Viel fiilikset:
GW:een turnaus (ja mun munqq)
GW:een turnaus (ja mun munqq)
No tänää GW:eeveellä oli sitten 300pistaan joukko turnaus(ei osallistumis maksuu) eli kaikkilla 1 armeeja hyvis tai pahis jos 1ws1 pelejä jos hyvikset voittaa sen pelin niin niille 1 piste ja niin edelleen ja ne jotka voittaa kokonais pisteissä niin ne kaikki saa palkinnon no pelasin hyviksillä mutt pahikset voitti 7-0 "Pah taidettiin hävitä."Ajatttelin mutta sitte staffi paukauttaki ett: "No koska te nyt jaksoitte tulla tänne niin saatte kaikki tämmöset." ja kanto peli pöydälle Attac of weathortop(eiosaakirjottaa) boksin . No ihan kiva ei maksa mitään mutta palkinto 35 egee (tosin figuina mutt silti). No kohta sinne tulee uus turnaus joku 9.kesäkuuta tais olla niin sinne tuute sittte kaikki!
Viel fiilikset:
(huu pelottavat 3 hymiää taidan maistaa kohta banaania) Ja pelien kulusta joku muu saa kertoo tarkemmin joka jaksaa tosin sen voin sanoo ett yks peli kesti joku 5 minsaa proo(banzgo) ws ekakertalainen reiluu . Onks jotain muitaki sotulaisii siel turnauksessa ku mä ja banzgo?
Viel fiilikset:
Saako tuol pelaa pohjamaalatuilla jampoilla entä onko proxyt sallittui? Ja osaako ne Staffit (ihan oikeasti) lotrin säännöt ku tuol Hesan fanassa demo-pelattiin ni se GW:n jannu alko soveltaa 40k:n sääntöjä lotriin..
"Do what you must, do all you can, break all the fucking rules and go to hell with Superman and die like a champion ye hey!"
Turnauksissa yleensä oletetaan että pelaajat osaavat itse ne säännöt, jolloin henkilökunnan sääntötuntemuksella ei ole niin merkitystä.MacaronI kirjoitti:Saako tuol pelaa pohjamaalatuilla jampoilla entä onko proxyt sallittui? Ja osaako ne Staffit (ihan oikeasti) lotrin säännöt ku tuol Hesan fanassa demo-pelattiin ni se GW:n jannu alko soveltaa 40k:n sääntöjä lotriin..
Demoissa ei yleensä ole aikaa muistella miten ne oikeasti menee (eivät kaikki Outriderit kuitenkaan kaikkia pelejä pelaa/osaa täydellisesti), siellä pointtina on pelin nopea esittely eikä niinkään sääntöjen pikkutarkka soveltaminen.
S.
Et sinäkään nimittäin toinen turnaus on tulossa.Elladan kirjoitti:Et tainnut lukea ensimmäistä viestiä, se turnaus meni jo.
GW:n seinällähän siitä luin ja en oo ihan 100% varma mutt kummiski siihen on viel aikaa niin ehtiihän sen viel tarkistaa mutta luulen että tällä kerralla vain voittaja saa sen palkinnon (jos sekään).amaster kirjoitti:Turnaus alko kiinnostaa Mistä sait tietää siitä?
Ja voisitko tarkistaa sen 9 kesäkuuta onks se sillon. Ois kiva tulla.
No niistä proxxsyistä en tiiä mutt tuskinpa . Siin Morja akademyssä ne jotku vähän soveltaa niitä sääntöjä mutta mitäs väliä sillä on koska me osataan ne säännöt niiin hyvin ettei staffeja tarvita sääntöjä kertomaan.MacaronI kirjoitti:Saako tuol pelaa pohjamaalatuilla jampoilla entä onko proxyt sallittui? Ja osaako ne Staffit (ihan oikeasti) lotrin säännöt ku tuol Hesan fanassa demo-pelattiin ni se GW:n jannu alko soveltaa 40k:n sääntöjä lotriin..
