maalata vaiko sprayata, siinä vasta kysymys ?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
lobotomy

Viesti Kirjoittaja lobotomy »

Mistäs ostatte pohjamaalinne?
Onko se Gw:n omaa vaiko jotakin rautakaupan halppis kamaa? mikä on sprayn merkki silloin?
Juicide

Viesti Kirjoittaja Juicide »

Maalaan tällä hetkellä pensselillä. Haluaisin kyllä sprayn koska se on nopeampaa ja tekee ihan tarpeeksi hienoa jälkeä jos spreijaa huolellisesti.
Mitä aika on ?
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

lobotomy kirjoitti:Mistäs ostatte pohjamaalinne?
Onko se Gw:n omaa vaiko jotakin rautakaupan halppis kamaa? mikä on sprayn merkki silloin?
Maston for the win. Eli Mastonin mattamustaa tai -valkoista kun lähimmästä hyvin varustetusta rautakaupasta käyt kysymässä, niin voin luvata etteivät rahasi mene hukkaan. GW:n chaos black pohjamaali sprayna on käsittääkseni ihan mainiota tavaraa, muttei kuitenkaan sen hinnan väärti. 'Halpis' tuotteeksi Mastoneita ja muita hyviksi havaittuja en menisi kuitenkaan sanomaan, sillä ihan tarkoitusta vartenhan nekin on tehty. GW:n purkki on lähinnä kallis, muut eivät halpiksia.

Mutta spray, toki, aina minulle. Olen sen niin oppinut, ja ilman mustaa pohjalle en vain osaa maalata. Tiedä sitten, pitäisikö opetella shadetukset kunnolla ja testata valkoista joskus... Ideakin kuitenkin hirvittää. Jotkut saavat todella hyvää jälkeä valkoisella pohjalla, itseäni epäilen.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Vallejon harmaa. Saa ainakin Hobby Pointista.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”