Kiitti jo käteen
WD tilauksen jatko ?
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
WD tilauksen jatko ?
Tuli tossa mieleen kun oon nyt tilannu wd lehtee 1 vuoden ja tuli se tilauksen uusimis lappu ja en tiiä miten sen täyttää kun en muista miten sen sillon kaupassa täytettiin? Joten voisiko joku edes kirjottaa mitä siinä lukee niissa kohdissa olisi kiva saada joteain selvil kun en oo mikää enkku higu.
Kiitti jo käteen
Kiitti jo käteen
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
-
Elven-captain
- Viesti:
Katselee kuvia ja mahdollisesti harjoittelee englantia. Mikset samantien kysy miksi hän harrastaa harrastusta jossa kaikki on käytännössä englanniksi?
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
- Ogre_dude
Siis osaan jotenkin englantii mutta siis en niin sana tarkkaa joten en tiiää ihan kaikke ja tiedoks jos kysyn vanhemmilta tulisi kauhee hiljaisuus ja heinäsirkat alkaa sirittää koska olen heitä parempia kyseisessä kielessa.
Ja nyt olen saanut selville joteain eikö sitä voisi esim viiä hesään ja antaa jollekin myyjälle ja sanoo täytä toi ja lyö rahat käteen.
Ja nyt olen saanut selville joteain eikö sitä voisi esim viiä hesään ja antaa jollekin myyjälle ja sanoo täytä toi ja lyö rahat käteen.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
Itseasiassa motivaatio sen suhteen on kohdallaan kun on aito huoli lehden tulemisen loppumisesta.JPU kirjoitti:Hän ei selvästikään ole kovin motivoitunut edes ottamaan selvää mitä lehdessä lukee, kun ei viitsi tehdä edes lomakkeen suhteen sitä, joten oppimisarvo on alhainen. Ja WD on perin kallis pelkäksi kuvalehdeksi, muutenkin se on ylihinnoiteltu sisältöönsä nähden, joka on melko tasotonta.
Eikä se mikään kallis lehti ole. Etenkin jos on niput kunnossa (8€kk = halpa). Sisällön taso heittelee, juu-u, mutta se ei liene tämän keskustelun aihe.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Soitappa GW:n suomen myymälään (numero on jossain sotussakin mainittu) olen satavarma että heitä kiinnostaa auttaa sinua tässä.Ogre_dude kirjoitti:Siis osaan jotenkin englantii mutta siis en niin sana tarkkaa joten en tiiää ihan kaikke ja tiedoks jos kysyn vanhemmilta tulisi kauhee hiljaisuus ja heinäsirkat alkaa sirittää koska olen heitä parempia kyseisessä kielessa.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Ogre_dude
Siinä olette oikeessa että se ei ole mikään kallis lehte laskeskelin että se tulee halvemmaks kun Aku Ankka :O eli ei mikään kallis.
Ja totta kai sitä on huolissaan kun se loppuu kun on jus alkanut jotyain kiinostavaa tapahtuu (puhun siis siitä "the fall of medusa V" jutusta) niin onhan sitä jatkettava.
Ja totta kai sitä on huolissaan kun se loppuu kun on jus alkanut jotyain kiinostavaa tapahtuu (puhun siis siitä "the fall of medusa V" jutusta) niin onhan sitä jatkettava.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
Öö.. Laskeppas kuinka monta Ankkaa tulee vuodessa.(Kerran viikossa) Vertaa WeeDeitten määrään vuodessa.(Kerran kuukaudessa)Ogre_dude kirjoitti:Siinä olette oikeessa että se ei ole mikään kallis lehte laskeskelin että se tulee halvemmaks kun Aku Ankka :O eli ei mikään kallis.
Kannattaa varmaan marssia lähimpään GW:seen ja kysellä neuvoja sieltä.
Auttavat varmasti.
"D'oh!"
-Homer J. Simpson
-Homer J. Simpson
- Ogre_dude
Joo lasken uusiks ja marssin gw:seen...
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
Outo käytäntö indeed, eikös suurimmassa osassa(ainakin suomalaisista lehdistä) kestotilaus mene niin, että se tulee niin kauan, kun laskut maksetaan ja kun ei halua enää, niin ilmoittaa että lopettaa tilauksen.mr.tp kirjoitti:Itsellä tämä WD:n uusiminen on ollut kohtalaisen hankalaa, joka kerta kun sen tein niin piti viestiä pistää ja tivat missä ihmeessä lehti kuppaa
Niinhän se menee, jos wd:tä saisi kestotilauksena. Sitä kun nyt vain sattuu jostain hölmöstä rahastussyistä saavan vain yhden taikka kahden vuoden kertatilauksina.Jc42 kirjoitti:Outo käytäntö indeed, eikös suurimmassa osassa(ainakin suomalaisista lehdistä) kestotilaus mene niin, että se tulee niin kauan, kun laskut maksetaan ja kun ei halua enää, niin ilmoittaa että lopettaa tilauksen.mr.tp kirjoitti:Itsellä tämä WD:n uusiminen on ollut kohtalaisen hankalaa, joka kerta kun sen tein niin piti viestiä pistää ja tivat missä ihmeessä lehti kuppaa
Itse uusin juuri viimekuussa kahden vuoden tilaukseni. Sen kun vain asteli Helsingin GW:hen ja löi rahat tiskiin. Se hyvä puoli siinäkin firmassa on, että raha kelpaa aina ja palvelua saa vaikkei tahtoisikaan.
Kyllähän kestotilaus on aina parempi kustantajalle. Ei tarvitse jännittää että tuleeko lisätilaus vai ei. TOivotaan että tilaaja vähintään unohtaa perua tilauksensa...Scythas kirjoitti: Niinhän se menee, jos wd:tä saisi kestotilauksena. Sitä kun nyt vain sattuu jostain hölmöstä rahastussyistä saavan vain yhden taikka kahden vuoden kertatilauksina.
Tässä varmaan brittilässä jokin laki tai säädös miksi näin. Muuten en ymmärrä miksi kestotilaus olisi mahdoton.
-
Janne Forsell
- Viesti:
Rahastussyistä... ehei pojat. Suomessa kestotilaus on hyvin usein se kalliimpi tapa tilata lehteä (esim. Pelit oikein loistava esimerkki): Kestotilaajilla on oma hintansa, jota on aivan turha heilutella uusien tilaajien toivossa: Määräaikaistilauksen hinta sitten on usein naurettavan alhainen uusien lukijoiden kalastelemiseksi - uudet lukijat saavat nannaa kestotilaajien kustannuksella.Scythas kirjoitti: Sitä kun nyt vain sattuu jostain hölmöstä rahastussyistä saavan vain yhden taikka kahden vuoden kertatilauksina.