No yhteen meni joku 2h.Menikö muuten paljon aikaa per heppu?
Olen vähän huono kuvaamaanKuvia voisit tietty opetella croppaamaan
No joo itse asiassa se on tummansininen-oranssi, mutta nuo sävyt vähän tummu tuossa kuvatessa, josta johtuu että high lightitkaan ei oikein näy.(tummansininen-punainen)
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Maalarinteippiä?jurri kirjoitti:...Tuossa tykissä häiritsee beissi koska siitä on aaltopahvin sisukset näkyvissä. Siihen voisi liimata vaikka jonkun pahvinkaistaleen yms. sitä piilottamaan.
Missä tikussa se on? En näe sitäon jäänyt hiomatta tuo valu-viiva
Joo, voisi senkin tässä korjailla, kuhan joutaa....Tuossa tykissä häiritsee beissi koska siitä on aaltopahvin sisukset näkyvissä. Siihen voisi liimata vaikka jonkun pahvinkaistaleen yms. sitä piilottamaan.
Joo se on vähän vaikee joidenkin modelleiden kohdalla maalata silleen, kun ne silmät eivät kuitenkaan hirvittävän selvästi edes erotu, siksi olen tuota black inkkiä joidenkin silmiin laittanut, että näyttäisi silmältä. Ilman mustaa rajausta se naama näyttäs aika oudolta. Toki nyt jotkin näyttävät hieman gooteilta, mutta olen ihan tyytyväinen tuohon jälkeen. Ei jaksa rueta mitään hankalampia kikkoja säätämään, kun menis vaan turhan paljon aikaa. Tietenkin jos jollain on vinkkejä, niin toki saa antaa!mutta naamoissa on paikoitellen turhan paksut mustat rajaukset.
Se on siinä tykin vieressä maassa lojuvan "piippurassin" valkoisessa osassa. Näkyy tai oikeastaan paistaa selkeästi tuossa ekassa tykkikuvassa. Se on kyllä helppo poistaa tuosta jälkikäteen raaputtamalla veitsellä ja sitten maalaamalla valkoisella päälle, kannattaa ehdottomasti. Vaikka ei se minusta sentään koko figua pilaa niin kyllä siihen kiinnittää väistämättä paljon huomiota jos on vähänkin enemmän (muiden) figuja katsellutXenon kirjoitti:Missä tikussa se on? En näe sitäon jäänyt hiomatta tuo valu-viiva. Joo todellakin, olen vähän laiska poistamaan valujälkiä, ja siksi niitä ei aina tule poistettua. Yritän muuttua, ja poistaa ne jatkossa
![]()