mitä mieltä ootte uudesta kamppanjasta: the fall of Medusa V
mitä mieltä ootte uudesta kamppanjasta: the fall of Medusa V
mun mielestä tää kamppanja on aivan erin omainen. kun kerrotaan mitä kukin hakee kyseiseltä planeetalta niin esim. ärkit hakevat ilma alukseensa romua, ig:t puollustavat planeetan väestöä ja tyranitsit havittelevat geeni evoluutiota uuteen licktoriin, joka varmasti onnistuukin koska figu on jo valmistettu.. Mitä tästä syntyy?? : no SOTA!!
eli juoni kulkee ja sotaa on paljon toiseksi on hienoa, että markkinoille tulevat
uusi kaupunki ja/tai sitten voi ostaan yksittäisiä taloja joita voi kasata vaikka päällekkäin.. minun mielestä uusi kamppanja on mahtava (niin kuin jo mainitsi)
eli juoni kulkee ja sotaa on paljon toiseksi on hienoa, että markkinoille tulevat
uusi kaupunki ja/tai sitten voi ostaan yksittäisiä taloja joita voi kasata vaikka päällekkäin.. minun mielestä uusi kamppanja on mahtava (niin kuin jo mainitsi)
Mainio tekosyy maalata uusi armeija. Itse en niistä törkeän kalliista tönöistä perusta. Mieluummin teen käsin omaperäisen näköisiä kuin ostelen massateinituotantoa.
Kamppanjan juoni nyt ei päätä huimaa. Kaikille on kehitelty jokin tekosyy mennä samaan pisteeseen (X,Y,Z) ja pistää turpaan jokaista vastaantulijaa.
Kamppanjan juoni nyt ei päätä huimaa. Kaikille on kehitelty jokin tekosyy mennä samaan pisteeseen (X,Y,Z) ja pistää turpaan jokaista vastaantulijaa.
ai,mihin tarvitset teko syyn 40k:ssa?;)en nyt tiedä itse kampanjasta,loistava tekosyy tosiaan rahastaa niillä 120eken rakennuksilla porvari kakruja joilla on liikaa rahaamr.tp kirjoitti:Mainio tekosyy maalata uusi armeija. Itse en niistä törkeän kalliista tönöistä perusta. Mieluummin teen käsin omaperäisen näköisiä kuin ostelen massateinituotantoa.
Rakennukset ovat kahdenkymmenen euron hintaisia, ja ainakin itse ajattelin ainakin yhden ostaa. Todella tyylikkäitähän ne ovat. Saa myös konversio-osia maaston rakentamista varten. Battle mat sen sijaan on täysin luokatonta kuraa.Anaheim kirjoitti:ai,mihin tarvitset teko syyn 40k:ssa?;)en nyt tiedä itse kampanjasta,loistava tekosyy tosiaan rahastaa niillä 120eken rakennuksilla porvari kakruja joilla on liikaa rahaamr.tp kirjoitti:Mainio tekosyy maalata uusi armeija. Itse en niistä törkeän kalliista tönöistä perusta. Mieluummin teen käsin omaperäisen näköisiä kuin ostelen massateinituotantoa.
Kamppanjan juoni nyt ei päätä huimaa. Kaikille on kehitelty jokin tekosyy mennä samaan pisteeseen (X,Y,Z) ja pistää turpaan jokaista vastaantulijaa.mutta muuten...eipä se kampanja mitään uutta ja ihmeellistä tarjoa...
En itse kampanjaa sinänsä odota, mutta Cities of Death-upgradea kylläkin. Sitä on odotettu. Viimeinkin pääsee pelaamaan kaupunkitaisteluita, vanha Cityfight-codexi alkoikin olla jo aikansa elänyt.
Mä oon miettiny että siihen battlemattoon ja raunioihin vois investoida, kun tuo perus ruoho-battlemat ja puut+kukkulat on vähän fabaa. Ja kun mä oon maaston suhteen aika saamaton tuon tee-se-itse -puolen suhteen, niin noi kyllä kuulostaa aika hyvältä.
Kampanja sitten muuten saattaa olla perus-höpöhöpöä, mut saahan siinä kaikki uudet ja hianot figut.
-A
Kampanja sitten muuten saattaa olla perus-höpöhöpöä, mut saahan siinä kaikki uudet ja hianot figut.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
no perhana,meikäläinen löysi netti storesta vaan sen 120E setin jossa tuli muutama rakennus,jos ne on 20/kpl,niin saattaapa pari hyvinkin tarttua matkaan...Karu kirjoitti:
Rakennukset ovat kahdenkymmenen euron hintaisia, ja ainakin itse ajattelin ainakin yhden ostaa. Todella tyylikkäitähän ne ovat. Saa myös konversio-osia maaston rakentamista varten. Battle mat sen sijaan on täysin luokatonta kuraa.
En itse kampanjaa sinänsä odota, mutta Cities of Death-upgradea kylläkin. Sitä on odotettu. Viimeinkin pääsee pelaamaan kaupunkitaisteluita, vanha Cityfight-codexi alkoikin olla jo aikansa elänyt.