- pikkupoika
Tämän viikon perjantaina (9.6.) on tuo seuraava 300p turnaus ja olen sinne ajatellut tulla. Olisi mukava tietää monelta turnee alkaa, niin osaisi olla ajoissa paikalla.
Pelaajien maksimi määrähän on 10kpl, niin meinaatteko, että kukaan ei jää pois pelistä liian suuren osallistuja määrän vuoksi?
Pelaajien maksimi määrähän on 10kpl, niin meinaatteko, että kukaan ei jää pois pelistä liian suuren osallistuja määrän vuoksi?
"Do what you must, do all you can, break all the fucking rules and go to hell with Superman and die like a champion ye hey!"
Olipa aikamoinen turnaus meitä oli 4,(Mä,Banzgo,Jugevaqtus ja joku amerikkalainen/englantilainen joka ei puhunut suomea) 1 pahis ja 3 hyvistä jouduin pahisksille 123 ja pääsisin hyviksille 456 ja nopasta tuli 5 okei tässä vaiheessa turnee oli ohi mun kannalta . No eka pelasin tämmösen pelin:
Aragorn heposella 1 nihti ja yks perus gondor warru ws mun käppänät Dain 6 ampujaa ja lopuilla pisteillä kazard kuardeja no ottelu meni siinä ett ammuin ne perus ukot kuoliaaks ja Aralta hepan sitte trapitan sen loppu pelin ajalta ara woittaa kaikki faitit ja tappo kaikki kääpiöt parissa wuorossa no siinä eka peli.
Peli num:2 `warffit vastaan Bazgon welffit 1 boxi muowi haltsuja ja legolas miinus 2 welf ampujaa no lyhyesti sanottuna hävisin sen ja heitin fighteissä 1. koko ajan.
Sen mun tii kawrin eka peli meni silleen ett sillä oli Neccromancer ja örkkejä vastaan Banzgo ja se waa ampu sen örkit ja se oli siinä
Turnaus loppu mulla siihen ku migreen kohtaus ylätti ja jouduin lähyemään kesken pois ja woittajat sai muistaakseni molemmat 10€ plisterin tai jotain sen luokkaa. Olipa taas laatu turnaus jonka oisin wiimeinki voittanu mutt se yks 4 + nopan heiton takia menetin mahikseni mielummin olin hävinnyt reilusti. No ainaki jotku woitti tällä kjertaa.
Strideredit: Niin ja pelatiin ylättys yllätys pitched battlea (tosin wähän erikoisella deploiaamisella).
Aragorn heposella 1 nihti ja yks perus gondor warru ws mun käppänät Dain 6 ampujaa ja lopuilla pisteillä kazard kuardeja no ottelu meni siinä ett ammuin ne perus ukot kuoliaaks ja Aralta hepan sitte trapitan sen loppu pelin ajalta ara woittaa kaikki faitit ja tappo kaikki kääpiöt parissa wuorossa no siinä eka peli.
Peli num:2 `warffit vastaan Bazgon welffit 1 boxi muowi haltsuja ja legolas miinus 2 welf ampujaa no lyhyesti sanottuna hävisin sen ja heitin fighteissä 1. koko ajan.
Sen mun tii kawrin eka peli meni silleen ett sillä oli Neccromancer ja örkkejä vastaan Banzgo ja se waa ampu sen örkit ja se oli siinä
Turnaus loppu mulla siihen ku migreen kohtaus ylätti ja jouduin lähyemään kesken pois ja woittajat sai muistaakseni molemmat 10€ plisterin tai jotain sen luokkaa. Olipa taas laatu turnaus jonka oisin wiimeinki voittanu mutt se yks 4 + nopan heiton takia menetin mahikseni mielummin olin hävinnyt reilusti. No ainaki jotku woitti tällä kjertaa.
Strideredit: Niin ja pelatiin ylättys yllätys pitched battlea (tosin wähän erikoisella deploiaamisella).