Punaiset kaartilaiset -blogi (28.3. Chimera ja psyker)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Githgulcag

Viesti Kirjoittaja Githgulcag »

Xenon kirjoitti:Teitkö inkillä nuo tummentumat noihin punaisiin osiin? Ovat nimittäin onnistuneet loistavasti.
Juu. inkkiä ne on.
Xenon kirjoitti:Koitahan päivitellä tätä blokiasi vähän useammin, haluan nähdä koko armeijan valmiina. ;)
kyllä minä yritän. Armeejani valmistuu hyvin hitaasti johtuen siitä, että maalaan jokaisen kaartilaisen niin hyvin kuin mahdollista.
Lefa

Viesti Kirjoittaja Lefa »

Tankki kaipaisi ehkä enemmän kolhuja ja kuluneisuuden tuntua, mutta on se hemmetin hieno noinkin.
The dwarfs. Age, wealth and skill.

Klick for free music.
Drake Immortalis

Viesti Kirjoittaja Drake Immortalis »

Erittäin hyvin maalattuja figuja ja erikoinen väriteema. Tosin punaiset baset eivät näytä minun silmiini järin hyviltä, esim. ruskea olisi voinut toimia paremmin. Tai sitten ei.

Niin tai näin, varmasti hieno näky pelikentällä. Onko sinulla muuten suunnitelmissa yhteensopiva pelipöytä?
It's target-rich enviroment!
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

On kyl oikeesti hieno tankki, ja hyvin on nimetty threadikin.
Tuo tankki näyttää paljon puhtaammalta ja hienommalta kuin nuo kaartilaiset, voisit kokeille ottaa kaartilaisistakin parempia kuvia. Je tee jossain vaiheessa sitten remake tuosta komentajasta, se ei oikein näyttäis vastaavan sitä mihin parhaimmillaan pystyt.
Tsemppiä vaan projektiin!

Niin ja huonoksi on mennyt tilanne kun joutuvat miehet kotiplaneetallaan taistelemaan :(
Githgulcag

Drake Immortalis kirjoitti: Onko sinulla muuten suunnitelmissa yhteensopiva pelipöytä?
Kyllä se on käynyt mielessä, mutta se täytyy toteuttaa vasta sitten, kun armeijani on valmis. Minulla on nyt n.14 kaartilaista+ tankki valmiina ja aloitin projektin vuoden alussa, niin armeijani valmistumiseen menee aikaa...
Githgulcag

Jeah! Uusi kaartilainen on valmis. Tällä kertaa se on vanha ja kokenut jalkaväkiryhmän komentaja. Pää on jostain empiren ukosta ja laitoin sille vaan kypärän päähän. Tuo sotilas onnistui mielestäni hyvin, mutta vasenkäsi vähän epäonnistui. Erityisesti olen tyytyväinen tuon naamasta, sillä vihdoinkin silmät onnistuivat hyvin!
Kuva

http://i50.photobucket.com/albums/f335/ ... G_0684.jpg
http://i50.photobucket.com/albums/f335/ ... G_0686.jpg
http://i50.photobucket.com/albums/f335/ ... G_0685.jpg

Oho!! Photobucket kutisti nuita kuvia aika rajusti. Toivottavasti ne ei ole liian pieniä.

Sanokaapa te digikameroista enemmän tietävät, että miksi minun kamerani muutti tuon kypärän valkoisen merkin mustaksi? Onko kamerassani jotain vikaa?
AUTS

Viesti Kirjoittaja AUTS »

WAU! komea on, kyllä tuolla kelpaa pelata...

Mutta onko silmissäni vikaa, vai katsooko kaveri kieroon?
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
Githgulcag

AUTS kirjoitti:Mutta onko silmissäni vikaa, vai katsooko kaveri kieroon?
Hah hah hah!! :D Tuotapa en huomannut. Luonnossa se näytti kyllä näytti katsovan ihan suoraan... (syyllistävät katseet kohdistuu kameraan...:))
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Aziz the combat fighter kirjoitti:(syyllistävät katseet kohdistuu kameraan...:))
Salee :D Mutta mitäs pienistä kun ei ne pienetkään meistä. Kaunis kuin morsian.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Joo kyllä se minustakin näyttäisi katsovan kieroon :). Mutta saattaa johtua kuvakuolmasta, ei välttämättä edes edestä päin, ainakaan niin pahasti ;). Mutta yhtä laadukasta jälkeä, kuin aikaisemminkin. Ei paljon moitteita.
Githgulcag

Päivitämpäs taas vähän tätä blogiani. Elikkäs nyt olen valmistamassa sanctioned psykeriä. Minun mielestä GW:n psykerit ovat tylsiä, joten tein itse paremman (tai huonomman ;) ). Sculpaus on vielä pientä hiomista vaille valmis ja haluaisin vielä jotain neuvoja, että mitä pitäisi vielä parannella.