Oikeasti, battlemat on kuraa. Se on siis pelikentän kokoinen paperi, johon on painettu kuvia kivröykkiöistä sun muusta, minkäänlaista tekstuuria ei ole. Suosittelen ennemmin, että teet itse pelialustan. Rakennukset sen sijaan ovat todella hianoiteja.Abu kirjoitti:Mä oon miettiny että siihen battlemattoon ja raunioihin vois investoida, kun tuo perus ruoho-battlemat ja puut+kukkulat on vähän fabaa. Ja kun mä oon maaston suhteen aika saamaton tuon tee-se-itse -puolen suhteen, niin noi kyllä kuulostaa aika hyvältä.
Kumpaan tekosyyhyn viittaat, laiskuuteeni maalata armeijoita vai fluffilliseen kohtaamiseenAnaheim kirjoitti:ai,mihin tarvitset teko syyn 40k:ssa?;)en nyt tiedä itse kampanjasta,loistava tekosyy tosiaan rahastaa niillä 120eken rakennuksilla porvari kakruja joilla on liikaa rahaamr.tp kirjoitti:Mainio tekosyy maalata uusi armeija. Itse en niistä törkeän kalliista tönöistä perusta. Mieluummin teen käsin omaperäisen näköisiä kuin ostelen massateinituotantoa.
Kamppanjan juoni nyt ei päätä huimaa. Kaikille on kehitelty jokin tekosyy mennä samaan pisteeseen (X,Y,Z) ja pistää turpaan jokaista vastaantulijaa.mutta muuten...eipä se kampanja mitään uutta ja ihmeellistä tarjoa...
Mitä netissä kelluvasta PDF:stä on selvinnyt (olettaen että oli virallinen), niin Tyranideille tulee mielenkiintoisia listoja testattavaksi. Hiukan alitehoisilta tuntuivat, mutta ainakin pääsee käyttämään Red Terroriakin pitkästä aikaa ilman kyselyjä. Ja haaste haasteena. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
teko syy..
minun mielestäni 40k mailmassa ei tarvitse tekositä.. tai mitään sellaisiamr.tp kirjoitti:Mainio tekosyy maalata uusi armeija. Itse en niistä törkeän kalliista tönöistä perusta. Mieluummin teen käsin omaperäisen näköisiä kuin ostelen massateinituotantoa.
rakennukset
aion itse ainakin ostaa yhden rakennuksen ellen sitten osta koko kaupungkia, koska elokuussa ovat synttärini. minun mielestäni kaupungit, thedas alueet ja sen semmoiset ovat upeimpia maastoja mitä tiedän.
- OneManArmada
EIKÖS NIITÄ rakennuksia saa hienompia tehdä ihan itse? itse en tuommoista valmismuovia ala ostelemaan....
Jos fantsu pistää kampanjan rattaisiin hyppään ehkä mukaan nurglellani...
Lähinnä teen rakennukset itse..koska tykkään askarrella.
Kampanja kuulosta kyllä kivalta, ja kesälomalle tarviisi vaikka yhtä-sun toista tekemistä...
Jos fantsu pistää kampanjan rattaisiin hyppään ehkä mukaan nurglellani...
Lähinnä teen rakennukset itse..koska tykkään askarrella.
Kampanja kuulosta kyllä kivalta, ja kesälomalle tarviisi vaikka yhtä-sun toista tekemistä...
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
ketkä osallistuvat ja millä joukoilla?
minä aion kyllä itse ainakin osallistua siihen, koska ainahan kesä lomalla kaipaa tekemistä
minä kerään 40k örkkejä ja kaseen semmoisen 1000 armeijan mukaan ja lähden sotaan!! ketkä teistä aikovat osallistua? ja millä?
tämä kamppanja on yksi muiden joukossa, mutta ainahan niitä lisää saa tulla
tämä kamppanja on yksi muiden joukossa, mutta ainahan niitä lisää saa tulla
- Nicodemus von Traube
Nuo laadukkaat ja yksityiskohtaiset (joo-o, on ne hienoja. Sen mitä niitä Fantasipeleissä hypistelin) talon palaset ovat kyllä nannaa.
Itselläni ei yksinkertaisesti riitä aika alkaa väsäämään maastoa (kaikki figu aika menee rakkauteeni maalaukseen) joten kyllä kelpaa. Ainahan itsetehty maasto on itsetehtyä, eikä sen arvoa alenna se että maastoa saa valmiinakin. Joten itse maastoa tekevien ei tarvitse pelkästään sen takia dissata tätäkään.Ei teidän maastoa kukaan väheksy, päinvastoin.
Itselläni ei yksinkertaisesti riitä aika alkaa väsäämään maastoa (kaikki figu aika menee rakkauteeni maalaukseen) joten kyllä kelpaa. Ainahan itsetehty maasto on itsetehtyä, eikä sen arvoa alenna se että maastoa saa valmiinakin. Joten itse maastoa tekevien ei tarvitse pelkästään sen takia dissata tätäkään.Ei teidän maastoa kukaan väheksy, päinvastoin.
15mm for teh win
- Cannonfodder
Ymmärtääkseni kaikilla roduilla on omat tavoitteensa meduusa-planeetan suhteen.Lancer-91 kirjoitti:Itse odottelisin ihan fluffin kulkemista. Muuten mitkä muut armeijat siihen osallistuu kuin nidit,ig ja kaaos?
Btw, kaksi ensimmäistä fläsh-teaseriä löytyy ainakin australian GW:n meduusa-sivuilta:
http://medusav.au.games-workshop.com/as ... easer1.htm
http://medusav.au.games-workshop.com/as ... easer2.htm
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."