Fulgrimin Areena II - Taistelut ohi

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Servant

Viesti Kirjoittaja Servant »

Seuraava Areena: mitäs tässä pitäisi muuttaa, vai onko nykyinen konsepti täysin hyvä? Pistekattoa nostamalla saataisiin taas variaatiota, mutta sitten ei enää IG:llä olisi varteenotettavasti asiaa matseihin. Lisäwoundit toivat tähän areenaan jo Sondin ja Dire Avengerin, se lisäsi huomattavasti osanottajien mahdollisuuksia. Onko jotain yhtä tehokasta keinoa tehdä tästä vielä viihdyttävämpi ja taistelijoista monipuolisempia? Olisiko oma topic tätä varten aiheellinen?

Tämä kaikki tietysti sillä oletuksella, että infernaalinen areenamme saa jatkoa - Coridus?
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Miten olisi ihan 10 korotus taas?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Nocharim

Viesti Kirjoittaja Nocharim »

Hyvin näinkin on mennyt. Tosin tuon taistelusysteemin kannattaa muuttaa takaisin 1 areenan tyyliin eli lohkot veks. Tämä tosin on hieman työläämpi, mutta jännittävämpi taistelutyyli.
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Noh niin, nyt kun tämäkin areena on saatu enemmän tai vähemmän onnellisesti päätökseen, olen avoin ehdotuksille. Ihan mitä tahansa, koski se sitten pisterajoja, sääntöjä, lohkorakenteita tai vaikka tarinointia itseään.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Darius

Viesti Kirjoittaja Darius »

Mielestäni seuraavaan areenaan pitäisi sallia Monstrous Otuksetkin. Esimerkkinä Hive Tyrant maksaa 75 pistettä, eli olisi 55 pistettä erilaisiin kamoihin, eikä se olisi silti epäreilu. Tosin ehkä pitäisi rajoittaa, ettei kuitenkaan mitään jolla on armor value. Tämä on vain minun ehdotukseni, jossa on luultavasti jonkinlaisia puutteita, mutta olisi kivaa jos saisin tulla seuraavaan areenaan vähän isommalla otuksella :)
Bep.
Coridus

Tuota varten voisi erikseen tehdä vaikka Monster Areenan, johon otetaan vain VDR-otuksia. Voisi olla ihan mielenkiintoista. :P
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Nocharim

Ei missään tapauksessa monstronuksia. Areena on täynnä juustoisia ilman niitäkin. Ja tuohan olisi potku nivusiin pienemmille eliöille kuin tyranideille ja kaamokselle. Aaveherra ja Carnifex teloisivat muita vaikka kaksi kerrallaan samoin tekisi tyrantti ja statureprinssit.

Eli joo ei kiitos MCreatureita ellei sitten laita niitä aivan omaan sarjaansa. IMHO.

Ndit: Coridus ehti siis ensin.
Darius

Viesti Kirjoittaja Darius »

Coridus kirjoitti:Tuota varten voisi erikseen tehdä vaikka Monster Areenan, johon otetaan vain VDR-otuksia. Voisi olla ihan mielenkiintoista. :P
Kiva idea, jaksatko sinä Coridus sitä tehdä, vai jätetäänkö idea hautumaan?
Bep.
Coridus

Jätetään näin aluksi hautumaan. Kolmannen tavallisen areenan jälkeen luulisin vaihtelun virkistävän muitakin kuin minua.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Käviskö joskus 2vs2 turnaus? Omasta mielestäni se olisi ihan jees ja sais vähän vaihteluakin näihin tavallisiin turnauksiin.
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Ja minähän olen seuraavassa! Ainoa mikä tästä hommasta ei ole selvinnyt on noiden kursivoitujen fluffien rooli.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Sehän on ihan ropetusta.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Nocharim

Ropetusta sehän on ja sillä korostetaan sen olevan IC eli In Character eli pelataan hahmona. Mainio lisä näihin odotustaukoihin taisteluiden välillä näin pelaaja passiivisessa pelissä.
Kuutamo

Viesti Kirjoittaja Kuutamo »

Mukana vaikka mikä on. Hahmoni kiillottaa jo aseitaan...
pollock

Viesti Kirjoittaja pollock »

Kyllähän se olis coolia saada taas uusi areena. Mutta kyllä tähän varmaan vetäjällekin pieni tauko kelpaa... Mutta seuraavaan tosiaan tulossa uudella hahmolla.

Mitä muutoksiin tulee niin ne monsterit kyllä jätetään ihan suosiolla pois, ne ei vaan sovi sen takia kun ne murskaa kaiken, yhyyy! Ja pistemäärä on IMO ihan okei, koska jos tästä lähdetään lisäämään niin kohta on osallistujina pelkkiä juustomariineja ja kaaoksia. Toi lohkosysteemi oli musta ihan hyvä ja toimi juuri niinku pitääkin.
Long must one study to gain knowledge of the netherworld, but time is of little concern to an undying scholar.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

itse voisin vetää jonkun pieni muotoisen areenan, jossa olis vaikka 20 osanottajaa.tosin en omista kuin 2 codexsii joten tarvin kaikki tiedot ilmoittautumisen mukana....jos porukka innostuu niin voin pitää sen, säännöt kopioisin vanhemmista areenoista ja vähän muuttaisin niitä...pistehinttaa ehkä 10p ylöspäin?

-heretic
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Jurpo

teepä niin

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Tee niin, mutta voisit kokeilla lukumääränä 16:n maagista lukua. Se etenee siis lopulliseen voittajaan ilman pisteytyksiä. Ehkä yksi tai kaksi varajäsentä niiden lisäksi.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Heretic
Peliporukkavalvoja

äh, tarkoitinkin tuota 16 mutta oon niin tuubassa että menin sekoileen kahteenkymmeneen :D
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Joo, trilogian kolmatta osaa kehiin vaan. :D Kaaoslordini, joka nukkui pommiin eikä ehättänyt kakkosmättöön, teroittelee jo miekkaansa eikä siltä kirskumiselta saa nukuttua...
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Heretic
Peliporukkavalvoja

senkun ilmoittaudutte :D
Ville Oulusta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”