Muistan vieläkin sen hesan fantsun 50% figualen, ja sai vielä määräalennuksen 15% yli 1000 mk:n ostoksista. Voitte kuvitella millaisen armeijan kanssa lähdin pois sieltä. Olin silloin ala-asteella jossain 4 luokalla. Oi niitä aikoja (huokaus).
Äitiltä. Synttäreillä saan kaikilta tutuilta ja sukulaisilta. Kotitöistä saan jotain 10 euroa kuukaudessa. Ei ole tulot päätähuimaavia, mutta kyllä niillä suurimmat tarpeet hoidetaan (esim. figut, karkki :lol: ,seedeet).
Kaikenlaisia maatalo ja metalli hommia kotona huimalla 4€ tuntipalkalla... Mitään kuukausirahaa en saa vaan rahaa saa ainoastaan työstä.Mutta eipä ole armeijaakaan ole tullut kuin 3000pts kolmessa vuodessa.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
mummo antaa yleensä jonkun viis euroo kun käyn siellä. ei oikeen muualtakaan saa,paitsi tietty jouluna,ja nytten kesänä pääsee ripille nii eiköhän sitte ala pikku ukkoja tulla
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
10€ viikko rahaa. Tuun olemaan nyt joulun jälkeen kukkakaupassa töissä n. 3h viikossa eli 15€ lisää. eli viikossa saan vaan 25€. Josta mun kihlattu vaatii säästämään 20€ tulevaa kotia varten. Mutta mä mielummin säästän se 5€ ja käytän se 20€ ukkoihin .
Mä en saa ollenkaa mitän vakituista viikko/kuukausi rahaa.Sanon vaan niille et mitä ostan...toki saanhan rahaa kesätöistä (4kesää ollu jo)ja nyt tilillä on noin 600€ ja olen lähdössä itävaltoihin laskettelemaan.
Siis mä tein sopimuksen saakuli kanssa...lensin lentokoneen WtC:tä päin ja kuolin. Sitten saakuli toi mut epäkuoleena takas ja nyt se kustantaa kaikki Warhammerit mitä ostan...niin ja tässä warhammer kyynikoille totuus! Warhammer on ilkeä! ajatelkaa mitä mäkin niiden eteen oon tehnyt!
(koska mailmassa ei koskaan tiedä niin tää viesti sitten ei ollut tosissaan joten älkää haastako mua oikeuteen. Eli en ole zompi enkä vamppyyri. Enkä lentänyt WTC päin, eikä ole diiliä saakuli kanssa.......tämä oli vitsi...doh )
... Inhoan teinejä, ne pomppii silmille ja saa nenilleen...