilitys alustaksi ihan hyvä.
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
- Jänkäkoira
Kahdeksan samanlaista palaa vielä, niin on modulaarinen "täysikokoinen" pelipöytä. Tai alkuun vaikka kolme.
Kritiikki ja kehut menevät tasan.
Tuossa on parhaiten sopivat akvaariokasvit mitä olen oikeastaan missään nähnyt, kaikissa GW:n ja muiden kuvissa ne paistavat muiden muasta aivan liikaa.
Kun taas noita pusikoita voisi sumputtaa isommiksi, ja hieman epätasaisemmin, nyt ovat minusta liian tasaisin välimatkoin, sekä aivan liian pieniä. Hyvä paikka olisi varmaan noiden puiden juurille.
Kritiikki ja kehut menevät tasan.
Tuossa on parhaiten sopivat akvaariokasvit mitä olen oikeastaan missään nähnyt, kaikissa GW:n ja muiden kuvissa ne paistavat muiden muasta aivan liikaa.
Kun taas noita pusikoita voisi sumputtaa isommiksi, ja hieman epätasaisemmin, nyt ovat minusta liian tasaisin välimatkoin, sekä aivan liian pieniä. Hyvä paikka olisi varmaan noiden puiden juurille.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Jaa, miksei? Pieni mutta pippurinen..ToWeL kirjoitti:Turhan pieni... eihän tolla voi oikeen edes pelata.
-Ville2
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
-Thorin Tammikilpi-
- Synnin niittäjä
- Viesti:
No, kai tuo kokonsa ansiosta olisi ihan jees Skirmish peliin jossa Chaos ja OG vastakkain, jäisi turhat kikkailut pois 
Itse pinta on pöydässä ihan tyylikäs, kasviston voisi melkein vaihtaa poies ja tilalle kukkula tai pari ja uusia puita.
(Nuo kun eivät oikein minun paatuneissa silmissäni näytä niin tyylikkäiltä...)
Itse pinta on pöydässä ihan tyylikäs, kasviston voisi melkein vaihtaa poies ja tilalle kukkula tai pari ja uusia puita.
(Nuo kun eivät oikein minun paatuneissa silmissäni näytä niin tyylikkäiltä...)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
- figunarkki
-
High king Godric
- Iron-Father
Tuollainenhan olisi aika hiton kätevä miullekkin mökkireissu käyttöön. Niille reissuille ei yleinsä mitään isoa kenttää mukaan saa. Aikas hieno toteutus kyllä tuollaista viitsii katsoa. Jotain isompia kiveä sinne olisi voinut tyrkätä, vaikkapa poistamalla pari puu. Tulisi hieman vaihtelua.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Kiitoksia kiitoksia... niiin kyllähän noita voisi tehdä useamman. Kukkuloita ja muuta en laittanu, koska tein ne erikseen (saa siirrettyä pois tieltä) Isompikin pelipöytä on tulossa (saman tyylinen).
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Pelit 2009
Pelit 2009