Ja tässä kuvat.
Kuva

http://i50.photobucket.com/albums/f335/ ... G_0708.jpg

http://i50.photobucket.com/albums/f335/ ... G_0706.jpg

Ja sitten ryhmäkuva kaikista tällä hetkellä valmiista kaartilaisista.

http://i50.photobucket.com/albums/f335/ ... G_0714.jpg

Kuten huomaatte, että niitä on aika vähän ja projektini on ollut työnalla tämän vuoden alusta asti. Joskus laskin, että jos minä maalaan tähän tahtiin, niin armeejani valmistuu vuonna 2009.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Tyylikäs. Sopivan rujo olemus psyykkerille. Tuo sauva vaan pistää silmään, nuo skaven veitset ovat toki tyylikkäitä, mutta kun niitä näkee kaikkialla. Jokin hieman omaperäisempi olisi jees.
Thorgal

Viesti Kirjoittaja Thorgal »

loistavia, karrassaan loistavia figuja!
kerrohan veliseni, miten olet kaikki punaiset kohdat maalannut?
"Have the lambs stopped screaming yet, dear?"
"Lambs? What lambs? Great! Now I'm hungry!"
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Kivan psykermäinen psyker. Pari juttua kuitenkin; kaapu on vähän karu ja ase imo niin iso, että vie huomion itse muusta figusta.
Githgulcag

Thorgal kirjoitti:loistavia, karrassaan loistavia figuja!
kerrohan veliseni, miten olet kaikki punaiset kohdat maalannut?
Helposti. Aloitan ensin tummanpunaisesta (blood rediin hieman mustaa) ja blendaan siitä vaalempaan punaiseen, mutta kannattaa varoa, että ei mene liian pitkälle, koska ne saattaa hyvin helposti mennä liian vaaleanpunaiseksi.
roku

Viesti Kirjoittaja roku »

Hyvää jälkeä! Kaavun helma ehkä hieman huonosti onnistunut, siitä vois tehdä ohuemman, revenneen ja taittaa mielummin ylös- kuin alaspäin. Aseen terä on kyllä nätti, ja koko ase siis oikein mukavan näköinen, mutta tollaselle psyykkerin-rääpäleelle ehkäpä liian iso ja terävä.
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
Githgulcag

roku kirjoitti:Hyvää jälkeä! Kaavun helma ehkä hieman huonosti onnistunut, siitä vois tehdä ohuemman, revenneen ja taittaa mielummin ylös- kuin alaspäin. Aseen terä on kyllä nätti, ja koko ase siis oikein mukavan näköinen, mutta tollaselle psyykkerin-rääpäleelle ehkäpä liian iso ja terävä.
Tämä psyker kantaa honorifica imperialisia, joten halusin tehdä siitä sen näköisenkin.

Unohdinkin kysyä, että minkälainen tämä honorifica imperalis on? Se on varmaan jonkinlainen arvomerkki? Pitäisi sellainenkin sculpata tuolle.
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Ei itku. Noin loistavannäköiset figut on olemassa ihan vaan että minun kaltaisille nakkisormille tulee paha mieli.
Ei ihmekään että häviän toistuvasti sun Kaartille, eihän noin upeannäköisiä ukkoja edes Slaanesh-kaartilaisetkaan ilkeä ampua! :D
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Erittäin hieno! Plussaa teräaseen koosta... Parempi kuin GW:n oma.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

honorifica on sellanen, ei kovin iso, rintaan laitettava kunniamerkki. kaartin codexissa on kuva.
http://uk.games-workshop.com/imperialguard/artwork/ tuolta se missä on niitä arvomerkkejä. se on se yksi mitali.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”