Wood elf Dryad

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Impaleq

Wood elf Dryad

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Nonniin.. innostuimpa lopulta oikeen kunnolla maalailemaan, ja teimpä uuden käyttäjänkin tänne sotuun. Vanhaa ei löytynyt enää (en tiedä missä vika). Nojuu, kuiteskin. Wood elf batallionin tossa muutama päivä takaperin ostin, ja nytten ois eka nappi valmis.

http://s62.photobucket.com/albums/h95/Impaleq/

Siinä se. Jotain pikku korjausta vielä pitää tehä esim. basen reunat ja jos siihe baseenkin jotain ruohontuppoa jostain sais. Kiilto johtuu Vallejon game colorin Gold Yellowsta, ihan tyhmää maalia ;)

Tämmösiks pitäs sitte loputkin dryadit maalata, ja vähän samaa väriteemaa loppu jengiinkin. Itseasiassa yks glade guardi jo valmiina mutta kuvia ottaessa tajusin että figu on maalattu päin mäntyjä, ehkäpä kuvia siitäkin näätte joskus...

Semmosta tällä kertaa, kertokaa mielipiteenne mitä pitäisi tehdä toisin seuraavissa figuissa... Mitään julman suuria muutoksia en enää lähde tekemään jotain detailia saatan vielä säätää. Kommentoikaa....

(edit Mitäs mä taas oon sekoillut ;) tämähän se mun vanha käyttis onkin, mutta juu älkää antako häiritä :) )
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Linkki ei toimi...
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Impaleq

Laitoin albumin julkiseks. Pitäisi toimia...
Kamreks

Viesti Kirjoittaja Kamreks »

Tuota... Miksi siinä on oransseja ja vihreitä läiskiä jokapuolella?
Hemuli

Viesti Kirjoittaja Hemuli »

Kuvathan ovat valtavia. Pienennä kuvia ihan reippaasti niin niitä olisi mukavampi katsella ja ehkäpä kaikki maalaus virheet eivät tulisi niin helpositi esiin.

Itse figu on tuossa kuvassa hiukan sotkuinen, mutta pelikentällä se varmasti näyttää ihan normaali tasoiselta maalaukselta. Tästä on hyvä jatkaa.
Impaleq

Nonniin... en ollutkaan huomannut että kuvat ovat noin isoja. Pienensin niitä pikkuisen. Ja tosiaan tämä menee pelifiguksi, kunhan saan armeijaa valmiiksi.

Niitä vihreitä ja oransseja läikkiä laitoin vaan iha värin vuoksi. Näytti melko tylsältä ilman mitään väriä. Ja suttuisuus johtuu melko reilusta kuivaharjauksesta jota koitan vähentää seuraavissa dryadeissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”