mitä mieltä ootte uudesta kamppanjasta: the fall of Medusa V

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Jonkun pitäisi panostaa teasereihin vähän enemmän... laimeaa..
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
robo

Viesti Kirjoittaja robo »

Lancer-91 kirjoitti:Haluaisin lisää tietoa. Onko kellään linkkiä voi oliko tuosta white dwarfissa?
tuosta taisi olla juu uusimmassa white dwarfissa, mutta en ole ihan varma.. ;)
mauno
Valvoja

Viesti Kirjoittaja mauno »

robo kirjoitti:
Lancer-91 kirjoitti:Haluaisin lisää tietoa. Onko kellään linkkiä voi oliko tuosta white dwarfissa?
tuosta taisi olla juu uusimmassa white dwarfissa, mutta en ole ihan varma.. ;)
Jos ainoa asia viestissä mitä aiot postata on, että "Saattaa olla, en ole varma", niin jätä mielummin postittamatta. Tällaisesta ei ole juuri hyötyä kenellekään. Olit kuitenkin oikeassa. White Dwarf 316:ssa on pari sivua Medusa V-kampanjasta. Paljon tietoa ei kuitenkaan siitä heru. WD 317:n mukana tulee erillinen kampanjavihkonen, jossa lienee kerrottu hieman enemmän. Lisäksi kampanjan nettisivut avautuvat 7.6.2006.
Cannonfodder

Viesti Kirjoittaja Cannonfodder »

Eipä tuonne sivuille juuri materiaalia ole vielä kertynyt. Amatöörimäisiä teasereita julkaisevat tasaisen tappavaan tahtiin. Hieman köyhiltä ja hätäisesti yhden ihmisen tekemiltä ne vaikuttivat. Musiikit luonnollisesti nyysitty DoW:ista. Tehosteet ovat melko mitäänsanomattomia, erityisesti tuo planeetan poksahdus Australian sivuversiossa tuo mieleen mattopaukun jota seuraa nallipyssyn laukaus.

Tietysti flash animaatiot ovat vaikea laji ja still kuvilla kerronnassa on omat haasteensa, mutta olisivat voineet katsoa mallia vaikkapa Milan Kolarovicin World war II memoirs pätkästä. (Special Edition 21.6 Mb Zip.)

Olen kuitenkin toiveikas itse kampanjan suhteen. Viitsisikö joku uusimman White dwarfin omistava vilkaista lehdestään millä päivämäärällä itse ilmoittautumisen oli tarkoitus alkaa?
"Only the dead have seen the end of war."
AUTS

Viesti Kirjoittaja AUTS »

rekisteroityminen alkaa 21.6
kampanjan alkaa 5.7
(korjatkaa jos olen väärässä)
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
Farseer of Biel-tan

Re: ketkä osallistuvat ja millä joukoilla?

Viesti Kirjoittaja Farseer of Biel-tan »

robo kirjoitti:minä aion kyllä itse ainakin osallistua siihen, koska ainahan kesä lomalla kaipaa tekemistä :D minä kerään 40k örkkejä ja kaseen semmoisen 1000 armeijan mukaan ja lähden sotaan!! ketkä teistä aikovat osallistua? ja millä?

tämä kamppanja on yksi muiden joukossa, mutta ainahan niitä lisää saa tulla :)
Hei halooo. Sinne otetaa 1hq, 1elite, 2trooppia(2 squadia), 1fas attack (1squadi tai vehicle squadron) ja 1heavy support. Ite aattelin tällasta; hq: farseer ja body guardina warlock, elite striking scorpion squad eksarkilla scorpion´s clawilla ja muilla herkuilla, troop: 2x8 squad guardianeja, fast attack: swoopping hawk squad eksarkki voimamiekalla ja kaikilla herkuilla, heavy support: wraithlord kirkkaalla keihäällä(bright lance)
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
world eater

Viesti Kirjoittaja world eater »

juup pitää katsella miten se tästä etenee ehkä itsekkin vois tohon osallistua..

@ farseer of biel tan : Kai meinasit pistää nuille guardian squadeille tähtikanuunat ? Ja fast attackiin suosittelen paljon enemmän vypereitä kuin swooppareita ;)
40k: Eldar&CSM&Ultramarines
Faba : High Elves
Slaughter Master

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

Aion osallistua kyseiseen kampanjaan Puolenkuun Peleissä.
Farseer of Biel-tan

Viesti Kirjoittaja Farseer of Biel-tan »

world eater kirjoitti:juup pitää katsella miten se tästä etenee ehkä itsekkin vois tohon osallistua..

@ farseer of biel tan : Kai meinasit pistää nuille guardian squadeille tähtikanuunat ? Ja fast attackiin suosittelen paljon enemmän vypereitä kuin swooppareita ;)
Itekin ajattelin tota mutta kun ei vaan ole tarpeeks rahaa:( Guardianeille saan ehkä tähtikanuunat ja ei ole kuin yksi vyper.
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
Darkside

Viesti Kirjoittaja Darkside »

Sinänsä koko kesäkampanja on ilmainen mutta että GW saisi jotain takaisin, on tietenkin julkaistava eri armeijoille uusia versioita vanhoista hahmoista tai sitten jotain ihan uutta. Tuo iso boksi mistä joku puhuikin sisältää yli 20 sprueta mistä saa koottua 10 rakennusta. Ja setti maksaa 160 euroa. Kesäkuussa ilmestyy itse lisäosa mikä korvaa samalla vanhan Codex: Cityfightin. White Dwarfin mukaan GW:llä on nyt mahdollista siirtää käsin veistetty hahmo tietokoneelle ja muokata muovimallista huippuyksityiskohtainen jollain lasertekniikalla vanhan muottiin valamisen sijasta. Siitä syystä uudet rakennukset tulevat nyt eivätkä silloin kun alkuperäinen Cityfight ilmestyi. Itse ajattelin hommata noita rakennuksia ja väsätä asianmukaisen pöydän, jos ei kampanjan niin omien pelien vuoksi.
"Opinions are like assholes, everybody has one."
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Darkside kirjoitti:Tuo iso boksi mistä joku puhuikin sisältää yli 20 sprueta mistä saa koottua 10 rakennusta. Ja setti maksaa 160 euroa.
28 spruea, avasin boksin viime viikolla ja pengoin sisältöä. Kuten eräs GW:n setä sanoi, tuo on luultavasti firman paras diili ikinä asiakkaan näkökulmasta. Hintaa melkein armydealin verran, mutta muovitaloiksi aika hiivatin nätin näköisiä. Yksityiskohtaa on sen verran, että talot saa halutessaan maalattua pikaisesti spraylla pelikuntoon tai nyperrettyä detaljien kanssa niin pitkään kuin haluaa.

Noita 160 euron bokseja ei muuten ole varmaan viikkoon enää ollut GW:n varastossa, eli kauppojen hyllyillä olevat ovat viimeiset. Näitä seuraavat ne pienemmät boksit ja yksittäiset talot, jotka maksavat suhteessa enemmän.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”