Uudet eldar rangerit
- Lihamestari
Heh
Armageddon tuolla oikaisikin minua. Piti oikein codexista tarkistaa. Niinpä nuilla ryökäleillä on pistooli ollut ennenkin. Joku höperö ei vain ole sitä ikinä muistanut käyttää. Kukahan sitten lienee?
Mutta mutta. Eihän sitä Alaitoccia ole pakko pelata, jos rangereita haluaa. Vai lieko siinä ne jotenkin kovempia? Ei tarvi vastata, tarkistan ite joskus, kunhan kerkeän.
Armageddon tuolla oikaisikin minua. Piti oikein codexista tarkistaa. Niinpä nuilla ryökäleillä on pistooli ollut ennenkin. Joku höperö ei vain ole sitä ikinä muistanut käyttää. Kukahan sitten lienee?
Mutta mutta. Eihän sitä Alaitoccia ole pakko pelata, jos rangereita haluaa. Vai lieko siinä ne jotenkin kovempia? Ei tarvi vastata, tarkistan ite joskus, kunhan kerkeän.
Luumumehu on soturien juomaa
- dead flesh penalty
- Half-breed
- The Captain
- Valvoja
On se hyvä, että Alaitoc-pelaajille annetaan edes jotain hyvää. Kun kerran lista on niin paska, niin onpahan edes hienot figut, joilla pelata.
Ei vaan, totuushan on, että jos vanhat merkit GW:n uudistusten osalta pitävät paikkansa, Alaitocilla ei enää ensi edikassa tee mitään.
Ei vaan, totuushan on, että jos vanhat merkit GW:n uudistusten osalta pitävät paikkansa, Alaitocilla ei enää ensi edikassa tee mitään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Olen kuullut täysin luotettavasta lähteestä, että kuva on feikki. Nuo eivät ole uusia Eldar Rangereita. (Siis enhän minä nyt asista voi olla täysin varma, mutta lähteeni oli.)
Itse en asiaan kommentoi tämän enempää tavalla enkä toisella. (Lähinnä sillä ettei asia liikuta henk.koht. minua millään tavalla.)
Itse en asiaan kommentoi tämän enempää tavalla enkä toisella. (Lähinnä sillä ettei asia liikuta henk.koht. minua millään tavalla.)
- dead flesh penalty
Juu, mutta saattaa olla, että tekevät mieluummin Ulthwésta heikomman, on noiden muun mualiman turneetilastojen perusteella Ulthwé pärjännyt paremmin. Mutta mistä sitä ikinä tietää...The Captain kirjoitti: Ei vaan, totuushan on, että jos vanhat merkit GW:n uudistusten osalta pitävät paikkansa, Alaitocilla ei enää ensi edikassa tee mitään.
Ja takaisin aiheeseen. Ovathan nuo ihan hienoja, yksityiskohdista silmään pisti ehkä eniten kypärässä oleva tähtäin, mukava pieni lisä. Yleisesti ottean hyvää työtä...heh!
hmm. Tyylikkäitä ovat kyllä nuo, mutta jotenkin pistää silmään tuo "guardianit-viitta-päällä-look". Ei minun mielestäni kauhean fluffikaan näköistä, ottaen huomioon rankkureiden taustan. Mutta mitäs turhia valittamaan, ovat hienoja joka tapauksessa.
Kuitenkin täällä tunnutaan olevan kovin varmoja rangereiden aitoudesta, joten
jäämme innolla odottamaan totuutta.
Ja nyt kun tarkemmin katsoi niin toden totta, Näyttävät pahasti konvertoiduilta. Eikä kuvakaan ole "GW-tasoa". Ärsyttävää.Matti Niemelä kirjoitti:Olen kuullut täysin luotettavasta lähteestä, että kuva on feikki. Nuo eivät ole uusia Eldar Rangereita.
Kuitenkin täällä tunnutaan olevan kovin varmoja rangereiden aitoudesta, joten
jäämme innolla odottamaan totuutta.
Niin no tällä viestillä on painoarvoa 0%. Minkäännäkösiä perusteluita tai esim sitä et mistä tämä kuva sitten on ei ole. Eikä myöskään tätä aina niin "luotettavaa" lähdettäMatti Niemelä kirjoitti:Olen kuullut täysin luotettavasta lähteestä, että kuva on feikki. Nuo eivät ole uusia Eldar Rangereita. (Siis enhän minä nyt asista voi olla täysin varma, mutta lähteeni oli.)
Upeita figuja. Melkeen harmittaa että alotin justiinsa nidit
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Helpostippa ainakin parille noista kahdelle vaihtaa paljaat haltiapäät
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- The Captain
- Valvoja