WD tilauksen jatko ?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

WD tilauksen jatko ?

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Tuli tossa mieleen kun oon nyt tilannu wd lehtee 1 vuoden ja tuli se tilauksen uusimis lappu ja en tiiä miten sen täyttää kun en muista miten sen sillon kaupassa täytettiin? Joten voisiko joku edes kirjottaa mitä siinä lukee niissa kohdissa olisi kiva saada joteain selvil kun en oo mikää enkku higu.

Kiitti jo käteen :)
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Mitä teet englanninkielisellä lehdellä, jos et osaa edes täyttää tilauslomaketta joka on englanniksi?
Elven-captain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

Katselee kuvia ja mahdollisesti harjoittelee englantia. Mikset samantien kysy miksi hän harrastaa harrastusta jossa kaikki on käytännössä englanniksi?
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Hän ei selvästikään ole kovin motivoitunut edes ottamaan selvää mitä lehdessä lukee, kun ei viitsi tehdä edes lomakkeen suhteen sitä, joten oppimisarvo on alhainen. Ja WD on perin kallis pelkäksi kuvalehdeksi, muutenkin se on ylihinnoiteltu sisältöönsä nähden, joka on melko tasotonta.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

WD on nykyään pelkkä kuvalehti joten englannin taitoa ei siihen tarvita pätkääkään. Lisäksi ei taida olla sinun asiasi tuomita tai kyseenalaistaa hänen haluaan tilata lehteä.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Etkö pysty kysymään esimerkiksi vanhemmiltasi neuvoa lapun täyttämisessä? Hehän taitavat loppupäässä maksaa lehtesi?
- Kynä-ääliö
Ogre_dude

Siis osaan jotenkin englantii mutta siis en niin sana tarkkaa joten en tiiää ihan kaikke ja tiedoks jos kysyn vanhemmilta tulisi kauhee hiljaisuus ja heinäsirkat alkaa sirittää koska olen heitä parempia kyseisessä kielessa.

Ja nyt olen saanut selville joteain eikö sitä voisi esim viiä hesään ja antaa jollekin myyjälle ja sanoo täytä toi ja lyö rahat käteen.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

JPU kirjoitti:Hän ei selvästikään ole kovin motivoitunut edes ottamaan selvää mitä lehdessä lukee, kun ei viitsi tehdä edes lomakkeen suhteen sitä, joten oppimisarvo on alhainen. Ja WD on perin kallis pelkäksi kuvalehdeksi, muutenkin se on ylihinnoiteltu sisältöönsä nähden, joka on melko tasotonta.
Itseasiassa motivaatio sen suhteen on kohdallaan kun on aito huoli lehden tulemisen loppumisesta.

Eikä se mikään kallis lehti ole. Etenkin jos on niput kunnossa (8€kk = halpa). Sisällön taso heittelee, juu-u, mutta se ei liene tämän keskustelun aihe.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
archon

Ogre_dude kirjoitti:Siis osaan jotenkin englantii mutta siis en niin sana tarkkaa joten en tiiää ihan kaikke ja tiedoks jos kysyn vanhemmilta tulisi kauhee hiljaisuus ja heinäsirkat alkaa sirittää koska olen heitä parempia kyseisessä kielessa.

Ja nyt olen saanut selville joteain eikö sitä voisi esim viiä hesään ja antaa jollekin myyjälle ja sanoo täytä toi ja lyö rahat käteen.
Soitappa GW:n suomen myymälään (numero on jossain sotussakin mainittu) olen satavarma että heitä kiinnostaa auttaa sinua tässä.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

JPU kirjoitti:Mitä teet englanninkielisellä lehdellä, jos et osaa edes täyttää tilauslomaketta joka on englanniksi?
Lisäksi uskoisin, että moni haluaa olla varma asioista, kun tekee jotain vähänkin vakavampaa. Itse ainakaan haluaisi hirveästi virheitä siihen tilauslappuun.
Lalalaa
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ogre_dude

Siinä olette oikeessa että se ei ole mikään kallis lehte laskeskelin että se tulee halvemmaks kun Aku Ankka :O eli ei mikään kallis.

