Mordheim warbandinne
-
pronssikivi
Uusittua listaa:
Possessedit:
Magister dagga ja mace
Possessed mutaatioita
possessed mutaatioita
3x beastman sword ja dagger
paljon darksouleja(marauders)
daemonetteja
Shadow warriors:
Shadow master, bow ja miekka
Shadow weaver bow ja dagga
Shadow walkers x3 bow ja sword
Shadow warriors x5 bow ja sword/dagga(?)
Ja mitä tulee Jamopowerin ja Bonesripperin huomautuksiin edellisestä warbandistani, en ollut huomannut että possessedeille ei saa rewards of the shadowlordseja. :oops:
En ole sääntöjen väärinkäyttäjä :evil: , vaikka pelaankin kahta warbandia jotka ovat kenties lähes parhaista pelissä :twisted: (skavenit ovat tehokkaimpia, paitsi tietenkin undeadia vastaan).
Niin ja noi possessedit eivät ole sitä mitä mulla on just nyt
kampanjassa käytössä(elffit jokseenkin suurinpiirtein on :? )
Possessedit:
Magister dagga ja mace
Possessed mutaatioita
possessed mutaatioita
3x beastman sword ja dagger
paljon darksouleja(marauders)
daemonetteja
Shadow warriors:
Shadow master, bow ja miekka
Shadow weaver bow ja dagga
Shadow walkers x3 bow ja sword
Shadow warriors x5 bow ja sword/dagga(?)
Ja mitä tulee Jamopowerin ja Bonesripperin huomautuksiin edellisestä warbandistani, en ollut huomannut että possessedeille ei saa rewards of the shadowlordseja. :oops:
En ole sääntöjen väärinkäyttäjä :evil: , vaikka pelaankin kahta warbandia jotka ovat kenties lähes parhaista pelissä :twisted: (skavenit ovat tehokkaimpia, paitsi tietenkin undeadia vastaan).
Niin ja noi possessedit eivät ole sitä mitä mulla on just nyt
kampanjassa käytössä(elffit jokseenkin suurinpiirtein on :? )
-pronssikivi/Zambas-
Kaikki liha tottelee kuria...
...Melkein.
ruffianit on ehdottomasti porukan kantavia voimia. jos saa ws:ää suuremmaksi niin niistä tulee täydellisiä shock trooppeja, ja voittamattomia jos lyö ogren mukaan. 5gc keihäs on jokaisella lähitaisteluun pyrkivällä mukana lähes poikkeuksetta, ja jos tuuri käy priest of taal saa summon squirrels loitsun, yhden ehdottomasti veikeimmistä koko pelissäminä itsekkin pelaan ostlandereilla joukkooni kuuluu:
elder, priest of taal, 3* jager, 4*ruffian ja ogre
-
Europöpi
itselläni on juuri tuo loitsu, mieluummin käytän ogrella kahta nuijaa.... Harmi vaan että voi nousta 3:seen tuo ws jos ne ei sitten tule sankareiksiTugex kirjoitti:ruffianit on ehdottomasti porukan kantavia voimia. jos saa ws:ää suuremmaksi niin niistä tulee täydellisiä shock trooppeja, ja voittamattomia jos lyö ogren mukaan. 5gc keihäs on jokaisella lähitaisteluun pyrkivällä mukana lähes poikkeuksetta, ja jos tuuri käy priest of taal saa summon squirrels loitsun, yhden ehdottomasti veikeimmistä koko pelissäminä itsekkin pelaan ostlandereilla joukkooni kuuluu:
elder, priest of taal, 3* jager, 4*ruffian ja ogre
Best of Town Cryer. Tai on ne myös pari vuotta vanhas white dwarffissa, mutta BoTC on helpoin ratkaisu vaikkakin 17,5 juroo.kakkakorva kirjoitti:mistä ne
käppänöiden säännöt saa mordheimiin? :o
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Re: Mordheim warbandinne
Minä olen pelannu melkein kaikilla bändeillä ja mulla on Possujen, Varjoelffien ja Undeadien fikuja. Kohta ostan WHFB Skaven armi diilin ja käytän niitä fikuja sekä Mortissa että FB:ssä. Olen pelannut noin 2,5 vuotta, joten olen vielä jonkin sortin aloittelija. HEHE.Europöpi kirjoitti:elikkäs mikä se on ja mitä siihen kuuluu?, onko kuvia siitä?, kauan olet pelannut mordheimiä? :?
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
-
Brightstar
-
Warped Creme
Alotin Mordheimin ei-niin-kauan sitten, ja on pari peliä pelattukin (kampanjapeliä).
Warbandinä on urheat Liskomiehet, mutta tekeillä on myös dwarf warbandi.
Liskot koostuvat:
Ximnipot - Skink Priest (joka raahattiin ekan pelin jälkeen Pit Fighter stadiumiin, missä hän sai turpiin, mutta selvisi kuitenkin).
Tecuhtli - Saurus Totem Warrior (saanut pahan jalkavamman tänne asti).
Cuchu - Skink Great Crest (On saanut niin hurjat arvet että aiheuttaa pelkoa, ja hänet törkeästi ryöstettiin viime pelissä).
Xolot - Skink Great Crest (hän kasvoi vahvemmaksi, ja nyt hänellä on hurjat S 4).
3 Saurus Brave.
3 Skink Bravea
2 Skink Bravea.
Warbandinä on urheat Liskomiehet, mutta tekeillä on myös dwarf warbandi.
Liskot koostuvat:
Ximnipot - Skink Priest (joka raahattiin ekan pelin jälkeen Pit Fighter stadiumiin, missä hän sai turpiin, mutta selvisi kuitenkin).
Tecuhtli - Saurus Totem Warrior (saanut pahan jalkavamman tänne asti).
Cuchu - Skink Great Crest (On saanut niin hurjat arvet että aiheuttaa pelkoa, ja hänet törkeästi ryöstettiin viime pelissä).
Xolot - Skink Great Crest (hän kasvoi vahvemmaksi, ja nyt hänellä on hurjat S 4).
3 Saurus Brave.
3 Skink Bravea
2 Skink Bravea.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Mistäs nuo säännöt löytyy? Vai onko ihan itse keksimä Sotabändi?Darkstar kirjoitti:mul itelläni on tämmönen jengi... (B/W itch elffit)
Witch hag
-poisoned blades
attender
-DE sword
-sword
Assasin
-Repeater Crossbow
-sword
-dakka
3x warrior brides
-sword
-dakka
tää on ihan hyvä jengi mu alkaa yleensä pännii ku vastustaja alkaa valittaa noitten frenzystä....
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Oon middenheimereillä pelannut jo hetken aikaa. Tässä olis mun warbändi:
Adolf, captain: dakka, sword
Heinrich, champion: halberd
Hans, champion: dakka, hammer
Franz, junnu: 2-handed sword
Dieter, junnu: dakka, spear
2 swordsmen: 2xsword
2 warriors: dakka, hammer
1 marksman: blunderbuss
1 marksman: crossbow
On mulla myös örkki warbändi johon kuuluu örkkejä miekoilla ja kirveillä, gobboja speareilla ja kolme squiqqia.
Adolf, captain: dakka, sword
Heinrich, champion: halberd
Hans, champion: dakka, hammer
Franz, junnu: 2-handed sword
Dieter, junnu: dakka, spear
2 swordsmen: 2xsword
2 warriors: dakka, hammer
1 marksman: blunderbuss
1 marksman: crossbow
On mulla myös örkki warbändi johon kuuluu örkkejä miekoilla ja kirveillä, gobboja speareilla ja kolme squiqqia.
Meillä on juuri kampanja menossa (3 peliä pelattu) ja minun Shadow Warriors warband näyttää tältä:
Shadow Master
-Spear, Elf Bow, Light Armour, Shield
-Quick Shot
Shadow Walker
-Spear, Elf Bow, Shield
-Quick Shot
Shadow Walker
-Spear, Elf Bow, Shield
-Quick Shot
-Shadow Walker
-Spear, Elf Bow, Shield
-Quick Shot, Immune to Fear
Shadow Weaver
-Spear, Elf Bow
1x Shadow Warriors
-Spear, Elf Bow
+1S
Pitfighter
-Morning Star, Helmet, Spiked Gauntlet
Tommosella armeejalla olen voittanut epäkuolleet, possen (tosin se epäonnistui rout testissä Breaktroughissa samalla vuorolla kuin se olisi voittanut, se hyökkäsi
) ja toisen ottelun posseja vastaan hävisin.
Adarin
Shadow Master
-Spear, Elf Bow, Light Armour, Shield
-Quick Shot
Shadow Walker
-Spear, Elf Bow, Shield
-Quick Shot
Shadow Walker
-Spear, Elf Bow, Shield
-Quick Shot
-Shadow Walker
-Spear, Elf Bow, Shield
-Quick Shot, Immune to Fear
Shadow Weaver
-Spear, Elf Bow
1x Shadow Warriors
-Spear, Elf Bow
+1S
Pitfighter
-Morning Star, Helmet, Spiked Gauntlet
Tommosella armeejalla olen voittanut epäkuolleet, possen (tosin se epäonnistui rout testissä Breaktroughissa samalla vuorolla kuin se olisi voittanut, se hyökkäsi
Adarin
Bück dich befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich
-
Brightstar
Hmm... nuo ei oo kyllä Town Cryeristäkään. Town Cryerin Dark Elf listassa on heroina Highborn (leader), Sorsa, Beastmaster ja up to 2 Fellbladea (häsyelffiä). Henchmanneina corsaireja, shadeja ja up-to 2 cold one beasthoundia. Säännöt on vissiin Town Cryerissä 12.Darkstar kirjoitti:en oo ihan varma oks nää 100% viralliset mut ainakin nää käyttää samoja aseita ku viralliset dark elffit ja löytyy armybuilderista...Mistäs nuo säännöt löytyy? Vai onko ihan itse keksimä Sotabändi?
nii ja toi witch hag maksaa hulppeat 110 ilman equja...
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
bloodcrusher