Ja totta kai sitä on huolissaan kun se loppuu kun on jus alkanut jotyain kiinostavaa tapahtuu (puhun siis siitä "the fall of medusa V" jutusta) niin onhan sitä jatkettava.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
Miekkonen

Viesti Kirjoittaja Miekkonen »

Ogre_dude kirjoitti:Siinä olette oikeessa että se ei ole mikään kallis lehte laskeskelin että se tulee halvemmaks kun Aku Ankka :O eli ei mikään kallis.
Öö.. Laskeppas kuinka monta Ankkaa tulee vuodessa.(Kerran viikossa) Vertaa WeeDeitten määrään vuodessa.(Kerran kuukaudessa)

Kannattaa varmaan marssia lähimpään GW:seen ja kysellä neuvoja sieltä.
Auttavat varmasti.
"D'oh!"
-Homer J. Simpson
Ogre_dude

Joo lasken uusiks ja marssin gw:seen...
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Itsellä tämä WD:n uusiminen on ollut kohtalaisen hankalaa, joka kerta kun sen tein niin piti viestiä pistää ja tivat missä ihmeessä lehti kuppaa
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

mr.tp kirjoitti:Itsellä tämä WD:n uusiminen on ollut kohtalaisen hankalaa, joka kerta kun sen tein niin piti viestiä pistää ja tivat missä ihmeessä lehti kuppaa
Outo käytäntö indeed, eikös suurimmassa osassa(ainakin suomalaisista lehdistä) kestotilaus mene niin, että se tulee niin kauan, kun laskut maksetaan ja kun ei halua enää, niin ilmoittaa että lopettaa tilauksen.
Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas »

Jc42 kirjoitti:
mr.tp kirjoitti:Itsellä tämä WD:n uusiminen on ollut kohtalaisen hankalaa, joka kerta kun sen tein niin piti viestiä pistää ja tivat missä ihmeessä lehti kuppaa
Outo käytäntö indeed, eikös suurimmassa osassa(ainakin suomalaisista lehdistä) kestotilaus mene niin, että se tulee niin kauan, kun laskut maksetaan ja kun ei halua enää, niin ilmoittaa että lopettaa tilauksen.
Niinhän se menee, jos wd:tä saisi kestotilauksena. Sitä kun nyt vain sattuu jostain hölmöstä rahastussyistä saavan vain yhden taikka kahden vuoden kertatilauksina.

Itse uusin juuri viimekuussa kahden vuoden tilaukseni. Sen kun vain asteli Helsingin GW:hen ja löi rahat tiskiin. Se hyvä puoli siinäkin firmassa on, että raha kelpaa aina ja palvelua saa vaikkei tahtoisikaan.
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net
archon

Scythas kirjoitti: Niinhän se menee, jos wd:tä saisi kestotilauksena. Sitä kun nyt vain sattuu jostain hölmöstä rahastussyistä saavan vain yhden taikka kahden vuoden kertatilauksina.
Kyllähän kestotilaus on aina parempi kustantajalle. Ei tarvitse jännittää että tuleeko lisätilaus vai ei. TOivotaan että tilaaja vähintään unohtaa perua tilauksensa...

Tässä varmaan brittilässä jokin laki tai säädös miksi näin. Muuten en ymmärrä miksi kestotilaus olisi mahdoton.
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

Scythas kirjoitti: Sitä kun nyt vain sattuu jostain hölmöstä rahastussyistä saavan vain yhden taikka kahden vuoden kertatilauksina.
Rahastussyistä... ehei pojat. Suomessa kestotilaus on hyvin usein se kalliimpi tapa tilata lehteä (esim. Pelit oikein loistava esimerkki): Kestotilaajilla on oma hintansa, jota on aivan turha heilutella uusien tilaajien toivossa: Määräaikaistilauksen hinta sitten on usein naurettavan alhainen uusien lukijoiden kalastelemiseksi - uudet lukijat saavat nannaa kestotilaajien kustannuksella.
Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas »

Tuossa hain juuri sitä, että kestotilauksen voi lopettaa yhden lehden varoitusajalla. Toisin on WD:n kanssa, jos huomaa että se onkin ihan uskomatonta skeidaa, sitä tulee se vuosi tai kaksi, koska se on maksettu kokonaan etukäteen.
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”